zoals jullie weten, was er op woensdag tweede levering van de ps4. ik ben benieuwd wie hem gister al gekregen heeft en van welke winkel? ook ben ik benieuwd hoeveel playstation 4’s er bij de winkels bij jullie in de buurt binnen gekomen zijn. ik had aan bart smit gevraagd in hilversum en er waren maar 7 binnen gekomen. er staat nog fucking 50 pre orders open daar. en ja ik ben de 50ste. hoe zit het dus met jullie?
dan heb ik een beetje duidelijk beeld over levering van nederland.

Kreeg vandaag een belletje van de Intertoys dat ze vandaag ‘kale’ PS4’s binnenkregen, en morgen nog een aantal Killzone-bundels.
Had ‘m zelf al elders gepreorderd, maar ik heb op 27 november (!!) daar mijn telefoonnummer achtergelaten, een vriend van me wou op het laatste moment ook nog een PS4. Ze zouden me bellen als er toevallig op de 29e ééntje over zou zijn, en anders bij de volgende levering. Nou, voila, dat heeft niet lang geduurd.
Had er zelf dus gelukkig al één op release, maar heb die kameraad van me vandaag erg gelukkig gemaakt 🙂
Geen idee hoeveel ze er nu krijgen, maar als ik er aan denk zal ik het ze morgenvroeg even vragen als ik er ben.
[quote]Kreeg vandaag een belletje van de Intertoys dat ze vandaag ‘kale’ PS4’s binnenkregen, en morgen nog een aantal Killzone-bundels.
Had ‘m zelf al elders gepreorderd, maar ik heb op 27 november (!!) daar mijn telefoonnummer achtergelaten, een vriend van me wou op het laatste moment ook nog een PS4. Ze zouden me bellen als er toevallig op de 29e ééntje over zou zijn, en anders bij de volgende levering. Nou, voila, dat heeft niet lang geduurd.
Had er zelf dus gelukkig al één op release, maar heb die kameraad van me vandaag erg gelukkig gemaakt 🙂
Geen idee hoeveel ze er nu krijgen, maar als ik er aan denk zal ik het ze morgenvroeg even vragen als ik er ben.[/quote]
is het mogelijk om daar eentje gewoon fysieke te halen zonder te pre orderen? waar ligt het precies die intertoys.
ik heb m bij next level in hilversum ge-preordert daar zijn er 0 binnengekomen..
schandalig
Gisteren gehaald bij mediamarkt deventer 🙂
Niks gehoord van toys xl
[quote]is het mogelijk om daar eentje gewoon fysieke te halen zonder te pre orderen? waar ligt het precies die intertoys.[/quote]
Nope, helaas. Ze krijgen er ongeveer 7 binnen (5 normale, en een paar bundels). Na mij nog zo’n 35 wachtenden… Allemaal mensen dus die ‘m NA 27-11 nog hebben besteld…
Ik las net op internet dat eerste gm alweer verkoopt dus wss zal de rest nog komen!
Edit: gm heeft me net gebeld kan hem halen:D
Heb hem net opgehaald bij MyCom! 😀
Ik ben nu onderweg maar gm breda
[quote]ik heb m bij next level in hilversum ge-preordert daar zijn er 0 binnengekomen..
schandalig[/quote]
Ik ken meerdere mensen die bij Next Level hebben gepre-orderd (diverse vestigingen) en die hebben tot op heden geen van allen iets geleverd gekregen.
Vanaf dag 1 al niet….
Ik werk zelf bij de Mediamarkt in Den Haag, wij krijgen vandaag een nieuwe worp binnen maar helaas allemaal al ge-pre-ordert door onze klanten…
Derde worp is nog onbekend… Misschien tussen kerst en oud en nieuw… maar mogelijk eerste week januari
[quote]ik heb m bij next level in hilversum ge-preordert daar zijn er 0 binnengekomen..
schandalig[/quote]
ja daar moet je hem niet pre orderen. ik ging daar ook langs. die gast zei hij komt pas in februari. hij riep maar wat. die kleine stores moet je niet naar toe. die krijgen niks binnen en als ze geluk hebben maar 1. ik heb gehoord dat je bij bol.com grootste kans maakt op een vroege ps4. vergeet 2013. het wordt 2014. ergens in midden januari ofzo. dan heeft iedereen hem die hem voor 29 november heeft pre ordert.
[quote]Gisteren gehaald bij mediamarkt deventer :)[/quote]
met wat bedoel je precies ”gehaald”. had je hem pre ordert of heb je hem gewoon zo maar gehaald zonder te pre oderen.
