Forum

Topic: BF4 Premium werkt niet op PS4

Anoniem's avatar

Ik heb 2 dagen geleden BF premium voor de PS4 aangeschaft via PSstore
Het downloaden is 1 minuut werk, maar nu staat ie al 2 dagen op
‘waiting to install’ in mijn notifications…
Natuurlijk alles gedaan van reboot tot reinstall..

Sony gebeld, die verwezen naar EA. EA geeft aan dat de fout bij Sony ligt. De PS store koppelt mijn aankoop niet aan BF4 of Premium.
EA heeft n case-nr aangemaakt, met hun versie en die heb ik aan Sony doorgegeven. Zij gaan er verder mee aan de slag.

Op oa Battlelog lees ik dat geen enkele PS4 speler toegang zou hebben tot Premium gedeelte van BF4. Ook in het game menu werken koppelingen niet, servers van China Rising kan je wel aanklikken maar ze draaien niet.
De BF4 store kan je niet aanklikken en op Battlelog zie je ook geen koppeling van Premium naar mijn account.

Hebben andere PS4 spelers dit ook?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik krijg bij het downloaden van elke game in stanby mode de melding dat mijn dowoload file beschadigd is en het bestand opnieuw moet downloaden ‘maar ik kan de download wel gewoon hervatten en installeren’. Fout ligt bij Sony en niet bij EA enz. Raar genoeg download mijn ps4 maar een 10tal min in standby mode en dan stopt hij. Sony is bezig met een 1.52 update die zo snel mogelijk komt ‘hopelijk wordt dit dan ook verholpen’.

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ……foutje

  3. 586 XP
    Zuko's avatar

    vanaf nu kan je de BF4 premium inschakelen, china rising kan je vanaf nu met premium spelen.
    Als je geen premium hebt kan je pas vanaf 17 december china rising spelen.

    type CH in bij de ps4 store en je kunt hem downloaden.

  4. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    vanaf nu kan je de BF4 premium inschakelen, china rising kan je vanaf nu met premium spelen.
    Als je geen premium hebt kan je pas vanaf 17 december china rising spelen.

    type CH in bij de ps4 store en je kunt hem downloaden.

    Je kan m wel downen, maar dan staat ie, net zoals mijn premium op
    ‘waiting to install’…En premium die ik heb gekocht werkt nog steeds niet in het menu van BF4, of bij ‘notifications’….
    ook op mijn app of battlelog is premium nog steeds niet geactiveerd..

    En ik ben niet de enig ps4 speler die dit heeft…..