Forum

Topic: PS4 Beschikbaarheid

Anoniem's avatar

Post hier als je weet waar je één ps4 kan halen voor de mensen die er helaas nog geen één hebben.
Graag ook alleen betrouwbaren informatie.
Danku,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

52 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Post hier als je weet waar je één ps4 kan halen voor de mensen die er helaas nog geen één hebben.
    Graag ook alleen betrouwbaren informatie.
    Danku,

    TUURLIJK, daar heb ik zelf nog niet aangedacht
    Misschien konden we ook een topic openhouden: HEB JIJ JOUW PS4 verkocht, of hou je hem 🙂

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    Gisteravond gebeld door mediamarkt, ik kan mijn bundel met 2 controllers cam en killzone de 11e ophalen.

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ok , is gewoon hulp aan te bieden voor de mensen die geen ps4 hebben.
    Heb zelf ook geen ps4

  4. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Ik wacht en wacht maar.. Op dat ene mailtje van bol.com wanneer de tweede levering geleverd wordt.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Goed nieuws van official playstation magazine uk:
    http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/12/05/new-ps4-stock-arriving-in-uk-shops-now-phase-3-shipments-arriving/

    Lijkt mij ook aardig goed nieuws voor ons, aangezien de UK ook bij Europa hoort en ze dus blijkbaar begonnen zijn met verschepen vanuit China/Japan.

  6. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Goed nieuws van official playstation magazine uk:
    http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/12/05/new-ps4-stock-arriving-in-uk-shops-now-phase-3-shipments-arriving/

    Lijkt mij ook aardig goed nieuws voor ons, aangezien de UK ook bij Europa hoort en ze dus blijkbaar begonnen zijn met verschepen vanuit China/Japan.

    Bij EU sinds ow echt :/

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Sinds 1973 en kan jij bovendien wel lezen, ik zei Europa, niet EU.

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Sinds 1973 en kan jij bovendien wel lezen, ik zei Europa, niet EU.

    Je moet niet vergeten dat Engeland altijd het tegenovergestelde van de EU doet. Met de leveringen zijn ze ook apart

  9. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Maar goed blijkbaar sturen China en Japan toch batches richting het Westen, goed teken toch.

  10. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik las EU 🙂 ze vallen inderdaad onder het continent Europa. Maar geloof me nou dat ze niks met “onze Europa” te maken hebben 😉 maar wie weet

  11. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Heb op Tweakers (waar ik nu zo’n 2/3 weken geruchten lees) het voglende verzameld:

    Geruchtenmachine overzicht: (2de levering)

    Bevestigd niets te weten:
    bartsmit
    bol
    coolblue
    dixons
    frs
    intertoys
    mycom
    toysxl
    wehkamp

    Voorraad:
    billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
    gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)

    Bevestigd voorraad te krijgen:
    MM Alphen a/d Rijn: 11 december 26 stuks (zie twitter)

    Data die genoemd zijn (geruchten)
    2e levering: 05-17 december
    3e levering: 20 dec tot eind januari

  12. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Heb op Tweakers (waar ik nu zo’n 2/3 weken geruchten lees) het voglende verzameld:

    Geruchtenmachine overzicht: (2de levering)

    Bevestigd niets te weten:
    bartsmit
    bol
    coolblue
    dixons
    frs
    intertoys
    mycom
    toysxl
    wehkamp

    Voorraad:
    billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
    gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)

    Bevestigd voorraad te krijgen:
    MM Alphen a/d Rijn: 11 december 26 stuks (zie twitter)

    Data die genoemd zijn (geruchten)
    2e levering: 05-17 december
    3e levering: 20 dec tot eind januari

    Oke bedankt,

    Verwacht snel een mailtje van bol.com met info over die tweede levering!

  13. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ze weten op dit moment nog niets volgens deze tweet van een minuut geleden:
    https://twitter.com/bol_com/status/408587411619586048

  14. 2 XP
    VanHeeschke's avatar

    Mailtje gehad van MM Eindhoven. Deze verwachten 2e levering uiterlijk 17 december.

