Forum

Topic: Custom White Playstation 4

Anoniem's avatar

Ik wil hem hebben

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nice, maar ik wil eerder een ps4 hebben dan een specifieke kleur..
    Ik ben volop aan wachten op levering 2 πŸ™ ondanks hij al besteld was in mei/juni πŸ™

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Nice, maar ik wil eerder een ps4 hebben dan een specifieke kleur..
    Ik ben volop aan wachten op levering 2 πŸ™ ondanks hij al besteld was in mei/juni πŸ™

    waar heb jij dan besteld?

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Tja wat een busje spuitverf allemaal kan bereiken dit kan iedereen.
    Gewoon je PS4 uit elkaar halen en spuiten dat ding en weer in elkaar zetten.
    Mooier is het als je er special paint op gooit met airbrush.
    Ik denk dat ik mijn PS3 maar eens ga doen nu de PS4 er is kan hij wel voor een tijdje uit elkaar.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    waar heb jij dan besteld?

    Wel euh, eigenlijk een soort van zelfstandige game winkel.

    Ik had nog een bon van 711 euro bij hem. Toen de launch eindelijk arriveerde moeste hij me helaas het slechte nieuws mede delen.
    Hij heeft voor mij verscheidene zitten bellen voor in de hoop van eentje te vinden. Mijn spellen waren wel al gearriveerd maar dat was dan ook al..
    Ik stond op zijn nr 1 lijst en stond bekend als hevige gamer voor hem, hij zat er echt mee in dat hij zelfs mijn credits(punten) wou omzetten in cash moest ik nog eentje legaal vinden πŸ™

    Ondertussen heeft hij ook contact opgenomen met de leverancier voor het probleem te onderzoeken. Hopelijk zit ik echt in levering 2. Ik ben echt bang dat ik ga moeten wachten tegen januari..

    Wat nog harder zal aankomen. Eens ik een ps4 op 2dehands zie begin ik echt in tranen of frustratie uit te barsten. En als ik geluk heb komt de hoge stress van: zullen ze hem wel opsturen, gaat hij akkoord met 500 etc..

    Ik ben dan maar volop aan’t wachten aangezien hij een factuur nodig heeft indien ik een ps4 wil…(btw terug trekking )
    ..
    Ik had zelfs mijn ps3 een 2 tal maand geleden geformatteerd en verkocht. De ps3 ligt nog altijd bij hem. Maar ik wil hem nu niet meer, want voor mij was het een nieuw hoofdstuk. Dat 10 uur formatteren was een bewuste keuze. Dus ik was blij met mijn ps3 tijdperk… Dan kom je naar de launch en krijg je in eens slecht nieuws te horen…
    πŸ™


    Het enigste wat helpt: niet naar de ps4 op zoek gaan en me examens in het oog houden voor de tijd doen te vergaan en vooral niet naar unboxings/of psx sense gaan. Hoewel ik dat nu weeral doe πŸ™ πŸ˜€

    Ach ja, ik heb 2 maand kunnen volhouden met zeer moeilijke dagen dus nu kan ik het hopelijk ook nog voor 2 weken uithouden πŸ™‚
    Ik begin alleen al bang te worden dat ik opeens een kapotte ps4 ga krijgen… Of zou dat echt weer slecht geluk moeten zijn ?

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Nice, maar ik wil eerder een ps4 hebben dan een specifieke kleur..
    Ik ben volop aan wachten op levering 2 πŸ™ ondanks hij al besteld was in mei/juni πŸ™

    Ja waar heb je dan ge-preordered? Want dan ben je mooi afgezet.

    Update: oke ik zie het al ^

  6. 247 XP
    robinho123's avatar

    Wel euh, eigenlijk een soort van zelfstandige game winkel.