[quote]Nope, helaas. Ze krijgen er ongeveer 7 binnen (5 normale, en een paar bundels). Na mij nog zo’n 35 wachtenden… Allemaal mensen dus die ‘m NA 27-11 nog hebben besteld…[/quote]
ah thnx voor de info. dus ik moet waarschijnlijk tot derde en anders vierde levering wachten. ik heb hem bij bart smit pre ordert precies op de dag van de release. haha xD
[quote]Ik werk zelf bij de Mediamarkt in Den Haag, wij krijgen vandaag een nieuwe worp binnen maar helaas allemaal al ge-pre-ordert door onze klanten…
Derde worp is nog onbekend… Misschien tussen kerst en oud en nieuw… maar mogelijk eerste week januari[/quote]
ja klopt dat heb ik inderdaad van de meeste winkels gehoord. die derde levering.
[quote]Ik ken meerdere mensen die bij Next Level hebben gepre-orderd (diverse vestigingen) en die hebben tot op heden geen van allen iets geleverd gekregen.
Vanaf dag 1 al niet….[/quote]
ja vind ik echt niet normaal terwijl ze tegen mij zeide dat ik m waarschijnlijk op de release zou krijgen..
verkooppraatjes
Ik had mijn ps4 pas 15 novemeber bestelt, werd net gebeld door GM ( vlaardingen ) of ik een killzone bundel wou die ik gelijk kan afkomen halen meteen ja gezegd natuurlijk, ik kreeg ook de mededeling dat ik anders tot maart zou moeten wachten als ik die bundel niet wou.
ik dacht juist dat ik meer kans zou hebben in de wat kleinere winkels omdat iedereen bij de grotere zou bestellen.. maar helaas.
[quote]ja daar moet je hem niet pre orderen. ik ging daar ook langs. die gast zei hij komt pas in februari. hij riep maar wat. die kleine stores moet je niet naar toe. die krijgen niks binnen en als ze geluk hebben maar 1. ik heb gehoord dat je bij bol.com grootste kans maakt op een vroege ps4. vergeet 2013. het wordt 2014. ergens in midden januari ofzo. dan heeft iedereen hem die hem voor 29 november heeft pre ordert.
met wat bedoel je precies ”gehaald”. had je hem pre ordert of heb je hem gewoon zo maar gehaald zonder te pre oderen.
ah thnx voor de info. dus ik moet waarschijnlijk tot derde en anders vierde levering wachten. ik heb hem bij bart smit pre ordert precies op de dag van de release. haha xD
ja klopt dat heb ik inderdaad van de meeste winkels gehoord. die derde levering.[/quote]
Ik had hem in Juni besteld bij GM, kan mijn Killzone Bundle+CAM en extra DS4 vandaag ophalen!
[quote]ik dacht juist dat ik meer kans zou hebben in de wat kleinere winkels omdat iedereen bij de grotere zou bestellen.. maar helaas.[/quote]
Gezien de grote winkel ketens belangrijker zijn voor Sony/Microsoft en Nintendo, zullen ze die als eerste bevoorraden. Maar het is per filiaal verschillend hoe men inkoopt dus daar kan het ook nog fout gaan. Hoorde van sommige dat ze direct na announcement de pre-order geplaatst hadden, maar nu pas in de derde levering komen.
Ik heb hem ondertussen ook binnen van Dixons.
Viel mij wel op dat de doos niet bedrukt is? Heb gewoon een witte doos met alleen de achterkant tekst bedrukking.
Maakt verder niet uit maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben?
[quote]Ik heb hem ondertussen ook binnen van Dixons.
Viel mij wel op dat de doos niet bedrukt is? Heb gewoon een witte doos met alleen de achterkant tekst bedrukking.
Maakt verder niet uit maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben?[/quote]
Ja is bij mij hetzelfde
[quote]Ik had mijn ps4 pas 15 novemeber bestelt, werd net gebeld door GM ( vlaardingen ) of ik een killzone bundel wou die ik gelijk kan afkomen halen meteen ja gezegd natuurlijk, ik kreeg ook de mededeling dat ik anders tot maart zou moeten wachten als ik die bundel niet wou.[/quote]
Lol dat is wel slim van ze, Als je hem niet komt ophalen dreigen ze met het wachten tot maart. Kom je hem wel ophalen dan moet je iets meer bijbetalen.
Vind dat best triest van zulke filialen.
Want het lijkt me sterk dat je tot maart moet wachten!
Verder veel plezier ermee!
morgen krijg ik mijn bestelling binnen van coolblue heb hem op 20 augustus besteld via hun 🙂
[quote]Lol dat is wel slim van ze, Als je hem niet komt ophalen dreigen ze met het wachten tot maart. Kom je hem wel ophalen dan moet je iets meer bijbetalen.
Vind dat best triest van zulke filialen.
Want het lijkt me sterk dat je tot maart moet wachten!
Verder veel plezier ermee![/quote]
Ja dat leek mij ook erg sterk indd, toch maar opgehald voor die 40 euro meer een goeie game erbij.