  15. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Ze weten op dit moment nog niets volgens deze tweet van een minuut geleden:
    https://twitter.com/bol_com/status/408587411619586048

    Vermoeiend zeg, moet dat ding gewoon echt hebben. Al lang genoeg gewacht 😛

  16. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Saturn verwacht hem als ik een Tweaker moet geloven ook uiterlijk 17 dec.

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw geduld.

    Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier. Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 17 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.

    Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-SATURNNL.

    Met vriendelijke groet,

    Uw Saturn team

  17. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Besteld bij Dixons…
    Na de mail van 28-11 (dat het niet ging lukken) wel fijn 1 dag van te voren :), na deze mail niets meer vernomen. Ik hoop dan ook dat ik gewoon bij levering 2 zit (5 juli besteld).

    Wachten is zo lastig 🙁

  18. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ok , is gewoon hulp aan te bieden voor de mensen die geen ps4 hebben.
    Heb zelf ook geen ps4

    Sorry gewoon gefrustreerd dat de mijne niet geleverd was ondanks hij al was besteld in mei/juni [MAD]

  19. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Voorraad:
    billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
    gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)

    Achterbakse winkels, 250 extra verdienen op een console…

  20. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Snap ik.
    Heb m begin mei ook al besteld en kwam by de toy xl waren 20 geleverd ik was 17de.
    Tja ga dat maar eens uitleggen was echt pist.

  21. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    @PlaystationNL op twitter: “We verwachten vanaf midden volgende week onze klanten te beleveren met PS4.”

  22. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik snap dat hele verhaal niet van mensen die hem niet hebben gekregen ( die hem wel opyijds besteld hebben dan he). Ik heb hem via een link op tweakers 1 dag vantvoren besteld en dag erna kon ik hem ophalen bij Bs… Heel apart. Maar ot het zal waarschijnlijk binnekort in grote getalen geleverd worden.

  23. 162 XP
    MollieO1's avatar

    @PlaystationNL op twitter: “We verwachten vanaf midden volgende week onze klanten te beleveren met PS4.”

    Midden volgende week! nice. Dus heb hem volgende vrijdag wel binnen van bol.com hoop ik.

    Ook toevallig een linkje van de tweet? 🙂

  24. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hun hele twitter timeline staat er vol mee https://twitter.com/PlayStationNL

  25. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Hun hele twitter timeline staat er vol mee https://twitter.com/PlayStationNL

    Thanks 🙂 zeker blij met deze info. wel toevallig nu ineens al die informatie 😛

  26. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Net gebeld door game mania breda volgende week binnen heb meteen deze bundel kunnen bestellen en ook gedaan! http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29677

  27. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Het is nu officeel bevestigd door sony playstation NL.. Dat midden volgende week er echt een nieuwe levering plaats zou vinden 😀

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Midden volgende week!

    Kan ik bevestigen! Mijn retailer'(tje 😛 ) krijgt er ook 2 binnen, lol. Alleszins genoeg om mij blij te maken!!
    Hij durfde niks bevestigen maar als Sony en game mania het zeggen is levering 2 wel degelijk volgende week 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  29. 106 XP
    samet5's avatar

    ik krijg net dit mail van wehkamp http://i44.tinypic.com/20pc493.png

  30. 162 XP
    MollieO1's avatar

    ik krijg net dit mail van wehkamp http://i44.tinypic.com/20pc493.png

    één voordeel wel 15% korting op HEEL VEEL lingerie 😉

  31. 106 XP
    samet5's avatar

    één voordeel wel 15% korting op HEEL VEEL lingerie 😉

    Nee bedankt xD ik wil gewoon mijn schatje optijd binnen hebben liefst voor 2014 xD

  32. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    ik krijg net dit mail van wehkamp http://i44.tinypic.com/20pc493.png

    Je was er opzich nog vrij vroeg bij! Hoe kan je niet bij de levering zitten dan :O
    En hoelaat heb je het mailtje gekregen?

