[b][i]Post hier als je weet waar je één ps4 kan halen voor de mensen die er helaas nog geen één hebben.
Graag ook alleen betrouwbaren informatie.
Danku,[/i][/b]
Topic: PS4 Beschikbaarheid
05 december 2013om 12:17

[quote][b][i]Post hier als je weet waar je één ps4 kan halen voor de mensen die er helaas nog geen één hebben.
Graag ook alleen betrouwbaren informatie.
Danku,[/i][/b][/quote]
TUURLIJK, daar heb ik zelf nog niet aangedacht
Misschien konden we ook een topic openhouden: HEB JIJ JOUW PS4 verkocht, of hou je hem 🙂
Gisteravond gebeld door mediamarkt, ik kan mijn bundel met 2 controllers cam en killzone de 11e ophalen.
Ok , is gewoon hulp aan te bieden voor de mensen die geen ps4 hebben.
Heb zelf ook geen ps4
Ik wacht en wacht maar.. Op dat ene mailtje van bol.com wanneer de tweede levering geleverd wordt.
Goed nieuws van official playstation magazine uk:
[url]http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/12/05/new-ps4-stock-arriving-in-uk-shops-now-phase-3-shipments-arriving/[/url]
Lijkt mij ook aardig goed nieuws voor ons, aangezien de UK ook bij Europa hoort en ze dus blijkbaar begonnen zijn met verschepen vanuit China/Japan.
[quote]Goed nieuws van official playstation magazine uk:
[url]http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/12/05/new-ps4-stock-arriving-in-uk-shops-now-phase-3-shipments-arriving/[/url]
Lijkt mij ook aardig goed nieuws voor ons, aangezien de UK ook bij Europa hoort en ze dus blijkbaar begonnen zijn met verschepen vanuit China/Japan.[/quote]
Bij EU sinds ow echt :/
Sinds 1973 en kan jij bovendien wel lezen, ik zei Europa, niet EU.
[quote]Sinds 1973 en kan jij bovendien wel lezen, ik zei Europa, niet EU.[/quote]
Je moet niet vergeten dat Engeland altijd het tegenovergestelde van de EU doet. Met de leveringen zijn ze ook apart
Maar goed blijkbaar sturen China en Japan toch batches richting het Westen, goed teken toch.
Ik las EU 🙂 ze vallen inderdaad onder het continent Europa. Maar geloof me nou dat ze niks met “onze Europa” te maken hebben 😉 maar wie weet
Heb op Tweakers (waar ik nu zo’n 2/3 weken geruchten lees) het voglende verzameld:
[u][b]Geruchtenmachine overzicht:[/b][/u] (2de levering)
[b]Bevestigd niets te weten:[/b]
bartsmit
bol
coolblue
dixons
frs
intertoys
mycom
toysxl
wehkamp
[b]Voorraad:[/b]
billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)
[b]Bevestigd voorraad te krijgen:[/b]
MM Alphen a/d Rijn: 11 december 26 stuks (zie [url=https://twitter.com/MediaMarktAadR/status/407812038975426560]twitter[/url])
[b]Data die genoemd zijn ([u]geruchten[/u])[/b]
2e levering: 05-17 december
3e levering: 20 dec tot eind januari
[quote]Heb op Tweakers (waar ik nu zo’n 2/3 weken geruchten lees) het voglende verzameld:
[u][b]Geruchtenmachine overzicht:[/b][/u] (2de levering)
[b]Bevestigd niets te weten:[/b]
bartsmit
bol
coolblue
dixons
frs
intertoys
mycom
toysxl
wehkamp
[b]Voorraad:[/b]
billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)
[b]Bevestigd voorraad te krijgen:[/b]
MM Alphen a/d Rijn: 11 december 26 stuks (zie [url=https://twitter.com/MediaMarktAadR/status/407812038975426560]twitter[/url])
[b]Data die genoemd zijn ([u]geruchten[/u])[/b]
2e levering: 05-17 december
3e levering: 20 dec tot eind januari[/quote]
Oke bedankt,
Verwacht snel een mailtje van bol.com met info over die tweede levering!
Ze weten op dit moment nog niets volgens deze tweet van een minuut geleden:
[url]https://twitter.com/bol_com/status/408587411619586048[/url]
Mailtje gehad van MM Eindhoven. Deze verwachten 2e levering uiterlijk 17 december.
[quote]Ze weten op dit moment nog niets volgens deze tweet van een minuut geleden:
[url]https://twitter.com/bol_com/status/408587411619586048[/url][/quote]
Vermoeiend zeg, moet dat ding gewoon echt hebben. Al lang genoeg gewacht 😛
Saturn verwacht hem als ik een Tweaker moet geloven ook uiterlijk 17 dec.
[quote]Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier. Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 17 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-SATURNNL.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team[/quote]
Besteld bij Dixons…
Na de mail van 28-11 (dat het niet ging lukken) wel fijn 1 dag van te voren :), na deze mail niets meer vernomen. Ik hoop dan ook dat ik gewoon bij levering 2 zit (5 juli besteld).