Wel vaag van die Dixons., blijkbaar hebben ze iets te verbergen want anders hadden ze de echte omdoos d’r wel omheen laten zitten!
Nu heb je grote kans dat ze een killzone bundel aan je hebben verkocht, killzone d’r uit gehaald en die voor de volle mep in de winkel gezet!
[quote]Ik had hem in Juni besteld bij GM, kan mijn Killzone Bundle+CAM en extra DS4 vandaag ophalen!
Gezien de grote winkel ketens belangrijker zijn voor Sony/Microsoft en Nintendo, zullen ze die als eerste bevoorraden. Maar het is per filiaal verschillend hoe men inkoopt dus daar kan het ook nog fout gaan. Hoorde van sommige dat ze direct na announcement de pre-order geplaatst hadden, maar nu pas in de derde levering komen.[/quote]
HOLYSHIT DUDE, moet je nagaan. jij pre ordert hem in juni en je krijgt hem nu pas xD dat is toch niet normaal. en dan heb je ook nog mensen die hem gister hadden pre ordert en opeens vandaag krijgen. playstation markt flipt hem.
[quote]Wel vaag van die Dixons., blijkbaar hebben ze iets te verbergen want anders hadden ze de echte omdoos d’r wel omheen laten zitten!
Nu heb je grote kans dat ze een killzone bundel aan je hebben verkocht, killzone d’r uit gehaald en die voor de volle mep in de winkel gezet![/quote]
De doos is niet helemaal Wit, op de achterkant staat wel gewoon tekst, die standaard verplichte tekst in alle talen. Heb hem naast de Day 1 doos van een collega gehouden en de tekst is exact hetzelfde, misschien heb je gelijk, maar misschien ook niet.
Verder maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit, ben al lang blij dat ik hem gisteren op kon halen had hem 05-07 al besteld.
Toys xl zegt niks te weten van een 2de levering
Ga zaterdag naar duitsland als m daar koop kan ik m gewoon op nl zetten enzovoort ??
[quote]Toys xl zegt niks te weten van een 2de levering
Ga zaterdag naar duitsland als m daar koop kan ik m gewoon op nl zetten enzovoort ??[/quote]
Ja PS4 is volgens mij net als PS3 helemaal regio vrij.
Mocht het niet zo zijn, dan is een Duitse versie vast niet anders dan een Nederlandse
[quote]Ik heb hem ondertussen ook binnen van Dixons.
Maakt verder niet uit maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben?[/quote]
Ik heb die blauwe doos gewoon.
Ik heb gister 2 opgehaald bij Mediamarkt in Groningen Daar deden ze vrije verkoop!
bol.com heeft een fout gemaakt met de tweede levering. Degenen die hem deze levering zouden ontvangen zijn echter overgeslagen en de consoles zijn naar de groep daarachter gegaan.
Erg slecht vind ik dit persoonlijk, aangezien ze al een mooi lijstje hadden omdat ze maandag een mail hebben verstuurd naar de gelukkigen.
[quote]Ik heb gister 2 opgehaald bij Mediamarkt in Groningen Daar deden ze vrije verkoop![/quote]
Toevallig op marktplaats gezet ;)? Zie er redelijk wat nieuwe bijstaan voor 500 euro en ik zoek er een in regio Groningen.
Zit sterk te twijfelen om maar 100 euro meer te betalen als ik een kan vinden op marktplaats, want als ik zie dat het nog maanden kan duren voordat ik anders een kan ophalen dan is die 100 euro meerprijs de verminderde wachttijd wel waard.
[quote]Wel vaag van die Dixons., blijkbaar hebben ze iets te verbergen want anders hadden ze de echte omdoos d’r wel omheen laten zitten!
Nu heb je grote kans dat ze een killzone bundel aan je hebben verkocht, killzone d’r uit gehaald en die voor de volle mep in de winkel gezet![/quote]
Als het goed is staat er op de doos van killzone dat deze niet voor de losse verkoop bedoelt is.
Dus aan allen die dit zien als ze een kopen gelijk melden aan sony dat zij bundels uit elkaar trekken.
[quote]De doos is niet helemaal Wit, op de achterkant staat wel gewoon tekst, die standaard verplichte tekst in alle talen. Heb hem naast de Day 1 doos van een collega gehouden en de tekst is exact hetzelfde, misschien heb je gelijk, maar misschien ook niet.
Verder maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit, ben al lang blij dat ik hem gisteren op kon halen had hem 05-07 al besteld.[/quote]
Bizar als ik dit lees jij hebt hem al in juli bestelt en hebt hem nu pas. ik heb hem al twee weken. Ik heb hem gekocht via intertoys toen ze kregen paar extra ps4 binnen die ze toen verkochten via de webshop.