    Ik had nog een bon van 711 euro bij hem. Toen de launch eindelijk arriveerde moeste hij me helaas het slechte nieuws mede delen.
    Hij heeft voor mij verscheidene zitten bellen voor in de hoop van eentje te vinden. Mijn spellen waren wel al gearriveerd maar dat was dan ook al..
    Ik stond op zijn nr 1 lijst en stond bekend als hevige gamer voor hem, hij zat er echt mee in dat hij zelfs mijn credits(punten) wou omzetten in cash moest ik nog eentje legaal vinden πŸ™

    Ondertussen heeft hij ook contact opgenomen met de leverancier voor het probleem te onderzoeken. Hopelijk zit ik echt in levering 2. Ik ben echt bang dat ik ga moeten wachten tegen januari..

    Wat nog harder zal aankomen. Eens ik een ps4 op 2dehands zie begin ik echt in tranen of frustratie uit te barsten. En als ik geluk heb komt de hoge stress van: zullen ze hem wel opsturen, gaat hij akkoord met 500 etc..

    Ik ben dan maar volop aan’t wachten aangezien hij een factuur nodig heeft indien ik een ps4 wil…(btw terug trekking )
    ..
    Ik had zelfs mijn ps3 een 2 tal maand geleden geformatteerd en verkocht. De ps3 ligt nog altijd bij hem. Maar ik wil hem nu niet meer, want voor mij was het een nieuw hoofdstuk. Dat 10 uur formatteren was een bewuste keuze. Dus ik was blij met mijn ps3 tijdperk… Dan kom je naar de launch en krijg je in eens slecht nieuws te horen…
    πŸ™


    Het enigste wat helpt: niet naar de ps4 op zoek gaan en me examens in het oog houden voor de tijd doen te vergaan en vooral niet naar unboxings/of psx sense gaan. Hoewel ik dat nu weeral doe πŸ™ πŸ˜€

    Ach ja, ik heb 2 maand kunnen volhouden met zeer moeilijke dagen dus nu kan ik het hopelijk ook nog voor 2 weken uithouden πŸ™‚
    Ik begin alleen al bang te worden dat ik opeens een kapotte ps4 ga krijgen… Of zou dat echt weer slecht geluk moeten zijn ?

    Hmmm, uit dit verhaal merk ik op dat jij graag een PS4 wilt. Of heb ik het dan mis?

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Tja wat een busje spuitverf allemaal kan bereiken dit kan iedereen.
    Gewoon je PS4 uit elkaar halen en spuiten dat ding en weer in elkaar zetten.
    Mooier is het als je er special paint op gooit met airbrush.
    Ik denk dat ik mijn PS3 maar eens ga doen nu de PS4 er is kan hij wel voor een tijdje uit elkaar.

    Vergeet er geen foto van te maken!

  8. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Wel euh, eigenlijk een soort van zelfstandige game winkel.

    Ik had nog een bon van 711 euro bij hem. Toen de launch eindelijk arriveerde moeste hij me helaas het slechte nieuws mede delen.
    Hij heeft voor mij verscheidene zitten bellen voor in de hoop van eentje te vinden. Mijn spellen waren wel al gearriveerd maar dat was dan ook al..
    Ik stond op zijn nr 1 lijst en stond bekend als hevige gamer voor hem, hij zat er echt mee in dat hij zelfs mijn credits(punten) wou omzetten in cash moest ik nog eentje legaal vinden πŸ™

    Ondertussen heeft hij ook contact opgenomen met de leverancier voor het probleem te onderzoeken. Hopelijk zit ik echt in levering 2. Ik ben echt bang dat ik ga moeten wachten tegen januari..

    Wat nog harder zal aankomen. Eens ik een ps4 op 2dehands zie begin ik echt in tranen of frustratie uit te barsten. En als ik geluk heb komt de hoge stress van: zullen ze hem wel opsturen, gaat hij akkoord met 500 etc..

