Forum

Topic: FIFA 14 Ultimate Team

Anoniem's avatar

Altijd leuk om je Ultimate Team te delen!

Iemand nog tips voor spelers uit de Engelse competitie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

82 reacties

  1. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Wat is je team nu

  2. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heb nu niks bijzonders (brons/zilver), van het weekend ga ik serieus beginnen met FUT. Zal em binnenkort posten.

    Ga wel kijken voor Engelse Competitie.

    Jij al een team?

  3. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Ja speel al sinds september.

    Heb al met aardig wat verschillende teams gespeeld.

    In Engelse competitie zitten zeker goede spelers die niet zoveel kosten.

    Torres vidic richards cech schurrle cazorla vind ik goed

  4. 249 XP
    Timon's avatar

    Een speler die je in elk premier league team MOET hebben, is voor mij toch wel Benteke. Hij is voor mij de ultieme spits met kracht én snelheid. En voor 1500 coins beschikbaar voor elke net beginnende FUT speler.

    Heb zelf nog geen FIFA 14 gespeeld omdat ik nog wacht op mijn PS4, maar heb op de Web App alvast een Belgisch teampje samengesteld. Hier de opstelling (3-4-1-2):

    Benteke, Lukaku
    Dembélé
    Mertens, Witsel, Fellaini, Mirallas
    Vertonghen, v Buyten, Vermaelen
    Courtois

  5. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Meen je niet.. Ik ben ook een belgisch team aan het bouwen haha!

    Ik zal hem binnenkort wel even posten.

    Ben ook net begonnen met de PS4 versie van FUT 14.

    Iemand die nog handel tips heeft om snel coins te verdienen? Ik ga sws geen geld erin stoppen.

  6. 249 XP
    Timon's avatar

    Meen je niet.. Ik ben ook een belgisch team aan het bouwen haha!

    Ik zal hem binnenkort wel even posten.

    Ben ook net begonnen met de PS4 versie van FUT 14.

    Iemand die nog handel tips heeft om snel coins te verdienen? Ik ga sws geen geld erin stoppen.

    Ik heb voornamelijk al mijn geld verdient door de daily gift pakketjes te verkopen die je voor gisteren dagelijks gratis kreeg, maar andere manieren om coins te verdienen zijn meedoen aan toernooien en wedstrijden spelen tegen je vrienden. Een andere manier om geld te verdienen is door winst te maken op spelers die je koopt op de transferlijst, maar dit vind ik persoonlijk veels te tijdrovend.

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ben deze week pas begonnen op de web app, Wacht momenteel nog op de ps4.
    heb dmv merchanten al wat coins bij elkaar gesprokkeld.
    Het begin van mijn team is alsvolgt:

    Sterling – Bony – Dyer (Aanval)
    Sissoko – Giggs – Arteta (Midden)

    uiteraard gaat dit team nog afkomen haha :p.

    Waarom sterling en dyer? Deze hebben gigantische sprintsnelheid, daardoor kom je gemakkelijk voorbij de verdediging.
    Waarom bony? Door de snelle aanvallers kun je gemakkelijk de bal voorzetten en met bony kop je ze er zo in.
    Waarom het middenveld? Omdat Sissoko en arteta goeie kracht hebben en Giggs goeie korte passen kan geven, Dat is handig bij het opzetten van een aanval.

  8. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Benteke is zeker erg goed voor beginnende spelers.
    Als je wat meer coins heb kan je voor van Persie Aguero of Suarez gaan.

  9. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    08-12-13
    Ben twee dagen bezig geweest en ben al aardig op weg.

    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=dhyPlmiSnKAvv:ps3

    Benteke en de Bruyne zijn echt top.