Wachten is zo lastig 🙁
[quote]Ok , is gewoon hulp aan te bieden voor de mensen die geen ps4 hebben.
Heb zelf ook geen ps4[/quote]
Sorry gewoon gefrustreerd dat de mijne niet geleverd was ondanks hij al was besteld in mei/juni [MAD]
[quote]Voorraad:
billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)[/quote]
Achterbakse winkels, 250 extra verdienen op een console…
Snap ik.
Heb m begin mei ook al besteld en kwam by de toy xl waren 20 geleverd ik was 17de.
Tja ga dat maar eens uitleggen was echt pist.
@PlaystationNL op twitter: “We verwachten vanaf midden volgende week onze klanten te beleveren met PS4.”
Ik snap dat hele verhaal niet van mensen die hem niet hebben gekregen ( die hem wel opyijds besteld hebben dan he). Ik heb hem via een link op tweakers 1 dag vantvoren besteld en dag erna kon ik hem ophalen bij Bs… Heel apart. Maar ot het zal waarschijnlijk binnekort in grote getalen geleverd worden.
[quote]@PlaystationNL op twitter: “We verwachten vanaf midden volgende week onze klanten te beleveren met PS4.”[/quote]
Midden volgende week! nice. Dus heb hem volgende vrijdag wel binnen van bol.com hoop ik.
Ook toevallig een linkje van de tweet? 🙂
Hun hele twitter timeline staat er vol mee [url]https://twitter.com/PlayStationNL[/url]
[quote]Hun hele twitter timeline staat er vol mee [url]https://twitter.com/PlayStationNL[/url][/quote]
Thanks 🙂 zeker blij met deze info. wel toevallig nu ineens al die informatie 😛
Net gebeld door game mania breda volgende week binnen heb meteen deze bundel kunnen bestellen en ook gedaan! http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29677
Het is nu officeel bevestigd door sony playstation NL.. Dat midden volgende week er echt een nieuwe levering plaats zou vinden 😀
Midden volgende week!
Kan ik bevestigen! Mijn retailer'(tje 😛 ) krijgt er ook 2 binnen, lol. Alleszins genoeg om mij blij te maken!!
Hij durfde niks bevestigen maar als Sony en game mania het zeggen is levering 2 wel degelijk volgende week 😀 😀 😀 😀 😀 😀
ik krijg net dit mail van wehkamp http://i44.tinypic.com/20pc493.png
[quote]ik krijg net dit mail van wehkamp [url]http://i44.tinypic.com/20pc493.png[/url][/quote]
één voordeel wel 15% korting op HEEL VEEL lingerie 😉
[quote]één voordeel wel 15% korting op HEEL VEEL lingerie ;)[/quote]
Nee bedankt xD ik wil gewoon mijn schatje optijd binnen hebben liefst voor 2014 xD
[quote]ik krijg net dit mail van wehkamp [url]http://i44.tinypic.com/20pc493.png[/url][/quote]
Je was er opzich nog vrij vroeg bij! Hoe kan je niet bij de levering zitten dan :O
En hoelaat heb je het mailtje gekregen?
[quote]Je was er opzich nog vrij vroeg bij! Hoe kan je niet bij de levering zitten dan :O
En hoelaat heb je het mailtje gekregen?[/quote]
9 u in de morgen ik weet ook niet waarom dit is maar blijkbaar weten hun al hoeveel ze krijgen voor de 2e levering en dat ik er buiten val k’zooi
Heb er geen vertrouwen in dat mijn bestelling van 16-11 bij bol.com met de 2e levering mee komt, dus huil ik huil nog maar even verder.
[quote]9 u in de morgen ik weet ook niet waarom dit is maar blijkbaar weten hun al hoeveel ze krijgen voor de 2e levering en dat ik er buiten val k’zooi[/quote]
Zwaar klote man!! naja scheeld dat de 3e levering er snel achteraan komt! En anders gewoon mailen…
[quote]Zwaar klote man!! naja scheeld dat de 3e levering er snel achteraan komt! En anders gewoon mailen…[/quote]
Ja ik hoop ’t ik heb hier Ghost/fifa/killzone en en controller liggen ik ben aan het zitten tegen de muur met de controller doen alsof ik speel, kan niks anders :((
[quote]Ja ik hoop ’t ik heb hier Ghost/fifa/killzone en en controller liggen ik ben aan het zitten tegen de muur met de controller doen alsof ik speel, kan niks anders :(([/quote]
Ik heb ook nog geen ps4 hoor…
Zit me maar beetje te vervelen met me ps3…
Hier thuis heb ik Battlefield 4 al liggen in de kast…
En via saturn is, Fifa 14 en Assassens creed black flag onderweg naar mij..
en hopen dat ik de killzone bundel krijg heb ik ook nog killzone erbij, 4 games dus 😀
[quote]Ik heb ook nog geen ps4 hoor…
Zit me maar beetje te vervelen met me ps3…
Hier thuis heb ik Battlefield 4 al liggen in de kast…
En via saturn is, Fifa 14 en Assassens creed black flag onderweg naar mij..
en hopen dat ik de killzone bundel krijg heb ik ook nog killzone erbij, 4 games dus :D[/quote]
Mooi.. waar heb jij je bundel besteld + zit je wel in de 2e levering?