    Ik ben dan maar volop aan’t wachten aangezien hij een factuur nodig heeft indien ik een ps4 wil…(btw terug trekking )
    ..
    Ik had zelfs mijn ps3 een 2 tal maand geleden geformatteerd en verkocht. De ps3 ligt nog altijd bij hem. Maar ik wil hem nu niet meer, want voor mij was het een nieuw hoofdstuk. Dat 10 uur formatteren was een bewuste keuze. Dus ik was blij met mijn ps3 tijdperk… Dan kom je naar de launch en krijg je in eens slecht nieuws te horen…
    πŸ™


    Het enigste wat helpt: niet naar de ps4 op zoek gaan en me examens in het oog houden voor de tijd doen te vergaan en vooral niet naar unboxings/of psx sense gaan. Hoewel ik dat nu weeral doe πŸ™ πŸ˜€

    Ach ja, ik heb 2 maand kunnen volhouden met zeer moeilijke dagen dus nu kan ik het hopelijk ook nog voor 2 weken uithouden πŸ™‚
    Ik begin alleen al bang te worden dat ik opeens een kapotte ps4 ga krijgen… Of zou dat echt weer slecht geluk moeten zijn ?

    Jezus Christ, het is maar een console dude…. Het is niet zo dat je leven er van af hangt ofzo. Als je 2 maanden niet gamen als ‘zeer moeilijke tijden’ beschouwt dan hoop ik voor je dat je om kan gaan met andere erge dingen in het die je nog gaat overkomen.

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Jezus Christ, het is maar een console dude…. Het is niet zo dat je leven er van af hangt ofzo. Als je 2 maanden niet gamen als ‘zeer moeilijke tijden’ beschouwt dan hoop ik voor je dat je om kan gaan met andere erge dingen in het die je nog gaat overkomen.

    So FUCK’in what.. Ik ben geboren met gamen sinds gameboy…
    Vanaf de ps3 is pas echt mijn passie met gamen gekomen. Als het voor jou maar een console is heb jij duidelijk geen belang aan gamen
    maar meer als fun uurtjes…

    Voor mij is het wel mijn leven, daarmee uit…
    Velen zouden dat niet snappen, maar toch is het zo. Ik wandel ver, ben sportief ga veel buiten, focus nu op men exames, doe men stage goed… Maar toch is die ps4 voor mij een echte noodzaak en geen hebbe ding…

  10. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    So FUCK’in what.. Ik ben geboren met gamen sinds gameboy…
    Vanaf de ps3 is pas echt mijn passie met gamen gekomen. Als het voor jou maar een console is heb jij duidelijk geen belang aan gamen
    maar meer als fun uurtjes…

    Voor mij is het wel mijn leven, daarmee uit…
    Velen zouden dat niet snappen, maar toch is het zo. Ik wandel ver, ben sportief ga veel buiten, focus nu op men exames, doe men stage goed… Maar toch is die ps4 voor mij een echte noodzaak en geen hebbe ding…

    WTF ik heb weleens dat ik 2 maanden niet game , grow up man dit is gewoon ziek . heb nu maar 1 uurtje ps4 gespeeld was Hemels πŸ˜› , weekend game ik langen door de weeks misschien 05@ 1 uurtje per dag , en het is echt geen levens behoefte , je gaat niet dood wel erg dom je ps3 dan verkopen voor je een ps4 heb of 100% zekerheid had voor een Ps4 , en erg dom zo raar game winkeltje een ps4 te kopen die je nog niet heb

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Jezus Christ, het is maar een console dude…. Het is niet zo dat je leven er van af hangt ofzo. Als je 2 maanden niet gamen als ‘zeer moeilijke tijden’ beschouwt dan hoop ik voor je dat je om kan gaan met andere erge dingen in het die je nog gaat overkomen.

    +1 haha

  12. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Wel euh, eigenlijk een soort van zelfstandige game winkel.

    Ik had nog een bon van 711 euro bij hem. Toen de launch eindelijk arriveerde moeste hij me helaas het slechte nieuws mede delen.
    Hij heeft voor mij verscheidene zitten bellen voor in de hoop van eentje te vinden. Mijn spellen waren wel al gearriveerd maar dat was dan ook al..
    Ik stond op zijn nr 1 lijst en stond bekend als hevige gamer voor hem, hij zat er echt mee in dat hij zelfs mijn credits(punten) wou omzetten in cash moest ik nog eentje legaal vinden πŸ™

    Ondertussen heeft hij ook contact opgenomen met de leverancier voor het probleem te onderzoeken. Hopelijk zit ik echt in levering 2. Ik ben echt bang dat ik ga moeten wachten tegen januari..

