Topic: [TK]PS4 Nieuw – Kale editie (2de levering)

12 december 2013om 14:52

Hallo,

Ik heb een PS4 over door 2 pre-orders. Had hem op marktplaats gezet maar zie dat ze hem hier ook verkopen.

Ik wil hem verkopen voor minimaal 475,-

Woon in Eindhoven waar je hem kan ophalen. Uiteraard krijg je de bon erbij en de doos is nog niet geopend.

7 reacties

1. User  avatar
    2001 XP

[quote]Hallo,

Ik heb een PS4 over door 2 pre-orders. Had hem op marktplaats gezet maar zie dat ze hem hier ook verkopen.

Ik wil hem verkopen voor minimaal 475,-

Woon in Eindhoven waar je hem kan ophalen. Uiteraard krijg je de bon erbij en de doos in nog niet geopend.[/quote]

Een kale PS4 zonder iets erbij voor 475,-!? Ik pas… in mijn optiek moet je wel heel erg wanhopig zijn om meer te betalen dan dat de console officieel kost.
    Wil niet zeggen dat mensen het niet moeten doen of willen, maar ik zie niet in waarom ik meer zou moeten betalen. Voor het geld wat ik meer zou moeten betalen kan ik nog een game kopen, met de benzine kosten erbij gezien je m moet halen miss nog wel 2 ook.

succes ermee in ieder geval.

0
  2. User  avatar
    338 XP

[quote]Een kale PS4 zonder iets erbij voor 475,-!? Ik pas… in mijn optiek moet je wel heel erg wanhopig zijn om meer te betalen dan dat de console officieel kost.
    Wil niet zeggen dat mensen het niet moeten doen of willen, maar ik zie niet in waarom ik meer zou moeten betalen. Voor het geld wat ik meer zou moeten betalen kan ik nog een game kopen, met de benzine kosten erbij gezien je m moet halen miss nog wel 2 ook.

succes ermee in ieder geval.[/quote]

Heb al een bod staan van 430 die mij net ge-sms’t heeft. Je hoeft hem ook niet te kopen, het is alleen dat er misschien mensen zijn die hem meteen willen hebben.

0
  3. User  avatar
    2001 XP

[quote]Heb al een bod staan van 430 die mij net ge-sms’t heeft. Je hoeft hem ook niet te kopen, het is alleen dat er misschien mensen zijn die hem meteen willen hebben.[/quote]

430,- is niet echt het minimum wat je hier meld natuurlijk 🙂 ik weet dat ik m niet hoef te kopen, het is ook niet of ik de afweging niet gemaakt heb voor mijzelf.
    Maar met de rekensom zoals ik die hierboven weergeef zou ik een dief zijn van m’n eigen portemonnee, Eindhoven is daarnaast ook best een stuk weg vanaf de randstad en als ik dan wat geduldiger ben krijg ik, eerlijk is eerlijk, meer waar voor m’n geld.

0
  4. User  avatar
    338 XP

Ik wacht rustig af of mensen hem willen en zie de biedingen wel binnen komen. Genoeg mensen die ik er blij mee kan maken.

0
  5. User  avatar
    2001 XP

[quote]Ik wacht rustig af of mensen hem willen en zie de biedingen wel binnen komen. Genoeg mensen die ik er blij mee kan maken.[/quote]

vast wel, vandaar ook dat ik je er succes mee wens 😀

0
  6. User  avatar
    28 XP

ik heb je een bericht gestuurt

0
  7. User  avatar
    338 XP

[quote]ik heb je een bericht gestuurt[/quote]

Bericht terug

Verkocht: Mocht die deal om de een of andere reden afketsen dan meld ik mij hier weer.

0