Forum

Topic: Amerikaans account op PS4

Anoniem's avatar

Hallo, ik wil een Amerikaans PSN account aanmaken omdat ik een amerikaanse ps+ heb. Kan ik dan met mijn nederlandse account nog gewoon online?? En dingen kopen in de Nederlandse store??
Graag antwoord!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 8866 XP
    7th-son's avatar

    jazeker!
    ik heb zelf ook een amerikaans account (waar ik diverse content mee heb aangeschaft)
    en gebruik om online te komen een europees account
    je kunt dan zowel op beide accounts gewoon online gamen en de content gebruiken van het andere account (alleen als je PS4 in beide accounts als primaire console word gezet)

  2. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Aaah THANKS MAN!
    Dacht ik ff slimt te zijn, goedkoop PS+ op te pikken zonder het idee dat het regio lock bevat! Mn vader helemaal over de rooie! Het is maar 20 euro maar toch.
    Super erg bedankt man!

    jazeker!
    ik heb zelf ook een amerikaans account (waar ik diverse content mee heb aangeschaft)
    en gebruik om online te komen een europees account
    je kunt dan zowel op beide accounts gewoon online gamen en de content gebruiken van het andere account (alleen als je PS4 in beide accounts als primaire console word gezet)

  3. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Aaah THANKS MAN!
    Dacht ik ff slimt te zijn, goedkoop PS+ op te pikken zonder het idee dat het regio lock bevat! Mn vader helemaal over de rooie! Het is maar 20 euro maar toch.
    Super erg bedankt man!

    Kan je de PS+ wel gebruiken dan voor je normale account?
    Naar mijn weten niet.
    Volgens mij is het regio gebonden, zal als ik jou was maar eerst navragen.

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik ga dalijk toch een nederlande PS+ kopen. Ben je geintresseerd om de andere code van me over te kopen voor 20 euro ofzo?? Laat het even weten! Ik heb hem nog niet ingevoerd!

    jazeker!
    ik heb zelf ook een amerikaans account (waar ik diverse content mee heb aangeschaft)
    en gebruik om online te komen een europees account
    je kunt dan zowel op beide accounts gewoon online gamen en de content gebruiken van het andere account (alleen als je PS4 in beide accounts als primaire console word gezet)