    Iemand nog tips voor teamgeeststijlen,
    – als verdediger vindt ik Anker wel goed
    – als spits Hawk/Havik
    – als middenvelder Motor

    Vooral David Luiz met Anker 😀

  10. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Iemand nog tips voor teamgeeststijlen,
    – als verdediger vindt ik Anker wel goed
    – als spits Hawk/Havik
    – als middenvelder Motor

    Vooral David Luiz met Anker 😀

    Wat houden die stijlen precies in?

  11. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/chemistry

    http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/

    Bedankt man!

    Mijn opstelling is nu trouwens

    Sterling(Assaidi) – Bony(Berbatov) – Dyer(deulofeu)
    Sissoko(Lampard)- Giggs(Rosický)- Arteta(…….)
    Gibbs(……)-Smalling(jagielka)-Agger(….)-Johnson(….)

    (……) Zijn lege reserve plekken.
    Zit er trouwens ook nog aan te denken om Berbatov om te ruilen voor Ba.
    En doe dit allemaal met fifawebapp

  12. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik ben ook weer wat verder.

    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=dhyPlmiSnKAvv:ps3

    Ga nu voor Walcott/ Jovetic/ Eto’o/ etc etc.

  13. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ben nu mijn teampje even aan het verbeteren, Heb nu podolski op linksvoor, lennon op rechtsvoor.
    Nu ben ik bezig met mijn linksachter te ruilen voor baines.

  14. 16 XP
    Jager123's avatar

    Ik ga ff 400k kopen voor toty, wordt echt leuk weer dit jaar!

  15. 249 XP
    Timon's avatar

    Heb inmiddels al een best aardig team!

    Opstelling is 3-4-1-2 en de spelers zijn als volgt:

    Benteke – Lukaku
    Dembélé
    Schürrle – Wilshere – Fellaini – Valencia
    Vertonghen – Koscielny – Vermaelen
    Courtois

    Bank: Soldado, De Bruyne, Mertens, Witsel, Lennon, Alderweireld en Mignolet.

    Ben van plan om over te schakelen op een compleet BPL team met 4-1-2-1-2 als ik Kompany Vidic en Çech heb 😉

  16. 22 XP
    Slosse's avatar

    Speel momenteel met opstelling 4-3-3 (2) = Controlerend

    Chadli – Benteke – Mirallas
    Nasri – Mikel – Wilshere
    Evra – Sakho – Cahlill – Monreal
    Stekelenburg

    bank : Dembele , Alderweild , ulreich , parker , Cardozo , De Bruyne , Hangeland

    Basisteam is volledig Premier League Team , ben juist nog op jacht nu naar al de rest van de belgen dat in de BPL spelen :p

  17. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    UPDATE: Heb alles omgegooit en verder gehandeld:

    Speel 4-3-3 (4)

    Podolski – Remi – Lamela
    Carrick – Eriksen – Mikel Arteta
    Baines – Colloccini – Agger – Sagna
    Vorm

    Bank: Assaidi, Ba, Lennon, Lampard, Rosický, Cahill, Szczesny
    Reserve: José enrique, Johnson.

    Ben momenteel bezig aan het handelen voor Gerrard.

    Mooiste van alles is dat ik alles doe met de winst die ik krijg tijdens het handelen op de webapp.
    Heb zelfs de tenues van PSG(Uit en Thuis) en het logo. En nog eens 10 Reserve contracten.

  18. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heb vorige lekker door kunnen spelen en het twee versterkingen kunnen kopen:

    Opstelling nu 4-1-2-1-2:

    Benteke-Sturrige
    Rooney
    Young Walcott
    Tiote
    Gibbs- Kompany- Luiz- Johnson
    Lloris

  19. 249 XP
    Timon's avatar

    Heb vorige lekker door kunnen spelen en het twee versterkingen kunnen kopen:

    Opstelling nu 4-1-2-1-2:

    Benteke-Sturrige
    Rooney
    Young Walcott
    Tiote
    Gibbs- Kompany- Luiz- Johnson
    Lloris

    Ik zou van je LM Willian of Schürrle maken, Tiote vervangen door Ramires, Johnson > Walker, en Lloris ruilen met Çech. Dan heb je echt een beestenteam!
    Verder vind ik dat je een lekker teampje hebt samengesteld!

