Forum

Topic: Verschillende winkels die games ect. verkopen

Anoniem's avatar

Wat is er toch met de winkels gebeurt de laatste jaren ??

Ben vandaag bij 2 winkels centra’s geweest.
Eén daarvan had een Media Markt.

Die waren duur met zijn spellen, had toevallig een joystick nodig voor de PS3, waren een tien euro duurder dan bij Dixons bijvoorbeeld.
Ik had een medewerker aangesproken die daarover ging (Trouwens een aardige jongen man,dus ik val diegene niet personelijk aan)
Want afgelopen weken waren de spellen bij Saturn gewoon weg paar tientjes gekoper (Webshop), klopt ook wel..was een aktie.

Dan ga ik kijken bij Intertoys en Bart Smit, Gran Turismo 6, 67.95 bij de ene, en bij de andere 69.95!! (En dat was de gewone editie,nog niet eens de special edition)
En reken maar niet (ook al kan je aantonen) dat je ze goedkoper mee krijgt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Gewone editie van GT6 kost 44 euro bij Mediamarkt

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je kan altijd spellen die je graag wilt in de prijsvergelijker van budgetgaming zoeken, de titel die jij noemt (GT6) staat hier bijvoorbeeld tussen voor onder de 53 euro bij 4 winkels.

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+6_PS3.html

    De Anniversary Edition is gewoon duur en vind je niet goedkoper dan 67 euro.

  3. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    GT6 is valt nogal mee qua prijs.

  4. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Gewone editie van GT6 kost 44 euro bij Mediamarkt

    Wat jij al aangeeft. Laatste paar games bij de mediamarkt gehaald voor 44 euro.

    GTAV en Battlefield 4. Zijn echt super sherp opeens met al die games