Forum

Topic: tweede levering ps4 deze week !!

Anoniem's avatar

zoals jullie weten, komt de tweede levering aankomende woensdag bij de retailers. Ik heb mijne 29 november pre-ordert en waarschijnlijk krijg ik mijn playstation pas in het jaar 4020 na Chr, maar wie van jullie heeft al een bericht gekregen dat hij hem mag komen ophalen deze week?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 106 XP
    samet5's avatar

    zoals jullie weten, komt de tweede levering aankomende woensdag bij de retailers. Ik heb mijne 29 november pre-ordert en waarschijnlijk krijg ik mijn playstation pas in het jaar 4020 na Chr, maar wie van jullie heeft al een bericht gekregen dat hij hem mag komen ophalen deze week?

    HAHAHA, ik heb mijne 24 okt bij wehkamp besteld ik krijg t vandaag te horen pff

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    bol.com laat begin van deze week meer horen, wanneer dit precies is i nog niet bekend, ik verwacht in de loop van vanmiddag/avond en anders morgenochtend. Mijn gok op de PS4 in huis zet ik op donderdag.

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Niks gehoord van toys xl iemand anders al ? Bel vandaag

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    zoals jullie weten, komt de tweede levering aankomende woensdag bij de retailers. Ik heb mijne 29 november pre-ordert en waarschijnlijk krijg ik mijn playstation pas in het jaar 4020 na Chr, maar wie van jullie heeft al een bericht gekregen dat hij hem mag komen ophalen deze week?

    Hahaahaa 4020 xD. Denk dat je m met een maand of 2 wel heb

  5. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Ik heb mijn ps4 bij Bart Smit besteld! Zijn er mensen die dat ook hebben gedaan en toevallig al wat van gehoord hebben??

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Enige wat bevestigd is door Wehkamp en bol dat ze vandaag/morgen mailen.

  7. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Toys xl meld niet te krijgen voor kerst wtf ?
    Toch nog ff zo bellen want hoorde t via twitter

  8. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik wil nog steeds weten hoe het met dat kut bedrijf Mycom gaat, erg klantvriendelijk zijn ze niet!

  9. 389 XP
    Suugie's avatar

    ik had bij bartsmit maar die hadden ze gecanceld…..
    daarna ergens halverwege november besteld bij mediamarkt en ik kan hem woensdag ophalen.
    dit gaat om een bundel met cam

  10. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    ik had bij bartsmit maar die hadden ze gecanceld…..
    daarna ergens halverwege november besteld bij mediamarkt en ik kan hem woensdag ophalen.
    dit gaat om een bundel met cam

    Waarom hadden ze gecanceld dan?? wel appart trouwens dat Toys XL niet kan leveren ondanks dat het een groot bedrijf is! heb nog wel de hoop dat ik bij de 2de levering van Bart Smit zit, al schat ik de kans klein….

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik hoop ook dat ik vandaag of morgen een mailtje krijg van bol.com dat ik hem deze week mag ontvangen (29 augustus besteld).

  12. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Toys xl laat weten niks te weten van 2de levering , ook word er geschommeld op de pre order lijst.
    Dus wie heeft er nog een pre order over??

  13. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb m ook besteld

  14. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Het is zeer waarscheinlijk woensdag dan moet ik ook maar tot 1 op school gelukkig :p net als donderdag en vrijdag

  15. 53 XP
    RS010's avatar

    Ik heb hem 15 november bij gamemania ge preordert maar nog niks gehoord, nou moet ik wel zeggen dat ik nog nooit wat van te voren heb gehoord van GM als ik een pre order bij hun had staan behalve een smsje op de dag zelf dat ik het bestelde product op kan halen, effe afwachten dus…

  16. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Ik heb hem 15 november bij gamemania ge preordert maar nog niks gehoord, nou moet ik wel zeggen dat ik nog nooit wat van te voren heb gehoord van GM als ik een pre order bij hun had staan behalve een smsje op de dag zelf dat ik het bestelde product op kan halen, effe afwachten dus…

    Ik werd vorige week gebeld door gm! Of ik nog interesse had, en of ik bundel wou :p

  17. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Iemand nog pre order over ??

  18. 249 XP
    Timon's avatar

    Zit godverdomme al heel dn dag te wachten op m’n mailtje maar ze hebben er niet zo veel haast mee bij bol.com

  19. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Voor 10 september besteld = tweede levering
    Daarna = Derde levering (eind 2013/begin 2014)

  20. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Lol lekker bol.com lekker ons laten wachten.
    Sony heeft alles flink onderschat.

  21. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Klote nu moet ik tot eind 2013 begin 2014 wachten.. echt klote, iemand nog ideeen waar ik eerder kan krijgen?

  22. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Mailtje Mogen ontvangen van bol.com. donderdag of vrijdag heb ik hem als het goed is. 😀

  23. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Wanneer besteld Wouter?

  24. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Wanneer besteld Wouter?

    Zelfde datum als die ik op tweakers had vermeld 😉
    29 augustus.

