Forum

Topic: Voice commands net werkend

Anoniem's avatar

heeft iemand ook last van voice commands die niet werken.
heb het vinkje in de instellingen aanstaan en gebruik de headset mic.
via partychat zie ik dat de mic werkt maar als ik playstation zeg gebeurd er niks.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 42 XP
    Verdu's avatar

    Heb je geprobeerd zonder headset? Dus gewoon de mic die in de controller zit. Dat werkt bij mij wel.

  2. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Volgens mij zit er geen mic in je controller.
    voice controle werken volgens mijn via de camera,
    en de headset maar je moet het eerst aan zetten in de instellingen en dan [Systeem] > [PS4 bedienen met spraak].

    eerst moet je Playstation roepen dan krijg je in je scherm de volgende opties die mogelijk zijn.

  3. 11 XP
    PrairForMercy's avatar

    ik heb het aanstaan bij instellingen.
    en als ik playstation zeg gebeurd er niks.
    heb ik zo een slechte stem misschien of zo

  4. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    ik heb het aanstaan bij instellingen.
    en als ik playstation zeg gebeurd er niks.
    heb ik zo een slechte stem misschien of zo

    Je moet het in het Engels uit spreken is even wenen heb er ook soms moeiten mee.

  5. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ik heb het aanstaan bij instellingen.
    en als ik playstation zeg gebeurd er niks.
    heb ik zo een slechte stem misschien of zo

    heb je een camera of je headset aangesloten? anders werkt het niet

  6. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    In een pary werkt het niet en in games die voice gebruiken ook niet zo als BF4

  7. 42 XP
    Verdu's avatar

    Volgens mij zit er geen mic in je controller.
    voice controle werken volgens mijn via de camera,
    en de headset maar je moet het eerst aan zetten in de instellingen en dan [Systeem] > [PS4 bedienen met spraak].

    eerst moet je Playstation roepen dan krijg je in je scherm de volgende opties die mogelijk zijn.

    Ah ja, ik heb de camera, dus dat zal het dan wel zijn 😛

    Trouwens PrairForMercy, als je in het PS menu L2 indrukt, krijg je dan beneden het voice command menu te zien? Ik namelijk wel. Je hoeft dan geen ‘Playstation’ te zeggen, maar gewoon L2 en dan bijv ‘start’ zeggen (met een beetje engels dialect :D)

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Jah dat klopt L2 indrukken werkt ook.

  9. 11 XP
    PrairForMercy's avatar

    als ik l2 indruk gebeurd er niks :S
    en het vinkje staat 1000000% zeker aan op de ps4

  10. 42 XP
    Verdu's avatar

    als ik l2 indruk gebeurd er niks :S
    en het vinkje staat 1000000% zeker aan op de ps4

    Als je L2 indrukt in het PS menu zou je het voice menu moeten zien. Dus ik denk toch dat er iets niet goed is. Hij geeft aan dat voice command aanstaat, maar hij staat niet echt aan. Heb je al geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen? Wellicht helpt dat.

  11. 11 XP
    PrairForMercy's avatar

    een update gister probeerde ik het weer en nu werkte het wel denk dat een paar keer me ps4 aan uitdoen het heeft verholpen ofzo

  12. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    een update gister probeerde ik het weer en nu werkte het wel denk dat een paar keer me ps4 aan uitdoen het heeft verholpen ofzo

    Je kan geen gebruik maken van voice commands tijdens partychat, dat is het probleem.