Topic: Twijfel…

08 december 2013om 20:50

Beste leden,

Ik ben nieuw hier dus zal me eerst voor stellen ik ben dus Jeroen.
Ik heb woensdag eindelijk me lang verwachte ps4 binnen ^^.

Maar ik zat dus te twijfelenover welke games ik zal nemen.

Games die ik sowieso neem zijn:

Killzone Shadow Fall ivm ik de dure bundel heb gekozen!
Fifa 14
Battlefield 4

Zijn er nog suggesties?

21 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Assassins Creed 4, als je er van houdt (is wel echt een aanrader)
    Need For Speed: Rivals (echt een goede racer)

    0
  2. User  avatar
    2610 XP

    Haha de beste games heb je in principe al. Er is niet echt veel aanwezig je bent zeker zoet met dat.

    0
  3. User  avatar
    5920 XP

    Zo te zien hou je wel van shooters. Naar mijn mening is Call of Duty: Ghosts dan een hele goede keuze!

    0
  4. User  avatar
    1299 XP

    Welkom Jeroen. Zoals saidddd zegt heb je de beste games al. Killzone singleplayer valt tegen, maar de multiplayer is erg leuk (misschien leuker dan BF4) en FIFA spreekt voor zich. NFS is een leuke game, maar niet echt must-buy en AC IV is misschien wel leuk om te spelen als je de andere 3 zat bent.

    0
  5. User  avatar
    247 XP

    FIFA 14 voor PS4 is echt geen vooruit gang qua gameplay… Grafisch is die heel vet, maar de gameplay erg vervelend. Het is namelijk zo dat spelers niet ‘door elkaar’ heen kunnen. Als je bijvoorbeeld een sliding maakt, eerste de bal speelt en in je val de tegenstander mee neemt heb je gegarandeerd een overtreding tegen je! Heel erg storend. Ik speelde laatst ook een potje met Spanje, commentator zegt, ik citeer: ‘Spanje heeft de afgelopen 10 jaar geen finale gehaald’ Ik heb altijd met veel plezier FIFA gespeeld, maar deze valt heel erg tegen. Misschien kan je beter wachten tot FIFA 15!

    0
  6. User  avatar
    14 XP

    [quote]Welkom Jeroen. Zoals saidddd zegt heb je de beste games al. Killzone singleplayer valt tegen, maar de multiplayer is erg leuk (misschien leuker dan BF4) en FIFA spreekt voor zich. NFS is een leuke game, maar niet echt must-buy en AC IV is misschien wel leuk om te spelen als je de andere 3 zat bent.[/quote]
    Ik heb AC nog nooit echt gespeeld dus vraag me af of het me echt gaat bevallen. En Driveclub zit ik ook een beetje op te wachten die ik ga testen met mijn playstation + abbonement. NFS Rivals is niet zo goed hoorde ik.

    [quote]FIFA 14 voor PS4 is echt geen vooruit gang qua gameplay… Grafisch is die heel vet, maar de gameplay erg vervelend. Het is namelijk zo dat spelers niet ‘door elkaar’ heen kunnen. Als je bijvoorbeeld een sliding maakt, eerste de bal speelt en in je val de tegenstander mee neemt heb je gegarandeerd een overtreding tegen je! Heel erg storend. Ik speelde laatst ook een potje met Spanje, commentator zegt, ik citeer: ‘Spanje heeft de afgelopen 10 jaar geen finale gehaald’ Ik heb altijd met veel plezier FIFA gespeeld, maar deze valt heel erg tegen. Misschien kan je beter wachten tot FIFA 15![/quote]
    Ik heb n hekel aan ps3 editie van Fifa 14 deze heb ik heel de dag gespeeld vandaag en elke wedstrijd zaten er “zucht” momenten in… Dat heb ik dus dagelijks is ps4 editie ook zo erg?

    0
  7. User  avatar
    149 XP

    Ik kan je Knack ook erg aanraden, zeer leuke en vermakelijke game!

    0
  8. User  avatar
    1700 XP

    [quote]Ik heb AC nog nooit echt gespeeld dus vraag me af of het me echt gaat bevallen. En Driveclub zit ik ook een beetje op te wachten die ik ga testen met mijn playstation + abbonement. NFS Rivals is niet zo goed hoorde ik.

