Forum

Topic: Waar op internet PS Plus jaar abonnement kopen?

Anoniem's avatar

Weet iemand toevallig een betrouwbare site waar ik een jaar abonnement kan kopen voor PS Plus? Ik weet dat er aanbiedingen zijn op Bol, in Intertoys, Bart Smit etc., maar die zijn steeds uitverkocht en online zijn ze blijkbaar ook heel schaars. Ik wil de code dus direct ontvangen, zoals psncardplus.nl en prijzen zoals €50,- zijn geen probleem.

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    Als je een betrouwbare manier wilt doe je het via de SEN pagina zelf ;p

    https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=nl_NL

    Log in, vul je portemonnee aan via ideal, die 50 euro. Ga dan naar de playstation store op je playstation en koop daar gewoon je PS Plus 😀 Easy as that ;p

  2. 292 XP
    donselaar's avatar

    bol.com heeft ze voor 40 euro liggen momenteel…

  3. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Als je een betrouwbare manier wilt doe je het via de SEN pagina zelf ;p

    https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=nl_NL

    Log in, vul je portemonnee aan via ideal, die 50 euro. Ga dan naar de playstation store op je playstation en koop daar gewoon je PS Plus 😀 Easy as that ;p

    Bedankt!

    bol.com heeft ze voor 40 euro liggen momenteel…

    ”Ik weet dat er aanbiedingen zijn op Bol, in Intertoys, Bart Smit etc., maar die zijn steeds uitverkocht” ….

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Bedankt!

    ”Ik weet dat er aanbiedingen zijn op Bol, in Intertoys, Bart Smit etc., maar die zijn steeds uitverkocht” ….

    Ik heb er nog een in aalsmeer zien liggen bij de Bart Smit.

  5. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ik heb er nog een in aalsmeer zien liggen bij de Bart Smit.

    Ze zullen wel in meerdere Bart Smit filialen liggen, ik heb het vooral over winkels bij mij in de buurt. In ieder geval, ik heb dus al een oplossing nu.

    Bedankt voor de reacties.