  20. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik zou van je LM Willian of Schürrle maken, Tiote vervangen door Ramires, Johnson > Walker, en Lloris ruilen met Çech. Dan heb je echt een beestenteam!
    Verder vind ik dat je een lekker teampje hebt samengesteld!

    Bedankt voor je suggesties; voor Willian ben ik aan het sparen/ Ramires ook. Alleen hoorde ik dat Ramires verdedigend niet zo goed was?

    Lloris heb ik gekozen omdat ik zijn reflexen beter vind als die van Chech.

    Rechsmidden komt nog Navas en linksachter nog Clichy.

  21. 249 XP
    Timon's avatar

    Bedankt voor je suggesties; voor Willian ben ik aan het sparen/ Ramires ook. Alleen hoorde ik dat Ramires verdedigend niet zo goed was?

    Lloris heb ik gekozen omdat ik zijn reflexen beter vind als die van Chech.

    Rechsmidden komt nog Navas en linksachter nog Clichy.

    Ramires puur voor de 10+ pace ofzo. Ook vind ik Tiote maar n intimiderende kop hebben.

  22. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Bedankt voor je suggesties; voor Willian ben ik aan het sparen/ Ramires ook. Alleen hoorde ik dat Ramires verdedigend niet zo goed was?

    Lloris heb ik gekozen omdat ik zijn reflexen beter vind als die van Chech.

    Rechsmidden komt nog Navas en linksachter nog Clichy.

    Hoe kom je dan ineens aan zoveel coins om rooney enzo te kopen?
    Heb je coins gekocht via zo’n site ofzo?

  23. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dit zijn nou mijn teams. Ik heb de dure spelers verkocht omdat in januari een marktcrash komt en dan alles heel veel waarde verliest.
    BPL team
    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=ghrlOokpnKEPF:ps3

    Serie A
    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=kTkTvKxynKEPG:ps3

  24. 249 XP
    Timon's avatar

    Hoe kom je dan ineens aan zoveel coins om rooney enzo te kopen?
    Heb je coins gekocht via zo’n site ofzo?

    Als je gewoon seizoenen speelt krijg je ook gewoon coins :’)

  25. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Hoe kom je dan ineens aan zoveel coins om rooney enzo te kopen?
    Heb je coins gekocht via zo’n site ofzo?

    Veel gespeeld, heb ook wat coins gekocht (10,- ofzo) zodat ik een snelle start kon maken. Maar de Gold packs zijn echt waardeloos, duurste speler van al die pakketjes was Marcelo á 9k.

    Dit zijn nou mijn teams. Ik heb de dure spelers verkocht omdat in januari een marktcrash komt en dan alles heel veel waarde verliest.
    BPL team
    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=ghrlOokpnKEPF:ps3

    Serie A
    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=kTkTvKxynKEPG:ps3

    Nice!

    Hoe weet je zo zeker dat er een marktcrash komt?

  26. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Veel gespeeld, heb ook wat coins gekocht (10,- ofzo) zodat ik een snelle start kon maken. Maar de Gold packs zijn echt waardeloos, duurste speler van al die pakketjes was Marcelo á 9k.

    Nice!

    Hoe weet je zo zeker dat er een marktcrash komt?

    Dat is elk jaar zo, omdat dan Team of the Year bekend wordt en er blauwe kaartjes komen. Ik had vorig jaar Ronaldo gekocht voor 2.4 miljoen en 3 weken later was die crash, toen was hij 1,6 miljoen waard 🙁

  27. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heeft iemand een idee hoe je staff werkt bij FUT? Ik heb wel iets gelezen maar vraag me nog steeds af:
    – Als je verschillende staff leden hebt met dezelfde toegevoegde waarde (2x +5% fitness) wordt dit dan bij elkaar opgeteld?
    – Krijg je de fitness er direct bij of geldt de percentage alleen als je een teamtalk kaart op je team of speler kiest?

