Forum

Topic: Battlefield 4 Megalodon Easter Egg

Anoniem's avatar

Kijk deze video van JackFrags en zeg wat jij er van denkt.
Zwemt er wel of niet een enorme haai rond op Paracel Storm?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Het stuk “Phantom prospect” kon ik nog volgen, met het bootscreen wat erbij hoort en hoe ze aan de code komen die ze invullen… maar vanaf het moment dat ie het boek Rogue Angel erbij haalt is ie mij kwijt… persoonlijk ben ik er niet van overtuigd dat game ontwikkelaars zover gaan voor een easter egg in een game. Het stuk dat ie nieuwe assesments krijgt om te halen, een dogtag unlocked en wat er daarna gebeurd of unclocked is natuurlijk de vraag waar het om draait.
    Zelf verwacht ik niet dat ze een megalodon in de game gestopt hebben, gezien het nog pure speculatie betreft.
    Zoals ie zelf ook al zegt is het niet meer dan een vermoeden en weet ie ook niet of het op deze map is of niet en wat er eigenlijk getriggerd wordt. Wat dan wel? Geen idee, ik heb geen BF4 maar vind easter eggs altijd leuk om te volgen 🙂

    Doet me denken aan de murial van GTA5… let the hunt begin. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze dit “raadsel” opgelost hebben.

  2. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Nog even een toevoeging wat hij niet in de video vertelde:
    In de single player campaign zijn er ook dog tags te vinden en 1 van die dog tags heet de ‘Charcorodon’ dog en daarop is de vin van een haai afgebeeld.
    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20131030055437/battlefield/images/f/f2/Carcharodon_Dog_Tag.png
    Charcorodon is de officiele benaming voor haaien maar of het om bijvoorbeeld een Great White of een Megalodon gaat is de vraag.

    Ik denk dat JackFrags alle bestanden van Battlefield 4 weer uit elkaar gaat halen net als met de ‘Goldfarb’ easter egg in BF3 om het antwoord te vinden.

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Haha ik zie de uitslag vanzelf wel vershcijnen hiero!