  25. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ik wil nog steeds weten hoe het met dat kut bedrijf Mycom gaat, erg klantvriendelijk zijn ze niet!

    Ja ik ook word helemaal gek heb op 11-11 besteld en nog niets gehoord

  26. 53 XP
    RS010's avatar

    Voor 10 september besteld = tweede levering
    Daarna = Derde levering (eind 2013/begin 2014)

    Geld dat ook voor GM ?

    Ik werd vorige week gebeld door gm! Of ik nog interesse had, en of ik bundel wou :p

    Had je hem al bij GM bestelt dan ?

  27. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Toys xl weet er niks van wtf…. Oke iemand idee wanneer vrije verkoop bij mm ofzo

  28. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Net mail gehad dat ik de bundel krijg eind van de week of begin volgende week,mooi op tijd net voor kerstperiode.

  29. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb nog altijd geen mail gehad van bol.com

  30. 4 XP
    lexio84's avatar

    hier besteld via coolblue op 20-08 maar nog geen bericht. Ze weten überhaupt nog niet eens of ze deze week binnenkomen bij coolblue goeie communicatie tussen de leverancier en het bedrijf dus niet.

    vind wel dat Sony hun klanten (bedrijven) beter op de hoogte moeten houden dat er leveringen onderweg zijn.

  31. 4 XP
    Gino Gilletti's avatar

    Beste mede psx-sense gebruikers vanmiddag bij intertoys in Twello (Voorst) geweest hier vertelden ze mij dat aanstaande donderdag 12-12-2013 de 2e levering van ps4 wordt geleverd. Ze vertelden mij hier dat ze ongeveer een voorraad van 4 stuks zouden leveren, erg weinig vind het behoorlijk slecht van Sony

  32. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Dat Bartsmit zo weinig krijgt komt misschien voort uit het feit dat ze bij day one teveel hebben gekregen, daardoor hebben andere winkels, denk aan Dixons en GameMania maar order tot 24-06 uit kunnen leveren ipv 15-08, ook de mensen die daar besteld hebben wachten op hun console, ze hebben immers ook op tijd besteld.

    Ik zou persoonlijk stellen Barsmit en Intertoys NIET te leveren, er zijn daar mensen die 1 week voor release besteld hebben en wel gekregen dus de verdeling van de levering was niet helemaal eerlijk.

    NIET leveren is wat overdreven natuurlijk, maar de verdeling, die waarschijnlijk bepaald is door de machtspositie van de Blokker groep (Intertoys en Barsmit).

    Vind het heel kwalijk dat de verdeling niet gewoon was zoals deze had moeten zijn. Voor 15-08 besteld 29-11 in huis. Ik behoor tot de mensen die op tijd besteld hebben maar niet gekregen, nu is het probleem niet dat ik moet wachten, dat is niet het ergste zijn ergere dingen op de wereld. Maar je verheugd je er wel op en bent overtuigd van op tijd bestellen en dan komt hij toch niet omdat er een paar winkels teveel macht hebben in Nederland. DON’T BLAME SONY, BLAME THE BLOKKER GROEP

  33. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Het is dat Sony weinig/niet communiceert met de winkels die t verkopen.
    Ik mijn ps4 bij toys xl besteld stond 18de ze hadden er 10 binnen gekregen en van de 2de levering is totaal niks bekend bij hun.
    Vind dit echt op ze zachts gezegd zeer minder !!
    Wacht al sinds 11-08-2013 dus van eerder pre-orderen is dikke onzin.
    MVG

  34. 4 XP
    DaafDaRaaf's avatar

    Ik werd vorige week gebeld door gm! Of ik nog interesse had, en of ik bundel wou :p

    Wanneer heb je die van jou gepreordered? Heb die van mij begin september geordered maar nog niets van gehoord!

  35. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Wanneer heb je die van jou gepreordered? Heb die van mij begin september geordered maar nog niets van gehoord!

    Ergens in juli-augustus besteld kreeg ook een brief binnen in augustus van dat ik in 2e levering zou zitten… Niet dat ik daar veel moeite mee had ivm mijn opleiding.

  36. 15 XP
    Zwolle's avatar

    Ik had op 11 september online besteld bij MM. Had hem mooi op de eerste dag. Wat slecht van Sony inderdaad dat de PlayStations zo apart zijn verdeeld.

  37. 23 XP
    Raaijmakers's avatar

    Gisteravond mail van MyCom:

    “U ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.

    Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.”

    Pre-order zou 17 december geleverd worden, is mij zelfs deze week nog in de winkel bevestigd …….

  38. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ter info voor geinteresseerden.
    Intertoys belde mij zojuist. Zij hebben vandaag ‘kale’ bundels binnengekregen, morgen komen er Killzone-bundels binnen.

    Zelf heb ik ‘m al, maar ik ga nu een kameraad van me erg blij maken 🙂

    Deze PS4 is pas 27 november gepreorderd…

  39. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    De kans is heel groot dat game mania morgen de playstations heeft want ze zijn nu in belgie op het hoofd kantoor zei die man tegen mij 🙂 die ook op zn ps4 zit te wachten hahaha