    Hier staat er iets over, maar ook niet echt duidelijk.
    http://www.fifauteam.com/fifa-ultimate-team-staff-p1/

  28. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Doet bij jullie de transfermarkt op de webapp het?

  29. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Heeft iemand een idee hoe je staff werkt bij FUT? Ik heb wel iets gelezen maar vraag me nog steeds af:
    – Als je verschillende staff leden hebt met dezelfde toegevoegde waarde (2x +5% fitness) wordt dit dan bij elkaar opgeteld?
    – Krijg je de fitness er direct bij of geldt de percentage alleen als je een teamtalk kaart op je team of speler kiest?

    Hier staat er iets over, maar ook niet echt duidelijk.
    http://www.fifauteam.com/fifa-ultimate-team-staff-p1/

    Staf geld voor het hele team. Dus als coach voor snelheid hebt van 5% dan wordt het hele team beter. Maar of dit merkbaar is weet ik niet. Ik heb alle stafleden maar weet niet of het iets uitmaakt.

    En wat bedoel je met fitness en teamtalk? Want die hebben niks met elkaar te maken.

  30. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Staf geld voor het hele team. Dus als coach voor snelheid hebt van 5% dan wordt het hele team beter. Maar of dit merkbaar is weet ik niet. Ik heb alle stafleden maar weet niet of het iets uitmaakt.

    En wat bedoel je met fitness en teamtalk? Want die hebben niks met elkaar te maken.

    Als je trainers hebt met bv: schieten+5%/ conditie +5%/ etc.

  31. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Doet bij jullie de transfermarkt op de webapp het?

    Ik kom niet eens in ultimate team. Ik speel net een potje en daarna staat er dat ie niet kan communiceren met de ea servers van fifa ultimate team.
    Echt bagger dit. Ik was net zo lekker bezig. Als je zoveel geld uit geeft aan een ps4, controllers, games enz. Dan mag je toch wel verwachten dat je gewoon eens een keer zonder al die server bullshit kan gaan gamen. Ik word er doodziek van…

  32. 249 XP
    Timon's avatar

    Ik kom niet eens in ultimate team. Ik speel net een potje en daarna staat er dat ie niet kan communiceren met de ea servers van fifa ultimate team.
    Echt bagger dit. Ik was net zo lekker bezig. Als je zoveel geld uit geeft aan een ps4, controllers, games enz. Dan mag je toch wel verwachten dat je gewoon eens een keer zonder al die server bullshit kan gaan gamen. Ik word er doodziek van…

    Typisch gevalletje EAids

  33. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik kom niet eens in ultimate team. Ik speel net een potje en daarna staat er dat ie niet kan communiceren met de ea servers van fifa ultimate team.
    Echt bagger dit. Ik was net zo lekker bezig. Als je zoveel geld uit geeft aan een ps4, controllers, games enz. Dan mag je toch wel verwachten dat je gewoon eens een keer zonder al die server bullshit kan gaan gamen. Ik word er doodziek van…

    Had ik ook last van.. en klopt helemaal wat je zegt.. zoveel geld uitgeven en dan nog steeds problemen met servers e.d.

  34. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik kom niet eens in ultimate team. Ik speel net een potje en daarna staat er dat ie niet kan communiceren met de ea servers van fifa ultimate team.
    Echt bagger dit. Ik was net zo lekker bezig. Als je zoveel geld uit geeft aan een ps4, controllers, games enz. Dan mag je toch wel verwachten dat je gewoon eens een keer zonder al die server bullshit kan gaan gamen. Ik word er doodziek van…

    Tja dit zal je altijd blijven houden. Elke game kan er last van hebben. En Fifa heeft er elk jaar last van.