    Ik heb n hekel aan ps3 editie van Fifa 14 deze heb ik heel de dag gespeeld vandaag en elke wedstrijd zaten er “zucht” momenten in… Dat heb ik dus dagelijks is ps4 editie ook zo erg?[/quote]

    PS4 editie van FIFA 14 is voor mij juist een VERADEMING 🙂

    0
  9. User  avatar
    14 XP

    [quote]PS4 editie van FIFA 14 is voor mij juist een VERADEMING :)[/quote]

    Beter dan de ps3 versie mag ik hopen?

    0
  10. User  avatar
    1700 XP

    [quote]Beter dan de ps3 versie mag ik hopen?[/quote]

    Veel beter! Grafisch een stuk mooier, 10x sneller.. Speelt heerlijk weg 🙂

    0
  11. User  avatar
    149 XP

    [quote]Veel beter! Grafisch een stuk mooier, 10x sneller.. Speelt heerlijk weg :)[/quote]
    Helemaal mee eens.

    0
  12. User  avatar
    247 XP

    [quote]Veel beter! Grafisch een stuk mooier, 10x sneller.. Speelt heerlijk weg :)[/quote]

    Dat is waar. In dat opzicht is het erg goed.. Maar qua gameplay is het soms erg vervelend!

    0
  13. User  avatar
    1700 XP

    [quote]Dat is waar. In dat opzicht is het erg goed.. Maar qua gameplay is het soms erg vervelend![/quote]

    Hoezo is het vervelend? Wat is vervelend? Er zitten heel wat meer animaties in, waardoor bewegingen anders uitpakken dan de PS3 versie. Ik vind het een stuk vloeiender en hierdoor is de gameplay juist een stuk beter 🙂

    0
  14. User  avatar
    1067 XP

    [quote]Assassins Creed 4, als je er van houdt (is wel echt een aanrader)
    Need For Speed: Rivals (echt een goede racer)[/quote]

    Dit.
    En Knack is zeker wel leuk, negeer de (meeste) reviews, gewoon een goeie gezellige platformer.

    0
  15. User  avatar
    52 XP

    Ik zou AC toch nemen is een harstikke leuke en mooie game.
    Ghost zou ik laten liggen en het lekker bij BF houden, ik ben cod fan ik vond BO2 en super vet. Maar ghost….is echt verschrikkelijk…..

    0
  16. User  avatar
    14 XP

    [quote]Dit.
    En Knack is zeker wel leuk, negeer de (meeste) reviews, gewoon een goeie gezellige platformer.[/quote]

    Heb gp’s gezien maar lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk… Ik wacht wel op thief :p

    0
  17. User  avatar
    247 XP

    [quote]Hoezo is het vervelend? Wat is vervelend? Er zitten heel wat meer animaties in, waardoor bewegingen anders uitpakken dan de PS3 versie. Ik vind het een stuk vloeiender en hierdoor is de gameplay juist een stuk beter :)[/quote]

    Ik een een paar berichten eerder aangekaart dat het erg vervelend is dat als je een sliding inzet, en de tegenstander in je val meeneemt je altijd een overtreding tegen krijgt. Dit is een vervelend stukje gameplay. De overige animaties zijn wel goed…

    0
  18. User  avatar
    410 XP

    [quote]Zo te zien hou je wel van shooters. Naar mijn mening is Call of Duty: Ghosts dan een hele goede keuze![/quote]

    LOL slecht advies geef je deze man . COD Ghost is naar mijn mening 1 van de mindere COD’s , het is zo saai en heeft van die gigantische mappen , en zeer slechte spawn systeem . En dit zeg ik als een COD speler ik speel sinds COD4.

    0
  19. User  avatar
    858 XP

    [quote]PS4 editie van FIFA 14 is voor mij juist een VERADEMING :)[/quote]

    Dat vind ik nou ook! Op de PS4 lijkt het een Fifa 14,5 als je het vergelijkt met de PS3 versie, zoveel beter

    0
  20. User  avatar
    47 XP

    [quote]Zo te zien hou je wel van shooters. Naar mijn mening is Call of Duty: Ghosts dan een hele goede keuze![/quote]

    Ey Arjen, wil je me miss toevoegen op PSN? Kunnen we keertje samen Ghosts spelen. 🙂 Heb nu namelijk nog niet zo veel mensen om mee te spelen haha. PSN: DelCampoNL

    0
  21. User  avatar
    5920 XP

    [quote]Ey Arjen, wil je me miss toevoegen op PSN? Kunnen we keertje samen Ghosts spelen. 🙂 Heb nu namelijk nog niet zo veel mensen om mee te spelen haha. PSN: DelCampoNL[/quote]

    Tuurlijk!

    0