  33. 106 XP
    samet5's avatar

    Je was er opzich nog vrij vroeg bij! Hoe kan je niet bij de levering zitten dan :O
    En hoelaat heb je het mailtje gekregen?

    9 u in de morgen ik weet ook niet waarom dit is maar blijkbaar weten hun al hoeveel ze krijgen voor de 2e levering en dat ik er buiten val k’zooi

  34. 249 XP
    Timon's avatar

    Heb er geen vertrouwen in dat mijn bestelling van 16-11 bij bol.com met de 2e levering mee komt, dus huil ik huil nog maar even verder.

  35. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    9 u in de morgen ik weet ook niet waarom dit is maar blijkbaar weten hun al hoeveel ze krijgen voor de 2e levering en dat ik er buiten val k’zooi

    Zwaar klote man!! naja scheeld dat de 3e levering er snel achteraan komt! En anders gewoon mailen…

  36. 106 XP
    samet5's avatar

    Zwaar klote man!! naja scheeld dat de 3e levering er snel achteraan komt! En anders gewoon mailen…

    Ja ik hoop ’t ik heb hier Ghost/fifa/killzone en en controller liggen ik ben aan het zitten tegen de muur met de controller doen alsof ik speel, kan niks anders :((

  37. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Ja ik hoop ’t ik heb hier Ghost/fifa/killzone en en controller liggen ik ben aan het zitten tegen de muur met de controller doen alsof ik speel, kan niks anders :((

    Ik heb ook nog geen ps4 hoor…
    Zit me maar beetje te vervelen met me ps3…

    Hier thuis heb ik Battlefield 4 al liggen in de kast…
    En via saturn is, Fifa 14 en Assassens creed black flag onderweg naar mij..
    en hopen dat ik de killzone bundel krijg heb ik ook nog killzone erbij, 4 games dus 😀

  38. 106 XP
    samet5's avatar

    Ik heb ook nog geen ps4 hoor…
    Zit me maar beetje te vervelen met me ps3…

    Hier thuis heb ik Battlefield 4 al liggen in de kast…
    En via saturn is, Fifa 14 en Assassens creed black flag onderweg naar mij..
    en hopen dat ik de killzone bundel krijg heb ik ook nog killzone erbij, 4 games dus 😀

    Mooi.. waar heb jij je bundel besteld + zit je wel in de 2e levering?

  39. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Wehkamp: 30 november besteld…
    jaaa 2e levering..

    Volgens mij zeggen die vertragings emials niks… Iedereen krijgt ze geloof ik..

  40. 106 XP
    samet5's avatar

    Wehkamp: 30 november besteld…
    jaaa 2e levering..

    Volgens mij zeggen die vertragings emials niks… Iedereen krijgt ze geloof ik..

    ik wacht maar huilend lekker af + ik wou die bundel ook bestellen en mijn kale ps4 annuleren maar ik zij naaah dalijk krijg ik m nog later maar ik probeer er niet aan te denken geef effe hier wel door als jij m binnen hebt of als die verzonden is…

  41. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    ik wacht maar huilend lekker af + ik wou die bundel ook bestellen en mijn kale ps4 annuleren maar ik zij naaah dalijk krijg ik m nog later maar ik probeer er niet aan te denken geef effe hier wel door als jij m binnen hebt of als die verzonden is…

    Zal ik doen man, mis heb ik nog wel een kale ps4 voor jou als je hem echt niet zou krijgen… heb er namelijk nog 1 staan bij coolblue!
    De status daarvan staat, Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

  42. 106 XP
    samet5's avatar

    Zal ik doen man, mis heb ik nog wel een kale ps4 voor jou als je hem echt niet zou krijgen… heb er namelijk nog 1 staan bij coolblue!
    De status daarvan staat, Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