  35. 19 XP
    Ceessie's avatar

    Had ik ook last van.. en klopt helemaal wat je zegt.. zoveel geld uitgeven en dan nog steeds problemen met servers e.d.

    Hoi ik had er ook last van had al enkele keren wedstrijden gespeeld en na verlenging en strafschoppen gewonnen en dan fail met ea server ben maar eens gaan bellen en mijn hebben ze geadviseerd om poorten te forwarden op router gedaan en ik moet zeggen het werkt een stuk beter.

    Alleen krijg ik nog steeds niet mij. Goud pakket bij de manager taken heb ik gewonnen maar komt niet in winkel terug blijkt nog bug te zijn van ea

  36. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Hoi ik had er ook last van had al enkele keren wedstrijden gespeeld en na verlenging en strafschoppen gewonnen en dan fail met ea server ben maar eens gaan bellen en mijn hebben ze geadviseerd om poorten te forwarden op router gedaan en ik moet zeggen het werkt een stuk beter.

    Alleen krijg ik nog steeds niet mij. Goud pakket bij de manager taken heb ik gewonnen maar komt niet in winkel terug blijkt nog bug te zijn van ea

    Ik heb de laatste tijd veel last van “lag” / trage verbinding bij online potjes en FUT potjes, zou dit hier ook voor helpen?

    Weet niet of er meer last hebben van lag.. ?

  37. 32 XP
    Argantos's avatar

    Ik heb de laatste tijd veel last van “lag” / trage verbinding bij online potjes en FUT potjes, zou dit hier ook voor helpen?

    Weet niet of er meer last hebben van lag.. ?

    Heb je je DMZ door gezet naar het IP van je PS4? Hielp bij mij ook (netals op de PS3).

  38. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heb je je DMZ door gezet naar het IP van je PS4? Hielp bij mij ook (netals op de PS3).

    Ik ben een leek op dat gebied, maar ik heb verbinding gemaakt met mijn draadloze router, verder niets bijzonders. Hoe kan ik mijn DMZ doorzetten?

    Als ik mijn verbinding test op mijn PS4 heb ik soms maar iets van 3 mb download en 500kb upload terwijl dit normaal veel meer moet zijn.

  39. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb de laatste tijd veel last van “lag” / trage verbinding bij online potjes en FUT potjes, zou dit hier ook voor helpen?

    Weet niet of er meer last hebben van lag.. ?

    Ligt aan EA. Ik heb er soms helemaal geen last van, en soms juist heel erg. Kan natuurlijk ook aan de verbinding van de tegenstander liggen.

  40. 249 XP
    Timon's avatar

    Ik heb de laatste tijd veel last van “lag” / trage verbinding bij online potjes en FUT potjes, zou dit hier ook voor helpen?

    Weet niet of er meer last hebben van lag.. ?

    Ik raad je aan alleen wedstrijden te spelen tegen tegenstanders met wie je volgens FIFA optimale verbinding hebt! Niemand speelt graag met lag!

  41. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nee maar al staan er 3 ”groene” strepen, dan heb ik alsnog regelmatig af en toe lagg. Soms veel last van en soms weinig.

  42. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Nee maar al staan er 3 ”groene” strepen, dan heb ik alsnog regelmatig af en toe lagg. Soms veel last van en soms weinig.

    Klopt, soms heb ik 5 potjes geen lag, en soms 3 potjes achter elkaar. Terwijl ik met BF4 totaal geen lag heb, en met FIFA 13 ook nooit last gehad van lag.

  43. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Bijna IF TOTY tijd! Ik ga 14 packs openen en hopen op een IF TOTY player! Ik ga livestreamen hier: http://www.twitch.tv/thehunteramin

    10k bruto giveway verloting aan 1 van me nieuwe volgers! Ik zal ongeveer 21:20 live gaan, kan iets uitlopen..

