Forum

Topic: hoe vinden en zoeken in psn voor ps4?

Anoniem's avatar

Hoi,

Kan iemand mij uitleggen: als ik bijvoorbeeld via de normale menu’s op psn probeer -bijvoorbeeld- Vidzone voor ps4 te vinden dan staat hij er niet bij. Alleen als ik in het zoekveld vidzone type dan krijg ik een hit. Ik heb dit al eerder gemerkt bij andere apps/games. Lukt het iemand WEL om gewoon vidzone te vinden zonder het zoekveld te gebruiken? Of dit een of andere bug op psn?

bedankt alvast voor een tip/antwoord/suggestie!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Als ik je goed begrijp dan wil je vidzone( installeren) op je ps4
    1. ga naar playstation store
    2. klik dan op Alle apps
    daar vind je o.a Vidzone

    veel plezier met vidzone 🙂

  2. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Hoi,

    Kan iemand mij uitleggen: als ik bijvoorbeeld via de normale menu’s op psn probeer -bijvoorbeeld- Vidzone voor ps4 te vinden dan staat hij er niet bij. Alleen als ik in het zoekveld vidzone type dan krijg ik een hit. Ik heb dit al eerder gemerkt bij andere apps/games. Lukt het iemand WEL om gewoon vidzone te vinden zonder het zoekveld te gebruiken? Of dit een of andere bug op psn?

    bedankt alvast voor een tip/antwoord/suggestie!

    ik heb het idee dat de store nog niet helemaal is wat het hoord te zijn, als je het vergelijkt met de amerikaanse, is die veel beter ingedeelt en gesorteerd dan die van ons
    vidzone heb ik zelf dan toevallig wel via de store kunnen vinden, onder de categorie apps

  3. 183 XP
    brianfury's avatar

    er waren toch ook functies uit gezet tijdelijk dus mischien zie je ze daarom niet 🙂