Topic: PS4 error CE-34878-0

11 december 2013om 22:03

Hallo,

Ik vroeg mij af of iemand ook al vaak deze error CE-34878-0 is tegen gekomen?

Vandaag kreeg ik deze n aantal keer tijdens bf4 maar heb m ookal bij meerdere games gehad helaas.. De game word gewoon uit het niets afgesloten.

Hopelijk komt Sony snel met een fix..

Na wat gegoogle zijn er iig meerdere mensen die er last van hebben en lijkt het aan de servers te liggen?

5 reacties

1. User  avatar
    1053 XP

[quote]Hallo,

Ik vroeg mij af of iemand ook al vaak deze error CE-34878-0 is tegen gekomen?

Vandaag kreeg ik deze n aantal keer tijdens bf4 maar heb m ookal bij meerdere games gehad helaas.. De game word gewoon uit het niets afgesloten.

Hopelijk komt Sony snel met een fix..

Na wat gegoogle zijn er iig meerdere mensen die er last van hebben en lijkt het aan de servers te liggen?[/quote]

Ken het niet. Heb wel eens gehad dat hij mijn vriendenlijst niet liet zien maar wel een fout code. Maar dat was ook tijdens onderhoud

0
  2. User  avatar
    858 XP

Ja menig mens met een PS4 in bezit heeft hier last van, Ik word er helemaal gek van, krijg deze error té vaak tijdens BF4.

0
  3. User  avatar
    1157 XP

Foutcode ken ik niet, maar ik word er regelmatig uitgeknikkerd. Ik maak er telkens een foutmelding van. Hopelijk wordt het snel opgelost

0
  4. User  avatar
    1067 XP

Weet niet zeker of het díe foutcode is, maar ja, ook ik ben er al verschillende keren uitgeknikkerd. Een paar keer tijdens AC4 en zelfs 2x binnen 5 minuten bij NFS. Annoying!! Ook steeds maar netjes omschreven waar het precies misging. En dan inderdaad maar hopen dat het snel opgelost wordt.

0
  5. User  avatar
    955 XP

‘gelukkig’ dat dit dus al door meer mensen is herkend en hopelijk doet Sony er snel wat aan.

0