Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Dus??

  2. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Dus??

    Ben het met Chris eens.
    Console vind ik persoonlijk toch echt het lekkerst.

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Het is een playstation site dus ben alleen geïnteresseerd in de playstation versie of wanneer het ps exclusive is.

  4. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Je hoeft deze post niet te openen en al helemaal niet te reageren.

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Volgens mij hoort dit bij off-topic of andere consoles, ik ben blij voor je dat The Division ook op PC komt. (De game ziet er namelijk geweldig uit en moet bij zoveel mogelijk mensen terecht komen) Maar dit is niet de locatie ervoor. Sorry

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Van mij mag je het plaatsen hoor, het is een PlayStation-site maar we zijn allemaal gamers hier toch? Wat maakt het uit als er dan zo nu en dan een topic is voor PC of Xbox? Het blijft heus wel een PlayStation-site.

    Ik moet alleen wel zeggen dat dit al heel oud nieuws is.. Dat de game ook op de pc uitkomt is al 4 maanden bekend.

  7. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Dat weet ik heus wel maar bij de laatste 2 berichten over The Division zijn er telkens een aantal mensen die zeggen dat ze blij zijn dat het een Ps4 exclusive is.

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Er is gewoon een specifieke plek voor op het forum om dit nieuws te posten. 😉

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dat weet ik heus wel maar bij de laatste 2 berichten over The Division zijn er telkens een aantal mensen die zeggen dat ze blij zijn dat het een Ps4 exclusive is.

    Staat in de foute categorie vandaar de flamewar waarschijnlijk. Dat mensen zeggen dat het een playstation site is en dat dit überhaupt er niet op moet staan is al te dom voor woorden…..

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Dat weet ik heus wel maar bij de laatste 2 berichten over The Division zijn er telkens een aantal mensen die zeggen dat ze blij zijn dat het een Ps4 exclusive is.

    So what , who cares. Pc, Xbox of PlayStations. Tuurlijk zitten hier hevige fanboys die denken dat division een ps4 exclusieve is…. Maar je moet je daar echt niet druk in maken. Zoals hier boven al vermeld : dit is oud nieuws…