    EDIT: Ohkee sorry dit ga uitstellen. Lees nu dat GK en DF alleen beschikbaar zijn. Ff wachten totdat de aanvallers er zijn 😉

  44. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    vanaf nu komt dus de markt crash. Ik heb alles verkocht en afwachten tot de prijzen dalen.

  45. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Bijna IF TOTY tijd! Ik ga 14 packs openen en hopen op een IF TOTY player! Ik ga livestreamen hier: http://www.twitch.tv/thehunteramin

    10k bruto giveway verloting aan 1 van me nieuwe volgers! Ik zal ongeveer 21:20 live gaan, kan iets uitlopen..

    EDIT: Ohkee sorry dit ga uitstellen. Lees nu dat GK en DF alleen beschikbaar zijn. Ff wachten totdat de aanvallers er zijn 😉

    Kan nog wel een paar weekjes duren, eerst nog de middenvelders.

    vanaf nu komt dus de markt crash. Ik heb alles verkocht en afwachten tot de prijzen dalen.

    Idd, ben aan het wachten totdat Yaya Toure zakt, is nu echt veel te duur.

    Inmiddels wel een leuk team gebouwd:

    Chech
    Walker/ Luiz/ Kompany/Clichy
    Ramires
    Navas/ Willian
    Rooney
    Jovetic/Eto’o

  46. 249 XP
    Timon's avatar

    15 wedstrijden gespeeld, 10 gewonnen, 4 verloren en 1 gelijkspel. Alleen erg frustrerend dat 2 van mijn losses voortkomt uit disconnecten van Ultimate Team. EAids everywhere…

  47. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Als je al wat meer geld heb kan je goed uit de italiaanse leaque halen. Het algemeen van de spelers is niet zo hoog maar ze zijn zeker goed.
    Neem al keeper dan buffon 🙂 die is echt goed

  48. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ok om 21u ga ik online! Hele TOTY is beschikbaar..(zie me laatste replay voor me twitch account!) 10k verloting aan één van me nieuwe volgers zoals afgesproken!

  49. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Laatste tijd wat rare dingen op FUT:

    – Een paar spelers die ineens een rating van 0 hadden
    – Geen of slechte verbinding met EA servers
    – Bij promotie naar divisie 1 kreeg ik nog maar 1800 coins (zou veel meer moeten zijn)

    Iemand anders hier ook last van? Hoorde dat ze begin januari de EA servers hadden gehackt, maar of dat er iets mee te maken heeft..

  50. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Ik speel FUT samen met een vriend. Bij voorgaande Fifa’s speelden wij altijd samen in een team (dus allebei een controller in dezelfde wedstrijd). Weet iemand waarom je in de PS4 versie niet met een GAST kan spelen? Op de ps3 versie kan het wel gewoon…. echt raar.

    En dit is het team wat we hebben, inmiddels divisie 2.

    Sturridge
    Schurrle – Defoe – Ben Arfa – Walcott
    Lampard
    Cole – Kaboul – Cahill – Zabaleta
    Cech

    Heerlijk team, veel snelheid. Krachtige mensen achterin. Vooral Kaboul is echt een beest met 99 shotpower

  51. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb mijn hele team omgegooit.

    Speel 4-1-2-1-2

    Balotelli – di natale
    Tevez
    El shaarawy – Cuadrado
    Vidal
    radu – bargasli – chiellini – abate

    En de nodige wissels.

  52. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik speel nu 4 -3-1-2 BPL teampje, Aguero, Eto’o, Jovetic ( maar snel IF Cabaye ), Toure, Paulinho, Ramires, Cole, David Luiz, Kompany, Richards en Cech, ik zit nu in Divisie 2, gaat wel lekker. 😉

  53. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik speel nu 4 -3-1-2 BPL teampje, Aguero, Eto’o, Jovetic ( maar snel IF Cabaye ), Toure, Paulinho, Ramires, Cole, David Luiz, Kompany, Richards en Cech, ik zit nu in Divisie 2, gaat wel lekker. 😉

    Is Aguero de 250k waard?