    We zien wel 😉 in iedergeval bedankt. Hou me op de hoogte hier ik zal ook doen als ik m niet krijg of wel…

  43. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    We zien wel 😉 in iedergeval bedankt. Hou me op de hoogte hier ik zal ook doen als ik m niet krijg of wel…

    Is helemaal goed kerel! We kunnen ook altijd nog mobie contact houden, als je dat wilt stuur me maar een DM

  44. 106 XP
    samet5's avatar

    Kijk je inbox 🙂

  45. 1 XP
    playstation 4's avatar

    Beste mensen,

    Ik heb zoveel bestellingen gedaan, dus ik heb minstens 3 ps4 van de 2de levering.
    Ik kan er max 2 betalen,

    Dus blijf er minimaal 1 over…wie kan ik er gelukkig mee maken???
    Je zou wel mee moeten naar de winkel, anders krijg je hem niet mee…omgeving Rdam

    Greetzzz….jeroen

    [email][email protected][/email]

  46. 249 XP
    Timon's avatar

    Beste mensen,

    Ik heb zoveel bestellingen gedaan, dus ik heb minstens 3 ps4 van de 2de levering.
    Ik kan er max 2 betalen,

    Dus blijf er minimaal 1 over…wie kan ik er gelukkig mee maken???
    Je zou wel mee moeten naar de winkel, anders krijg je hem niet mee…omgeving Rdam

    Greetzzz….jeroen

    [email][email protected][/email]

    Heb je een mailtje gestuurd 😉

  47. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Waarom 3 man als je toch te veel hebt?
    Mij maakt niets uit heb er al 1 maar toch voor de rest doe er geen heeft door mensen die zoveel pre orderen.
    Kan reden hebben natuurlijk familie ofzo maar toch 🙂

  48. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb ook 3 preorders lopen, de eerste die mij een ps4 kan aanbieden van die retailers heeft geluk, de rest annuleer ik.

  49. 260 XP
    Erik026's avatar

    Ik heb ook 3 preorders lopen, de eerste die mij een ps4 kan aanbieden van die retailers heeft geluk, de rest annuleer ik.

    mocht je er toch 1 overhouden en niet zelf op willen halen, let me know!

  50. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    @Erik026 Ik heb een reële kans dat mijn preorders van bol.com/coolblue tegelijk aankomen. Mocht dit zo zijn dan wil ik hem evt verkopen voor iets boven de normale prijs. (450-469 euro; met het oog op een extra controller voor mezelf)

    Ik zeg wel dat ik niets opstuur, dan gebeurd er straks wat mee en dan ben ik natuurlijk de schuldige.

    Je moet het maar komen halen en uittesten kan uiteraard.

    (Van Intertoys heb ik nog niets gehoord, vandaar dat ik het over 1 van de 2 heb)

    Hou jullie op de hoogte.

  51. 1 XP
    Delija19's avatar

    vandaag van een maat gehoord die bij MM Breda werkt dat ze daar 11 december 70 stuks krijgen en dat zij doen aan los verkoop mocht je nog geen ps4 hebben kunnen reserveren zou ik daar ff naartoe bellen.

  52. 260 XP
    Erik026's avatar

    @Erik026 Ik heb een reële kans dat mijn preorders van bol.com/coolblue tegelijk aankomen. Mocht dit zo zijn dan wil ik hem evt verkopen voor iets boven de normale prijs. (450-469 euro; met het oog op een extra controller voor mezelf)

    Ik zeg wel dat ik niets opstuur, dan gebeurd er straks wat mee en dan ben ik natuurlijk de schuldige.

    Je moet het maar komen halen en uittesten kan uiteraard.

    (Van Intertoys heb ik nog niets gehoord, vandaar dat ik het over 1 van de 2 heb)

    Hou jullie op de hoogte.

    begrijpelijk, laat het maar weten als het wel zover komt!