Topic: [TK]PS4 Tweede Levering (Achterhoek)

07 december 2013om 17:33

Ik verwacht van zowel bol.com als coolblue komende week mijn PS4 en wil een van de twee graag verkopen aan één van mijn mede forumgebruikers.

Het gaat om de kale versie met alleen een controller en harde schijf en open de verpakking niet tot hij opgehaald word hier in Winterswijk, voor mijn part test je hem hier dan ook uit. Ik zal tegen de tijd dat ik ze binnen heb foto’s maken om het topic hier verder aan te vullen.

De vraagprijs is 469 euro (met het oog op een tweede controller voor mezelf), graag geen discussies over de prijs want ik vind dit nog meevallen, je kan er ook 1 voor 600 euro kopen bij billgames/gamecardwinkel of opgelicht worden op marktplaats.

– Graag alleen serieuze reacties en op offtopic berichten reageer ik niet.
– Aan verzenden doe ik niet, ik vind het apparaat te duur en heeft dan ook een groot risico op transportschade, ik kan al raden wat er in dit geval gebeurd want dan ben ik natuurlijk de boosdoener.
– Alleen ophalen dus!

8 reacties

  1. User  avatar
    1299 XP

    De tijd dat je ‘m kon verkopen boven de adviesprijs is nu wel passè denk ik hoor. De mensen die er per sé 1 wilden hebben, hebben ‘m gewoon gekocht via marktplaats voor €600,- en de rest heeft er gewoon 1 gepreorderd voor de tweede levering, zoals jij dus.

    0
  2. User  avatar
    1140 XP

    Je hoeft hem niet te kopen, sommige mensen die nog op de derde levering wachten hebben het er misschien wel voor over. Graag weer ontopic.

    De schaarste in PS4 is groot en als ik de geruchten/feiten op een rijtje zet gaan de 2de leveringen in aantallen vies tegenvallen, zo heb ik op de timeline van @bartsmit bijvoorbeeld gelezen dat zij slechts 75 exemplaren voor de preorders via de webshop krijgen en een beperkt aantal (geen nummers) voor verdeling over de filialen.

    Gezien Bart Smit 1 van de grotere leveranciers is en tevens officiële reseller van Playstation denk ik dat we op hetzelfde kunnen rekenen bij de rest. Uiteraard is het allemaal even afwachten.

    Tweet over de 75 exemplaren:
    [url]https://twitter.com/bartsmitcom/status/408871811221172224[/url]

    Tweet over de ‘beperkte’ aantallen:
    [url]https://twitter.com/bartsmitcom/status/408861486279176192[/url]

    0
  3. User  avatar
    15 XP

    Ja, lees pm!

    0
  4. User  avatar
    13 XP

    Ik denk inderdaad dat de day one adepten er wel 1 hebben.
    Als mensen hem niet voor de handel hebben gekocht is dat spijtig. Als die handelaren en pre-order fetisjisten mogen er wat mij betreft mee blijven zitten.

    Ik hoop alleen dat de winkels er wel aan hebben gedacht om slechts 80% van de pre-orders in te kopen in plaats van 100%.
    Anders zitten zij met de gebakken peren.

    De winkelierz zouden ook kunnen stellen dat er een overeenkomst is en dus een afnameplicht 🙂
    Helaas is hierbij de consument meer beschermd dan de verkopende partij.

    succes met de verkoop iig

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    Bedankt.

    0
  6. User  avatar
    9074 XP

    Ik zou zeggen lever een console per persoon totdat de schaarste is opgelost. Ik betaal nog geen 5 euro extra ik wacht gewoon wel. De prijs is netjes daar kan ik niks tegen zeggen. Maar persoonlijk geef ik liever het geld uit aan een extra spel.

    0
  7. User  avatar
    1 XP

    [quote]Ik verwacht van zowel bol.com als coolblue komende week mijn PS4 en wil een van de twee graag verkopen aan één van mijn mede forumgebruikers.

    Het gaat om de kale versie met alleen een controller en harde schijf en open de verpakking niet tot hij opgehaald word hier in Winterswijk, voor mijn part test je hem hier dan ook uit. Ik zal tegen de tijd dat ik ze binnen heb foto’s maken om het topic hier verder aan te vullen.

    De vraagprijs is 469 euro (met het oog op een tweede controller voor mezelf), graag geen discussies over de prijs want ik vind dit nog meevallen, je kan er ook 1 voor 600 euro kopen bij billgames/gamecardwinkel of opgelicht worden op marktplaats.

    – Graag alleen serieuze reacties en op offtopic berichten reageer ik niet.
    – Aan verzenden doe ik niet, ik vind het apparaat te duur en heeft dan ook een groot risico op transportschade, ik kan al raden wat er in dit geval gebeurd want dan ben ik natuurlijk de boosdoener.
    – Alleen ophalen dus![/quote]

    Ik zou wel de ps4 willen overnemen voor 450 euro, haal ik hem vandaag nog op.

    0
  8. User  avatar
    1 XP

    [QUOTE][/quote][quote]Ik verwacht van zowel bol.com als coolblue komende week mijn PS4 en wil een van de twee graag verkopen aan één van mijn mede forumgebruikers.

    Het gaat om de kale versie met alleen een controller en harde schijf en open de verpakking niet tot hij opgehaald word hier in Winterswijk, voor mijn part test je hem hier dan ook uit. Ik zal tegen de tijd dat ik ze binnen heb foto’s maken om het topic hier verder aan te vullen.

    De vraagprijs is 469 euro (met het oog op een tweede controller voor mezelf), graag geen discussies over de prijs want ik vind dit nog meevallen, je kan er ook 1 voor 600 euro kopen bij billgames/gamecardwinkel of opgelicht worden op marktplaats.

    – Graag alleen serieuze reacties en op offtopic berichten reageer ik niet.
    – Aan verzenden doe ik niet, ik vind het apparaat te duur en heeft dan ook een groot risico op transportschade, ik kan al raden wat er in dit geval gebeurd want dan ben ik natuurlijk de boosdoener.
    – Alleen ophalen dus![/quote]

    Geachte darkelement ik ben wel geintereseert,geen idee hoe ik je pm bericht stuur 😜
    Dus mocht je interesse hebben hoop ik iets van je te horen ophalen is geen probleem

    0