    Wat nog harder zal aankomen. Eens ik een ps4 op 2dehands zie begin ik echt in tranen of frustratie uit te barsten. En als ik geluk heb komt de hoge stress van: zullen ze hem wel opsturen, gaat hij akkoord met 500 etc..

    Ik ben dan maar volop aan’t wachten aangezien hij een factuur nodig heeft indien ik een ps4 wil…(btw terug trekking )
    ..
    Ik had zelfs mijn ps3 een 2 tal maand geleden geformatteerd en verkocht. De ps3 ligt nog altijd bij hem. Maar ik wil hem nu niet meer, want voor mij was het een nieuw hoofdstuk. Dat 10 uur formatteren was een bewuste keuze. Dus ik was blij met mijn ps3 tijdperk… Dan kom je naar de launch en krijg je in eens slecht nieuws te horen…
    πŸ™


    Het enigste wat helpt: niet naar de ps4 op zoek gaan en me examens in het oog houden voor de tijd doen te vergaan en vooral niet naar unboxings/of psx sense gaan. Hoewel ik dat nu weeral doe πŸ™ πŸ˜€

    Ach ja, ik heb 2 maand kunnen volhouden met zeer moeilijke dagen dus nu kan ik het hopelijk ook nog voor 2 weken uithouden πŸ™‚
    Ik begin alleen al bang te worden dat ik opeens een kapotte ps4 ga krijgen… Of zou dat echt weer slecht geluk moeten zijn ?

    Ik begrijp je wel dat je hem graag wilt Ik kan ook niet zonder gamen Ik heb 8 maand bij huid gezeten omdat ik niks had en dat was de enige oplossing dat ik me niet verveelde ik heb alleen een moeder en verder ook niks het Is bij mij elke dag verveling en als ik de ps3 niet had gehad dan wist ik verder niks te doen nu heb ik ook nog de ps4 erbij met geluk natuurlijk maar ik begrijp je wel het Is ook kut als je hoopt dat die er is en hij Is niet geleverd bij de winkel Ik hoop voor je dat hij bij de tweede levering ook wel Is maar dat wordt duimeen lijkt me een voor de andre members die dit lezen klopt ik ben een No life gamer en het boeit me niet als jullie kut reacties hierop geven en ik ken ik nog een mooie regel trouwens: ‘im a gamer and i dont give a fuck about your opinion’ en er zitten hier al een paar reacties tussen van grow up en get a life etc voor sommigen mensen zijn zulke dingen belangrijk voor tijdverdrijf of tegen stress denk daar maar Is over na maar ik hoop echt voor je dat je hem zo snel mogelijk krijgt

  13. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Vergeet er geen foto van te maken!

    Als ik er tijd voor heb ga ik het zeker doen maak er dan wel een topic over.
    Met een stap voor stap foto rapportage.
    Verwacht het niet al te snel heb het eerst nog even druk met me PS4.
    dat begrijp je wel toch.

  14. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Wat een pauper reactie zeg. Als jij een console nodig hebt om je leven door te komen dan noem ik dat droevig. En als alles bij jou om gamen draait dan moet inderdaad een leven krijgen. Bijvoorbeeld een sociaal leven, of werken etc..

    Met gamen kom je nergens, dus zie het als een leuke hobby of een lichte verslaving maar schiet er niet te ver in door.

  15. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Wat een pauper reactie zeg. Als jij een console nodig hebt om je leven door te komen dan noem ik dat droevig. En als alles bij jou om gamen draait dan moet inderdaad een leven krijgen. Bijvoorbeeld een sociaal leven, of werken etc..

    Met gamen kom je nergens, dus zie het als een leuke hobby of een lichte verslaving maar schiet er niet te ver in door.

