Forum

Topic: Meerdere Vita memorycards

Anoniem's avatar

Mijn 16gb memorycard is bijna vol. Nu ben ik van plan om nog een 16gb kaartje te kopen. Kan ik deze allebei gewoon op mijn Vita gebruiken zonder problemen? Dus dat ik dan gewoon voor verschillende games even snel de memorycard kan verwisselen en spelen?
En hoe zit het dan met firmwareupdates? Moet ik die dan op beide memorycards downloaden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    van Gamesfaq: yes and no, to switch to your second account you will have to turn the vita off, remove the memory card, turn it back on, format your vita, then insert the second memory card and restart the vita, and you will have to do this EACH time you want to change accounts. about a 7 minute process, not really too worth it if you ask me, id rather just keep my stuff on one account, but if you have alot of stuff on your second account, then it may be worth it to you.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja dit gaat dus over 2 accounts. Ik wil het voor 1 account.

  3. 3813 XP
    PBJ85's avatar

    dan kan je tig geheugen kaarten gebruiken!

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    dan kan je tig geheugen kaarten gebruiken!

    Ok, en hoe zit het dan met firmwareupdates?

  5. 3813 XP
    PBJ85's avatar

    firmware zit dat niet op de VITA zelf?

  6. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Je kan zonder problemen switchen met memory cards. Dat doe ik zelf ook.

    Het enige nadeel is dat al mijn apps/games steeds in een andere volgorde staan na het switchen.
    (op zich natuurlijk logisch omdat er verschillende games op de kaartjes staan, maar het zou mooi zijn als de Vita je settings per memorycard onthoud).

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Je kan zonder problemen switchen met memory cards. Dat doe ik zelf ook.

    Het enige nadeel is dat al mijn apps/games steeds in een andere volgorde staan na het switchen.
    (op zich natuurlijk logisch omdat er verschillende games op de kaartjes staan, maar het zou mooi zijn als de Vita je settings per memorycard onthoud).

    Ah ok, dat van die volgorde maakt me niks uit. En hoe doe jij het dan met firmwareupdates? Daarnaast las ik ook nog ergens iets dat PS Plus games maar op 1 memorycard kunnen. Heb jij PS Plus? Zo ja, hoe zit het dan?

  8. 3813 XP
    PBJ85's avatar

    PSN-Plus op 1 kaart lijkt me sterk!
    maar anders een 16Gb kaart inrichten als Plus-card?

  9. 362 XP
    Coelers's avatar

    Volgens mij is het dat je de psn plus games maar kan gebruiken op 1 account. Daar je memory kaart maar 1 gebruikersaccount toelaat. Iets wat ik persoonlijk echt een slechte eigenschap vind. Zou het een verademing vinden als ik ook een account voor mn vriendin kan aanmaken op 1 memory kaart. Zodat zij ook de ps+ spellen kan spelen.