  54. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    He guys,

    Laatste tijd zie ik steeds meer bugs/fouten die betrekking hebben op de scheidsrechter.

    Gisteren werd ik dik in het strafschopgebied neergehaald, krijg ik een vrije trap buiten het strafschopgebied. Ook de bodychecks krijg ik geregeld bestraft met geel /rood, terwijl dit in sommige gevallen nergens op slaat.

    Jullie ook ervaring met foute beslissingen van de scheids bij fifa online / fut ?

  55. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dit is mijn teampje nu. Welke spelers moet ik kopen volgens jullie?

    http://i.imgur.com/kgszkiP.png

  56. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Dit is mijn teampje nu. Welke spelers moet ik kopen volgens jullie?

    http://i.imgur.com/kgszkiP.png

    Hamsik cam , el shaarawy lm chielini en ogonna cv”s

  57. 249 XP
    Timon's avatar

    He guys,

    Laatste tijd zie ik steeds meer bugs/fouten die betrekking hebben op de scheidsrechter.

    Gisteren werd ik dik in het strafschopgebied neergehaald, krijg ik een vrije trap buiten het strafschopgebied. Ook de bodychecks krijg ik geregeld bestraft met geel /rood, terwijl dit in sommige gevallen nergens op slaat.

    Jullie ook ervaring met foute beslissingen van de scheids bij fifa online / fut ?

    Het overkomt mij echt frustrerend vaak dat ik een tackle op de bal inzet binnen m’n eigen 16, en vervolgens een penalty tegen krijg.. Vervolgens ga je uit frustratie slechter spelen en vliegen de goals je om de oren.

  58. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    ]Ik heb twee teampjes nu. Heb Toure verkocht en Benteke IF gekocht, viel me toch tegen Toure..

    http://i.imgur.com/3BahiZg.png

    Ook nog een serie A team met Teves Ballotelli Vidal enz.

  59. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hamsik cam , el shaarawy lm chielini en ogonna cv”s

    Thanks voor de tips, ik ga sparen!

  60. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    file:///C:/Users/Gebruiker/Pictures/baas1.png
    file:///C:/Users/Gebruiker/Pictures/baas213.png
    file:///C:/Users/Gebruiker/Pictures/baas21.png

    Dit is wat ik nu heb,
    iemand suggesties voor een nieuw teampie?

  61. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    http://gyazo.com/68a706393241ee5a45b279270765cabf
    http://gyazo.com/2360d1c6701d86f8200a02ab853bce5c
    http://gyazo.com/2d5aa6c7eccdb203bb5ec56cef9438da

    Dit is wat ik nu heb, iemand suggestie voor een nieuw team?

    Hoe kom je aan zoveel coins als ik vragen mag? Veel spelen, traden of packs kopen?

    Ik zou voor de afwisseling een Serie A team kopen; spelers zijn vrij goedkoop en speelt best lekker (vind ik).

  62. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Hoe kom je aan zoveel coins als ik vragen mag? Veel spelen, traden of packs kopen?

    Ik zou voor de afwisseling een Serie A team kopen; spelers zijn vrij goedkoop en speelt best lekker (vind ik).

    Heb aardig gespeeld en handel veel bijv. met die informs in me
    Club

  63. 2 XP
    damianvo's avatar

    J-NL-B,

    Hoeveel k denk je dat je team waard is?
    Het ziet er goed uit en volgens mij niet al te duur, toch

  64. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Zal ik messi of ibra kopen?

  65. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hamsik cam , el shaarawy lm chielini en ogonna cv”s

    Heb Hamsik, El Shaarawy en Ogbonna gekocht, nu nog sparen voor Chiellini.

