Forum

Topic: sport game ps4

Anoniem's avatar

Ik zit er aan te denken om nog een sport game op te halen alleen nu twijfel ik tussen :
-Nba live 14 van EA Sports
-Nba2K14 van 2K Games of
-Madden NFL 25 volgens mij
Welke hiervan raden jullie aan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 544 XP
    Yeroon's avatar

    NBA Live 14 schijnt echt superslecht te zijn.

    NBA2K14 komt er op Metacritic het best vanaf.
    Madden NFL scoort ook nog wel redelijk.

    Ik heb de genoemde games niet, maar op basis van de verschillende reviews denk ik dat je dan het beste voor NBA2K14 kan gaan.

  2. 13 XP
    Moos's avatar

    NBA 2K14 is een geweldige game, echter als je nog niet eerder basketbalgames van 2K hebt gespeeld dan kan de leercurve wel als stijl ervaren worden. (Zeer veel controls) Je moet dus wel een beetje geduld hebben maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan speelt het echt geweldig. Dit is trouwens voor mij, qua graphics, het beste PS4 spel.Ik heb daarnaast ook FIFA14 en Assasins Creed maar je kan echt een duidelijk verschil zien in de graphics.

    NBA live 14 is zeer af te raden. Een game die zeer slechte reviews krijgt van de critics. Over Madden kan ik je helaas niet veel vertellen.

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    zou geen van alle kopen :D.
    maar gewoon fifa.

  4. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    zou geen van alle kopen :D.
    maar gewoon fifa.

    Ik ben helaas na fifa 12 ermee gestopt werd er een beetje zat van een ik ben om niet echt een voetbal van ^_^