Forum

Topic: Psplus via Bol.com

Anoniem's avatar

Zijn er hier ook mensen die via bol.com hun psplus abo hebben besteld voor 37,50?

Eerst stond er een levertijd op van 3 tot 5 werkdagen. Nu staat er 5 tot 7 werkdagen. Maar ik heb net een berichtje gekregen dat ze niet eerder weer verwachten dat 10-12-2013 ze weer binnen zullen komen. En dat terwijl ik 29-11 al besteld heb. Raar dat ze iets zo goedkoop weg doen als ze het helemaal niet op vooraad hebben. En nog vager dat ze de levertijd niet eens na kunnen komen.

Vroeg me af of er meer waren die hier last van hebben.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ja heb ik ook. Zal toch wachten worden…

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hier nog 1, maar komt wel goed uiterlijk 13/14 dec.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ZOu het cancelen. De aanbieding was ook bij de gamemania etc.

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb ’t ook, maar ik wacht wel gewoon paar daagjes :D.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb de 2,50 kortings code gebruikt (weet hem zo niet meer uit mijn hoofd maar die staat hier wel ergens op het forum)

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ik wacht ook nog gewoon paar daagjes. Hoop wel dat ik hem voor de 19e binnen krijg. Want dan loopt mijn psplus weer af. Maar ben dus niet de enigste. Zou die psplus echt zoveel besteld zijn bij hun dat ze daarom tekort hebben.

  7. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ja, ik had ook een mailtje, uiterlijk 10 december. Lekker boeiend, ik heb toch nog een week.

    Is logisch dat zo’n aantrekkelijke aanbieding het goed doet. Kan het nergens goedkoper krijgen dus mij hoor je niet klagen.

  8. 313 XP
    rieks's avatar

    Komt van zelf binnen, iedere game winkel had die actie.

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Leuk hoor zulke acties. Maar maak hem dan ook waar en zorg niet dat klanten gewoon een eeuwigheid moeten wachten voor ze het product ook echt krijgen. Net weer een mail gehad dat het weer vertraagd is de psplus kaart. Moet niet meer al te lang duren want als ze straks met een aanbieding op het psn netwerk komen koop ik die wel en anuleer ik de boel bij bol.com. En wat ik ook niet snap is dat ze de levertijd op de site dus niet aanpassen. Ze kunnen niet leveren en toch een levertijd blijven hanteren van 5-7 werkdagen.

    Geachte heer,

    Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer 8218966810 kunnen wij helaas nog niet leveren.

    Titel: Sony PlayStation Plus Abonnement Nederland 365 Dagen PS4 + PS3 + PS Vita + PSN – Sony Computer Entertainment Europe
    Aantal: 1

    Het door u bestelde artikel blijkt moeilijk leverbaar via onze huidige leverancier. Wij doen ons uiterste best om dit artikel elders voor u in te kopen. Zodra wij het artikel kunnen leveren, sturen wij het naar u toe. U wordt dan per e-mail op de hoogte gesteld van de verzending van het artikel.

    Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren via uw account op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting of storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com

    http://www.bol.com

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nog steeds te koop bij de lokale gamemania voor 37,50. In mijn ogen het wachten totaal niet waard….

    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=27674

  11. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ach wachten toch nog de moeite waard. Mooi voor de 19e mijn psplus weer binnen. Net een mail dat ie verzonden is. Maar 9 werkdagen na mijn bestelling haha.

  12. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ja ik heb gister ook een mail gehad dat ie is verzonden.
    met de excuses die niet nodig waren haha:p
    toch wel netjes afgehandeld door bol.com vind ik zelf.

  13. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Heb hem zelfs nu keurig binnen. Mijn jaar staat er weer bij op. En dat voor 35 eurie mooi koopje natuurlijk.