Forum

Topic: Killzone shadowfall campaign (spoiler alert)

Anoniem's avatar

Beste psx-ers,

Nadat ik bf4 even heb weggelegd vanwege de vele bugs, ben ik begonnen aan killzone shadowfall. In de campagne kom ik op een gegeven ogenblik niet verder vanwege een crash. Al 3 keer ben ik eruit gegooid op het punt dat ik uit een vliegtuig ben gevallen nadat ik tyran een mes in z’n voet heb gezet. Daarna krijg netjes een trophy en krijg een cutscene dat er van tyran een voorbeeld gesteld moet worden. Tijdens deze cutscene wordt ik er telkens uitgegooid. Iemand anders ook deze ervaring of beter nog ….. Een oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 249 XP
    Timon's avatar

    Google het ..?

  2. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    update al binnen.

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Daar ben ik al voorbij, maar heb geen problemen gehad.
    Heb je alle patches geïnstalleerd?

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb gegoogled, maar deze specifieke crash niet gevonden. Alle updates geïnstalleerd. Wel vreemd dat ik tot nu toe de enige ben. Vandaag nog maar eens proberen.

  5. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    ik kan niet verder komen bij die mannetjes in die beschermende pakjes. ergens in de ruimte..
    iemand daar ook een idee voor

  6. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb gegoogled, maar deze specifieke crash niet gevonden. Alle updates geïnstalleerd. Wel vreemd dat ik tot nu toe de enige ben. Vandaag nog maar eens proberen.

    Ben nu zelf ook voor bij dat punt maar geen probleemooo.

    Als het nog niet werkt straks.
    Probeer Killzone dan eens te verwijderen en dan nog eens op nieuw te installeren.
    Misschien helpt dat en zet voor de zekerheid je save game even op een usb stick voor je verwijderd.

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ben nu zelf ook voor bij dat punt maar geen probleemooo.

    Als het nog niet werkt straks.
    Probeer Killzone dan eens te verwijderen en dan nog eens op nieuw te installeren.
    Misschien helpt dat en zet voor de zekerheid je save game even op een usb stick voor je verwijderd.

    Ik kan het vanavond pas proberen. Verwijderen vind ik wel riskant. Ik vermaak me ook nog met de multiplayer dus als het nog niet werkt wacht ik op een patch …..denk ik

    Is er trouwens een manier om een cutscene over te slaan?

    ik kan niet verder komen bij die mannetjes in die beschermende pakjes. ergens in de ruimte..
    iemand daar ook een idee voor

    Ik kan er niet direct uithalen waar je bent? Op dat ruimte station? Daar heb ik geen speciale tactiek gebruikt eigenlijk

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik kan het vanavond pas proberen. Verwijderen vind ik wel riskant. Ik vermaak me ook nog met de multiplayer dus als het nog niet werkt wacht ik op een patch …..denk ik

    Is er trouwens een manier om een cutscene over te slaan?

    Ik kan er niet direct uithalen waar je bent? Op dat ruimte station? Daar heb ik geen speciale tactiek gebruikt eigenlijk

    hoe zo is het verwijderen riskant dan

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    hoe zo is het verwijderen riskant dan

    Misschien dat het een acceptabel risico is, maar ik ben bang dat én mijn online save game weg is én mijn usb stick niet werkt 🙂

  10. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Misschien dat het een acceptabel risico is, maar ik ben bang dat én mijn online save game weg is én mijn usb stick niet werkt 🙂

    Ik heb killzone all eens verwijderd heb mijn usb stick niet een hoeven te gebruiken.
    heb ik alleen voor de zekerhijd gebruikt.
    Je kompleet save game voor SP en MP staan op je online opslag van plus.
    Je kan het zelf ook nog eens kiezen om voor verwijdering te uploaden.
    Bij mij bleef de save ook nog eens gewoon op de PS4 zelf staan.

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik zal het in gedachte houden …… en misschien installeer ik hem wel opnieuw. Weet jij of er een mogelijkheid is om een cutscene over te slaan, want misschien is het daar dan ook mee verholpen en kijk de cutscene wel op youtube 😉

  12. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Nee is mij ook nog niet gelukt.
    Lijkt wel als of de game tijdens cutscene het level laad of zo.

  13. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb net even de cutscene gekeken bij een walktrough van theradbrad (leuke channel btw) en volgens mij wordt het nog leuker na deze scene. Infiltreren bij de helgast lijkt me wel een uitdaging.

  14. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb net even de cutscene gekeken bij een walktrough van theradbrad (leuke channel btw) en volgens mij wordt het nog leuker na deze scene. Infiltreren bij de helgast lijkt me wel een uitdaging.

    ja zeker maar wel pittig ben zelf al halve wegen dat level maar voor je het weet heb je 8 om je heen.
    wil dan nog wel eens van me stoel springen,
    en met de controller in me handen de kogels proberen te ontwijken.
    Dat heeft overigens nog niet echt geholpen maar ja wat doe je er aan.

    Vind dat de game wel een lekkere opbouw heeft.
    Had in het begin wel zo iets van kom er niet door op normaal.
    Maar dat was meer gewenning denk ik .
    Toen ik een maal met me OWL over weg kon begon het echt leuk te worden.
    En knalde ik we er zo door heen.