  66. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    J-NL-B,

    Hoeveel k denk je dat je team waard is?
    Het ziet er goed uit en volgens mij niet al te duur, toch

    Nou toen ik de spelers kocht waren ze een stuk duurder als nu 🙂

    Benteke IF heb ik 100k voor betaald
    Eto’o; iets van 40
    Rooney; 60
    Willian / Navas 30 + 25
    Ramires 10
    Clichy/Walker 6 + 6
    Luiz; 10
    Kompany; 25
    GK; 10

    Prijzen zullen nu weer een stuk lager liggen..

    Had eerst ook nog Toure voor 125k gekocht, maar die is te traag voor CDM bij deze opstelling, ik denk dat ie beter op zijn recht komt bij een 433 opstelling oid.

    Ik heb ook een 84* team uit de serie A voor nog geen 50k bij elkaar gekocht en die speelt net zo lekker als deze…

  67. 2 XP
    damianvo's avatar

    Nou toen ik de spelers kocht waren ze een stuk duurder als nu 🙂

    Benteke IF heb ik 100k voor betaald
    Eto’o; iets van 40
    Rooney; 60
    Willian / Navas 30 + 25
    Ramires 10
    Clichy/Walker 6 + 6
    Luiz; 10
    Kompany; 25
    GK; 10

    Prijzen zullen nu weer een stuk lager liggen..

    Had eerst ook nog Toure voor 125k gekocht, maar die is te traag voor CDM bij deze opstelling, ik denk dat ie beter op zijn recht komt bij een 433 opstelling oid.

    Ik heb ook een 84* team uit de serie A voor nog geen 50k bij elkaar gekocht en die speelt net zo lekker als deze…

    Okee, ja inderdaad heb je wel duur gekocht.

    Ik heb nu dit team. Idee voor spelers? 🙂http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bHGGvvO0nK2b6:ps3

  68. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Okee, ja inderdaad heb je wel duur gekocht.

    Ik heb nu dit team. Idee voor spelers? 🙂http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bHGGvvO0nK2b6:ps3

    Kan niet openen niet..

  69. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Heb een Italiaans team gebouwd nu ipv Serie A.

    http://i.gyazo.com/106fd0ab6b4dbc72f35668312c8eb785.png

    Iemand nog tips voor verdedigers? Die LB en RB zijn best klote en Italie of de Serie A hebben er maar weinig.

    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gmAOQmYTnK28V:ps3

  70. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heb een Italiaans team gebouwd nu ipv Serie A.

    http://i.gyazo.com/106fd0ab6b4dbc72f35668312c8eb785.png

    Iemand nog tips voor verdedigers? Die LB en RB zijn best klote en Italie of de Serie A hebben er maar weinig.

    http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gmAOQmYTnK28V:ps3

    Ik heb een serie A team met Abate als RB en Constant LB, gaat best goed maar wat je zegt klopt; die posities zijn wel minder goed bezet.

    Zelf heb ik Chielini en Beantia als CB, bevallen voor ook heel goed.

  71. 1 XP
    wessel0165's avatar

    Wat is de beste teamgeeststijl bij cech

  72. 249 XP
    Timon's avatar

    Wat is de beste teamgeeststijl bij cech

    Ik heb muur, maar handschoen is ook wel handig volgensmij

  73. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Ik zoek nog iemand die een multiplayer seizoen wil beginnen voor een trophie

  74. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Ik zoek nog iemand die een multiplayer seizoen wil beginnen voor een trophie

    Ik wil je wel helpen!

  75. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Voor de mensen die dure spelers hebben.. Over een paar weken is weer een ”markt crash” dus ik zou dan al je spelers verkopen voor die crash. Weet even niet precies wanneer het is maar dat laat ik nog wel even weten.

  76. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dit is mijn verbeterde Serie A team, ik ben ook van plan om een BPL team te beginnen.

    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=giGYx3V9nK4fV:ps3

    http://i.gyazo.com/532f3640eab762658992ba5853b4a3b1.png

  77. 1068 XP