Forum

Topic: Ghost code

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb nu ghost voor de PS3 met bijbehorende code, maar is het mogelijk om die upgrade code in te voeren en geen PS4 te kopen?

Ikzelf zie namelijk het nut nog niet echt om een PS4 te kopen met een paar aankomende games, maar wil ook de 10 eu upgrade niet mislopen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ja dat kan

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Code kan je al invoeren en staat dan op je account maar als je van de upgrade gebruik wil maken moet je hem voor maart op de ps4 nemen want daarna vervalt de code/actie

  3. 224 XP
    jiang153's avatar

    Code kan je al invoeren en staat dan op je account maar als je van de upgrade gebruik wil maken moet je hem voor maart op de ps4 nemen want daarna vervalt de code/actie

    dus eigenlijk heb ik geen keus….

    Met aankomende games zoals Final Fantasy HD, Tales of Xillia zie ik het nut van een PS4 nog niet echt

  4. 49 XP
    tomboere's avatar

    dus eigenlijk heb ik geen keus….

    Met aankomende games zoals Final Fantasy HD, Tales of Xillia zie ik het nut van een PS4 nog niet echt

    Aankomende games? Veel meer man , watchdog infamous ss , the division en nog veel meer supergave games

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Wou even reageren op de reactie van megafire777. Volgens mij is het namelijk alleen de code die je voor maart moet invoeren. Het downloaden van de game kan dan gewoon later. In dat geval moet je lekker de code nu invoeren en kan je gerust pas over een jaar ofzo een PS4 kopen. Ik weet dit niet 100% zeker hoor.

  6. 232 XP
    black2death's avatar

    Wou even reageren op de reactie van megafire777. Volgens mij is het namelijk alleen de code die je voor maart moet invoeren. Het downloaden van de game kan dan gewoon later. In dat geval moet je lekker de code nu invoeren en kan je gerust pas over een jaar ofzo een PS4 kopen. Ik weet dit niet 100% zeker hoor.

    je moet ook de game (met korting) kopen voor de vervaldatum anders betaal je gewoon de volle pot.

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    je moet ook de game (met korting) kopen voor de vervaldatum anders betaal je gewoon de volle pot.

    Maar dat hoeft niet per se op een PS4 console. Dat kan ook gewoon via de PS Store op het internet op je pc.

  8. 224 XP
    jiang153's avatar

    Aankomende games? Veel meer man , watchdog infamous ss , the division en nog veel meer supergave games

    Die zijn voor de ps4 :P.

    Zie alleen het nut nog niet echt mijn ps3 doet het nog steeds goed. Wil alleen wel die code kunnen gebruiken zodat ik op de ps4 ook ghost heb.

    Ben nog niet van plan een ps4 te kijken tenzij er een hele goeie bundel komt