Forum

Topic: Battlefield 4 RIP Kjell Reuterswärd

Anoniem's avatar

Met dit topic deel ik de speciaal voor Kjell Reuterswärd gemaakte soundtrack van Battlefield 4, die ik trouwens prachtig vindt. De game mag dan volgens sommigen niet af zijn, het is mooi om te zien dat ze bij DICE toch aan hun collega denken, hierbij ode aan Kjell Reuterswärd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Daar ben ik het absoluut mee eens. Soundtrack van topkwaliteit. Liet me af en toe denken aan Mirror’s Edge?
    Reuterswärd zou een van de managers worden van de nieuwe Amerikaanse DICE studio (die StarWars Battlefront III maakt). Tragisch dat hij zo vroeg, en net voor zo’n grote stap in zijn carrière, is overleden.

    RIP.

  2. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Heel mooi gebaar en hoorde deze al tijdens de credits. Pas bij de tweede keer dat ik hem uitspeelde kwam het besef dat de game best een fraaie soundtrack heeft. De theme van Battlefield geeft me altijd kippenvel, maar dit is ook een mooie.

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    R.I.P

    Vandaag net BF4 op normaal uitgespeeld.
    Zag in de credits dat de game aan hem was opgedragen.