Forum

Topic: PS4 demo-pods bij A’dam centraal !!

Anoniem's avatar

Ik was net bij amsterdam centraal (tegenover de ako) en daar hadden ze demo pods staan met spellen zoals Killzone Shadowfall, Assassins Creed, Call of Duty Ghost en Knack. Ik ging gelijk naar binnen en speelde voor het eerst Killzone. Wat een game !! echt next gen.

voor de mensen die nog geen ps4 hebben en niet op hun ps4 kunnen wachten, kom naar Amsterdam centraal daar bij de AKO en speel je helemaal kapot. het is tot volgende week open dacht ik. De games zijn origineel. dus geen demos. FOCKING VET !!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Yep, had het gisteren gespeeld 🙂 Gelukkig woon ik dichtbij. Het is open tot 15 december en het staat bij de hoofdingang naar rechts. Gewoon binnen lopen, het is die ene met een Killzone: Shadow Fall pop-up. Overigens staan er overal PS4 reclameborden.

  2. 3140 XP
    moes's avatar

    Yep, had het gisteren gespeeld 🙂 Gelukkig woon ik dichtbij. Het is open tot 15 december en het staat bij de hoofdingang naar rechts. Gewoon binnen lopen, het is die ene met een Killzone: Shadow Fall pop-up. Overigens staan er overal PS4 reclameborden.

    haha vet is dat he? gewoon lekker ps4 spelen zoveel als je maar wil. geen rijen geen gezeik. je kan alle games proberen. ik had helaas weinig tijd maar ik heb even paar levels van killzone shadowfall mogen spelen en damn wat ziet die shit er toch ff gruwlijk uit zeg xD die graphics zo scherp zo mooi en vloeiend. het is gewoon een high end pc alleen met een controller. naast mij zat iemand AC te spelen en paar kutkoters zaten knack te spelen. ik heb even met die AC dude gewisseld. je kan ook een potje COD ghost tegen elkaar spelen gewoon focking gruwlijk. jammer dat hij tot 15 december open is. ben vandaag pas achter gekomen namelijk 😛

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik had toch meer gehoopt op een Killzone demo in de online store.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik had toch meer gehoopt op een Killzone demo in de online store.

    Wtf? Je hebt een ps4 en bent nog te gierig voor een ps4 spel te kopen?

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Wtf? Je hebt een ps4 en bent nog te gierig voor een ps4 spel te kopen?

    Dus omdat je een PS4 hebt gekocht ( dus geld teveel geld hebt ) mag je geen demo’s uit proberen of er naar verlangen, voordat je iets koopt hmmmm…. OK

  6. 3140 XP
    moes's avatar

    dat is inderdaad wel jammer. ze mogen wel wat meer demo’s op PSN zetten voor de ps4. ik heb nog geen ps4 (krijg hem nog lang niet) maar ik verwacht dat ik straks spellen kan uitproberen voordat ik ze koop.

    en volgens mij kun je volledige games uitproberen als je Playstation Plus hebt. tenminste dat was zo op de ps3. volgens mij ook op de ps4? ik hoop van wel. zou focking wreed zijn.