    Ff een kleine aanvulling !
    Met gamen kom je nergens ? Oh en al die pro gamers dan ?
    Die kunnen er aardig van leven !!
    Gamen is ook mijn passie en ook van 90% van me Real life vrienden
    Zelfs me vriendin is een hardcore gamer !

    Ja ik heb een fulltime baan en genoeg sociale contacten
    Maar toch zou ik ook geen maanden zonder me console kunnen , zou al die weekendjes die wij doorbrengen met minimaal 6 PlayStations en 6 flinke schermen toch echt wel gaan missen !

    Niet iedere gamer is het zelfde ! Voor sommige is het leuk tijdverdrijf als ze zich vervelen voor een ander is het een onderdeel van zijn leven !

    Elkaar dan aanvallen met kansloos en geen sociaal leven hebben is dan niet op ze plaats !
    Vooral niet als je de achtergrond van die persoon niet kent !

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ff een kleine aanvulling !
    Met gamen kom je nergens ? Oh en al die pro gamers dan ?
    Die kunnen er aardig van leven !!
    Gamen is ook mijn passie en ook van 90% van me Real life vrienden
    Zelfs me vriendin is een hardcore gamer !

    Ja ik heb een fulltime baan en genoeg sociale contacten
    Maar toch zou ik ook geen maanden zonder me console kunnen , zou al die weekendjes die wij doorbrengen met minimaal 6 PlayStations en 6 flinke schermen toch echt wel gaan missen !

    Niet iedere gamer is het zelfde ! Voor sommige is het leuk tijdverdrijf als ze zich vervelen voor een ander is het een onderdeel van zijn leven !

    Elkaar dan aanvallen met kansloos en geen sociaal leven hebben is dan niet op ze plaats !
    Vooral niet als je de achtergrond van die persoon niet kent !

    Amen..
    ..
    Ben eens benieuwd hoe deze aanvallers zelf zijn? Ten eerste gaan echt sociale mensen dan ook niet op zielige forums als dit..

    Ten tweede uit ik dit gewoon uit voor stoom af te blazen..

    Ten 3de inderdaad jullie kennen mij geen reed, but who cares?… Nobody because it is not off your god damn business!!!

    Sorry ze, maar jullie kunnen evengoed van de stomme high fucks zijn of junkies… WTF is jullie probleem?

    Zeggen dat jullie het leven in handen kunnen nemen? …. Think twice, ik ga me ook niet moeien met een ander mans leven. Maar heb tenminste wel een schone cv en carriΓ¨re bereikt voor mijn jonge leeftijd… Tenslotte is mijn vriendenlijst op psn ook enkel met bekenden….

    Dus zwijg maar in het vervolg als je niet weet wat jouw eigen niveau aankan

  17. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Wat een verhitte reacties zeg. En ik dacht dat gamen bedoeld was om te ontspannen, niet om over te stressen.

    http://www.youtube.com/watch?v=K_pReTcnLHk
    RELAX!

  18. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik ben ook een gamer met vrienden.

  19. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ff een kleine aanvulling !
    Met gamen kom je nergens ? Oh en al die pro gamers dan ?
    Die kunnen er aardig van leven !!
    Gamen is ook mijn passie en ook van 90% van me Real life vrienden
    Zelfs me vriendin is een hardcore gamer !

    Ja ik heb een fulltime baan en genoeg sociale contacten
    Maar toch zou ik ook geen maanden zonder me console kunnen , zou al die weekendjes die wij doorbrengen met minimaal 6 PlayStations en 6 flinke schermen toch echt wel gaan missen !

    Niet iedere gamer is het zelfde ! Voor sommige is het leuk tijdverdrijf als ze zich vervelen voor een ander is het een onderdeel van zijn leven !

    Elkaar dan aanvallen met kansloos en geen sociaal leven hebben is dan niet op ze plaats !
    Vooral niet als je de achtergrond van die persoon niet kent !

    Nou dat heb je mooi ge zegt.
    Een beetje respect voor elkaar kan geen kwaad.