Topic: Playstation defect nadat ik het verwijderen van een user halverwege had geanuleerd

04 december 2013om 12:05

Hoi allemaal,

Ik heb een ps4 van de 1e release. Ik ben er hartstikke blij mee. Ik heb een user aangemaakt en gekoppeld aan mijn psn account. Vervolgens wilde ik deze user verwijderen. Dit kan door naar instellingen te gaan en vervolgens naar initialisatie. Daar staat een optie bij waarbij je de huidige user kan verwijderen. Ik had daar opgedrukt en vervolgens kon ik kiezen tussen [b]snel [/b]of [b]volledig[/b]. Ik had gekozen voor volledig. Toen kwam ik in een zwart scherm met een balk en een geschatte tijdstip. Die stond op 2 uur. Hij was dus bezig met verwijderen. Na een paar minuutjes had ik zoiets van dit duurt te lang, ik ga dit proces opnieuw doen en kies dan voor optie [b]snel[/b]. Ik kon op annuleren drukken en had dat ook gedaan. Vervolgens ging de ps4 opnieuw opstarten en gaf aan dat er een fout opgetreden is. Ook staat erbij dat je firmware 5.51 op een usbstick moet zetten en in de ps4 moet stoppen. Vervolgens kun je op ok drukken en gaat hij opnieuw opstarten. Ik heb de firmware gedownload en op een usbstick gezet, maar heeft niet geholpen. Iemand een idee?

13 reacties

1. User  avatar
    3 XP

Heb je op je stick een map gemaakt PS4 met daarin een map UPDATE met daarin de update file?

0
  2. User  avatar
    491 XP

moet je die aan knop niet tussen de 5 en de 10sec ingedrukt houden?

0
  3. User  avatar
    3 XP

[quote]moet je die aan knop niet tussen de 5 en de 10sec ingedrukt houden?[/quote]

heren, ik heb beide gedaan. Wanneer je de knop ingedrukt houd kom je op een gegeven moment in een safe mode. Daar heb ik de firmware via het internet binnen gehaald, maar heeft helaas het probleem niet opgelost. Ik krijg dan weer na een reboot dezelfde melding dat ik een usb stick met firmware moet gebruiken.

0
  4. User  avatar
    377 XP

Ik denk dat je de update die voor het vervangen van je hdd is moet gebruiken.