Wehkamp: 30 november besteld…
jaaa 2e levering..
Volgens mij zeggen die vertragings emials niks… Iedereen krijgt ze geloof ik..
[quote]Wehkamp: 30 november besteld…
jaaa 2e levering..
Volgens mij zeggen die vertragings emials niks… Iedereen krijgt ze geloof ik..[/quote]
ik wacht maar huilend lekker af + ik wou die bundel ook bestellen en mijn kale ps4 annuleren maar ik zij naaah dalijk krijg ik m nog later maar ik probeer er niet aan te denken geef effe hier wel door als jij m binnen hebt of als die verzonden is…
[quote]ik wacht maar huilend lekker af + ik wou die bundel ook bestellen en mijn kale ps4 annuleren maar ik zij naaah dalijk krijg ik m nog later maar ik probeer er niet aan te denken geef effe hier wel door als jij m binnen hebt of als die verzonden is…[/quote]
Zal ik doen man, mis heb ik nog wel een kale ps4 voor jou als je hem echt niet zou krijgen… heb er namelijk nog 1 staan bij coolblue!
De status daarvan staat, Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
[quote]Zal ik doen man, mis heb ik nog wel een kale ps4 voor jou als je hem echt niet zou krijgen… heb er namelijk nog 1 staan bij coolblue!
De status daarvan staat, Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden[/quote]
We zien wel 😉 in iedergeval bedankt. Hou me op de hoogte hier ik zal ook doen als ik m niet krijg of wel…
[quote]We zien wel 😉 in iedergeval bedankt. Hou me op de hoogte hier ik zal ook doen als ik m niet krijg of wel…[/quote]
Is helemaal goed kerel! We kunnen ook altijd nog mobie contact houden, als je dat wilt stuur me maar een DM
Kijk je inbox 🙂
Beste mensen,
Ik heb zoveel bestellingen gedaan, dus ik heb minstens 3 ps4 van de 2de levering.
Ik kan er max 2 betalen,
Dus blijf er minimaal 1 over…wie kan ik er gelukkig mee maken???
Je zou wel mee moeten naar de winkel, anders krijg je hem niet mee…omgeving Rdam
Greetzzz….jeroen
[email][email protected][/email]
[quote]Beste mensen,
Ik heb zoveel bestellingen gedaan, dus ik heb minstens 3 ps4 van de 2de levering.
Ik kan er max 2 betalen,
Dus blijf er minimaal 1 over…wie kan ik er gelukkig mee maken???
Je zou wel mee moeten naar de winkel, anders krijg je hem niet mee…omgeving Rdam
Greetzzz….jeroen
[email][email protected][/email][/quote]
Heb je een mailtje gestuurd 😉
Waarom 3 man als je toch te veel hebt?
Mij maakt niets uit heb er al 1 maar toch voor de rest doe er geen heeft door mensen die zoveel pre orderen.
Kan reden hebben natuurlijk familie ofzo maar toch 🙂
Ik heb ook 3 preorders lopen, de eerste die mij een ps4 kan aanbieden van die retailers heeft geluk, de rest annuleer ik.
[quote]Ik heb ook 3 preorders lopen, de eerste die mij een ps4 kan aanbieden van die retailers heeft geluk, de rest annuleer ik.[/quote]
mocht je er toch 1 overhouden en niet zelf op willen halen, let me know!
@Erik026 Ik heb een reële kans dat mijn preorders van bol.com/coolblue tegelijk aankomen. Mocht dit zo zijn dan wil ik hem evt verkopen voor iets boven de normale prijs. (450-469 euro; met het oog op een extra controller voor mezelf)
Ik zeg wel dat ik niets opstuur, dan gebeurd er straks wat mee en dan ben ik natuurlijk de schuldige.
Je moet het maar komen halen en uittesten kan uiteraard.
(Van Intertoys heb ik nog niets gehoord, vandaar dat ik het over 1 van de 2 heb)
Hou jullie op de hoogte.
vandaag van een maat gehoord die bij MM Breda werkt dat ze daar 11 december 70 stuks krijgen en dat zij doen aan los verkoop mocht je nog geen ps4 hebben kunnen reserveren zou ik daar ff naartoe bellen.
[quote]@Erik026 Ik heb een reële kans dat mijn preorders van bol.com/coolblue tegelijk aankomen. Mocht dit zo zijn dan wil ik hem evt verkopen voor iets boven de normale prijs. (450-469 euro; met het oog op een extra controller voor mezelf)
Ik zeg wel dat ik niets opstuur, dan gebeurd er straks wat mee en dan ben ik natuurlijk de schuldige.
Je moet het maar komen halen en uittesten kan uiteraard.
(Van Intertoys heb ik nog niets gehoord, vandaar dat ik het over 1 van de 2 heb)
Hou jullie op de hoogte.[/quote]
begrijpelijk, laat het maar weten als het wel zover komt!