Weet iemand waar nfs te koop is voor een redelijk prijsje? Zie hem op internet voor 69/65/62,5! Ik wil deze game wel hebben als autoliefhebber maar vind t net iets te veel aangezien ik nog meer dan genoeg gameplay heb met bf en ac 😀
Topic: Nfs rivals prijs
07 december 2013om 09:37

budgetgaming.nl < daar kan je checken: [url]https://www.all4games.nl/Categorieen/Playstation-4/Need-for-Speed-Rivals-Playstation-4[/url] Als je het teveel vindt kan je beter even wachten tot de prijs zakt.
Tja, PS4 games zijn nog erg in trek, en daardoor behoorlijk aan de prijs. Dat zal de komen de tijd best veranderen, maar dan moet je nog even geduld hebben. Wil je nu al voordelig aan Rivals beginnen, dan zou je de PS3 versie kunnen kiezen, die is al voor 30 Euri te krijgen.
Ja maar m’n ps3 is allang de deur uit dus ik wacht wel ff tot ie 50 is
Dan koop je de ps3 versie, die je upgrade voor 10 euro naar de ps4 versie, en verkoop je de PS3 versie weer?
Uhmmm kan dat eigenlijk?
Nee je hebt de PS3 CD nodig.
En is geen upgrade game helaas
[quote]En is geen upgrade game helaas[/quote]
NFS Rivals is wel een upgrade game
Volgens de Sony site niet hoor… Weet je dit zeker? Of staat dat ergens? Dan is het de moeite waard ja
[quote]Volgens de Sony site niet hoor… Weet je dit zeker? Of staat dat ergens? Dan is het de moeite waard ja[/quote]
[url]http://www.xgn.nl/review/52308/need-for-speed-rivals-playstation-4/[/url]
”Ben je inmiddels in het bezit van Need for Speed: Rivals en ben je aan het twijfelen om hem te upgraden naar de PlayStation 4 of de Xbox One, dan moet je goed nadenken of enkel verbeterde visuele effecten die tien euro wel waard zijn.”
[quote]NFS Rivals is wel een upgrade game[/quote]
Is het niet, enige games die upgradable zijn zijn deze:
[url]https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/zoeken/q=discount[/url]
Assassin’s Creed 4 Black Flag
Battlefield 4
Call of Duty Ghosts
Injustice: Gods among us (Ultimate Edition)
NBA 2K14
Dat ‘upgrade’ in die review slaat alleen op het overstappen op Next Gen, niet op een gratis upgrade van PS3->PS4. M.a.w: Je hebt verkeerd geïnterpreteerd.
Op de Playstation site staat ook dat het uitsluitend geldt voor deze titels:
[quote]Digitale upgrade
Gedurende een beperkte periode kun je wanneer je de discversie of digitale versie van bepaalde games voor PlayStation 3 aanschaft, met korting een digitale kopie van dezelfde game voor PlayStation 4 aanschaffen in de PlayStation Store.
Assassin’s Creed IV Black Flag – € 9,99
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition – € 9,99
Battlefield 4 – € 9,99
NBA 2K14 – € 14,99
Call of Duty: Ghosts – € 9,99[/quote]
[url]http://nl.playstation.com/ps4/games/[/url]
Hmmmm apart, ik zie hem in de store ook niet staan. Wel de €10 upgarde voor cod/bf/injustice/ac4. Ik twijfel nog steeds aan je :p ook omdat het niet op de Sony site staat aangegeven.
Ik heb hem gisteren gekocht bij de Dixons met een ‘gulle gift 5je’ (zie folder, internet of gewoon in de winkelvragen) voor 55 euro voor de PS4!
[quote]Hmmmm apart, ik zie hem in de store ook niet staan. Wel de €10 upgarde voor cod/bf/injustice/ac4. Ik twijfel nog steeds aan je :p ook omdat het niet op de Sony site staat aangegeven.[/quote]
Je kan de ps3 versie niet upgraden,niet kopen dus 🙂 die ps4 gameprijzen zullen na kerst snel dalen.
[quote]Je kan de ps3 versie niet upgraden,niet kopen dus 🙂 die ps4 gameprijzen zullen na kerst snel dalen.[/quote]
Dat zie ik dus ook gebeuren, we wachten wel ff kan ik mooi nog ff ac uitspelen (best moeilijk spel trouwens gvd haha)
Na kerst snel dalen? Dat verwacht ik voorlopig nog niet, ik zelf verwacht tot het derde kwartaal dat ze richtprijzen van tussen de 50 en 60 blijven aanhouden.
[quote]Ik heb hem gisteren gekocht bij de Dixons met een ‘gulle gift 5je’ (zie folder, internet of gewoon in de winkelvragen) voor 55 euro voor de PS4![/quote]
€55 + €5 cadeaubon ofzo? Of €60 min die €5? En is het een tof spel?
Het spel is 60 en dan lever je zo’n 5je in. (Printen via internet, knippen uit de folder, of winkelpersoneel lief aankijken). Dus 60 – 5 = 55 euro.
Ja het is een tof spel. Ben nooit echt een racefan geweest en ik vind het spel heerlijk. Graphics zijn top en erg vet dat je zowel als politie en racer kunt spelen.
Kijk efe op tweakers.net 45 euro voor gesealde versie.