Forum

Topic: iemand enig idee wanneer 3de levering komt!

Anoniem's avatar

Ik heb mijn ps4 helaas 12 september besteld dus zat net niet bij 2de levering! Nou ben ik benieuwd of er al mensen zijn die enig idee hebben wanneer 3de levering komt en of dat een grote zal zijn!

Mvg Dylan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 89 XP
    050grunn's avatar

    Volgens bol.com misschien dit jaar nog,Maar echt verder info hadden ze ook niet stond gister ook en artikel over hier op de site,Zo heb ik mijn ps4 ook nog niet want ze hadden hem niet geleverd gekregen waar ik hem weg had en kleinere gamezaak!Maar wat je ook kan proberen is je Mediamarkt bellen die verkopen hem los,Als het goed is krijgen ze hem deze week binnen!

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    als er nog een derde levering zou komen. zullen dit echt niet veel ps4 zijn. hoog uit maar 5 per winkel denk ik

  3. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Saturn Amsterdam vertelde mij dat de 3de levering pas in Januari komt!

  4. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Volgens bol.com misschien dit jaar nog,Maar echt verder info hadden ze ook niet stond gister ook en artikel over hier op de site,Zo heb ik mijn ps4 ook nog niet want ze hadden hem niet geleverd gekregen waar ik hem weg had en kleinere gamezaak!Maar wat je ook kan proberen is je Mediamarkt bellen die verkopen hem los,Als het goed is krijgen ze hem deze week binnen!

    Goed idee, denk dat ik zo mediamarkt maar is ga proberen te bellen of die nog wat hebben!

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    3e levering 20 december,bs,it en mm.

  6. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Laat t maar hopen word beetje pissig om elke x te horem dat ze van niks weten

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    3e levering 20 december,bs,it en mm.

    Kan je vertellen hoe je aan deze informatie komt?

    MM Groningen bracht een paar in de vrije verkoop bij de tweede levering, dus do vr en za maar even een tripje door de stad maken haha.

  8. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Morgen worden er sowieso aan een aantal winkels nieuwe ps4 units geleverd.
    vrijdag ook nog een keer.

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dan elke dag maar even een rondje maken hier in het centrum van de stad deze week! Bedankt voor de update

  10. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Morgen worden er sowieso aan een aantal winkels nieuwe ps4 units geleverd.
    vrijdag ook nog een keer.

    Ben benieuwd of bol.com ook bij deze levering zit dan.

  11. 249 XP
    Timon's avatar

    Morgen worden er sowieso aan een aantal winkels nieuwe ps4 units geleverd.
    vrijdag ook nog een keer.

    Klinkklare onzin, grote retailers hebben niks van zich laten weten en ik neem niet aan dat Sony uit het niets besloten heeft om ’toevallig’ een ‘paar’ winkels wat PS4’s toe te sturen.

  12. 1199 XP
    chris65's avatar

    Is er al een officiele 2e levering geweest dan?

  13. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Is er al een officiele 2e levering geweest dan?

    ja was 2 weken terug ergens ofzo.

  14. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Is er al een officiele 2e levering geweest dan?

    Yep, tweede levering was afgelopen vrijdag. Onder andere ik zou hierbij zitten, ware het niet dat bol.com degenen die in aanmerking kwamen voor de tweede levering heeft overgeslagen 😒