Topic: Killzone shadowfall campaign (spoiler alert)

14 december 2013om 20:33

Beste psx-ers,

Nadat ik bf4 even heb weggelegd vanwege de vele bugs, ben ik begonnen aan killzone shadowfall. In de campagne kom ik op een gegeven ogenblik niet verder vanwege een crash. Al 3 keer ben ik eruit gegooid op het punt dat ik uit een vliegtuig ben gevallen nadat ik tyran een mes in z’n voet heb gezet. Daarna krijg netjes een trophy en krijg een cutscene dat er van tyran een voorbeeld gesteld moet worden. Tijdens deze cutscene wordt ik er telkens uitgegooid. Iemand anders ook deze ervaring of beter nog ….. Een oplossing?

14 reacties

  1. User  avatar
    247 XP

    Google het ..?

    0
  2. User  avatar
    377 XP

    update al binnen.

    0
  3. User  avatar
    543 XP

    Daar ben ik al voorbij, maar heb geen problemen gehad.
    Heb je alle patches geïnstalleerd?

    0
  4. User  avatar
    1157 XP

    Ik heb gegoogled, maar deze specifieke crash niet gevonden. Alle updates geïnstalleerd. Wel vreemd dat ik tot nu toe de enige ben. Vandaag nog maar eens proberen.

    0
  5. User  avatar
    379 XP

    ik kan niet verder komen bij die mannetjes in die beschermende pakjes. ergens in de ruimte..
    iemand daar ook een idee voor

    0
  6. User  avatar
    377 XP

    [quote]Ik heb gegoogled, maar deze specifieke crash niet gevonden. Alle updates geïnstalleerd. Wel vreemd dat ik tot nu toe de enige ben. Vandaag nog maar eens proberen.[/quote]

    Ben nu zelf ook voor bij dat punt maar geen probleemooo.

    Als het nog niet werkt straks.
    Probeer Killzone dan eens te verwijderen en dan nog eens op nieuw te installeren.
    Misschien helpt dat en zet voor de zekerheid je save game even op een usb stick voor je verwijderd.

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Ben nu zelf ook voor bij dat punt maar geen probleemooo.

    Als het nog niet werkt straks.
    Probeer Killzone dan eens te verwijderen en dan nog eens op nieuw te installeren.
    Misschien helpt dat en zet voor de zekerheid je save game even op een usb stick voor je verwijderd.[/quote]

    Ik kan het vanavond pas proberen. Verwijderen vind ik wel riskant. Ik vermaak me ook nog met de multiplayer dus als het nog niet werkt wacht ik op een patch …..denk ik

    Is er trouwens een manier om een cutscene over te slaan?

    [quote]ik kan niet verder komen bij die mannetjes in die beschermende pakjes. ergens in de ruimte..
    iemand daar ook een idee voor[/quote]

    Ik kan er niet direct uithalen waar je bent? Op dat ruimte station? Daar heb ik geen speciale tactiek gebruikt eigenlijk

    0
  8. User  avatar
    377 XP

    [quote]Ik kan het vanavond pas proberen. Verwijderen vind ik wel riskant. Ik vermaak me ook nog met de multiplayer dus als het nog niet werkt wacht ik op een patch …..denk ik

    Is er trouwens een manier om een cutscene over te slaan?

    Ik kan er niet direct uithalen waar je bent? Op dat ruimte station? Daar heb ik geen speciale tactiek gebruikt eigenlijk[/quote]

    hoe zo is het verwijderen riskant dan

    0
  9. User  avatar
    1157 XP

    [quote]hoe zo is het verwijderen riskant dan[/quote]

    Misschien dat het een acceptabel risico is, maar ik ben bang dat én mijn online save game weg is én mijn usb stick niet werkt 🙂

    0
  10. User  avatar
    377 XP

    [quote]Misschien dat het een acceptabel risico is, maar ik ben bang dat én mijn online save game weg is én mijn usb stick niet werkt :)[/quote]
    Ik heb killzone all eens verwijderd heb mijn usb stick niet een hoeven te gebruiken.
    heb ik alleen voor de zekerhijd gebruikt.
    Je kompleet save game voor SP en MP staan op je online opslag van plus.
    Je kan het zelf ook nog eens kiezen om voor verwijdering te uploaden.
    Bij mij bleef de save ook nog eens gewoon op de PS4 zelf staan.

    0
  11. User  avatar
    1157 XP

    ik zal het in gedachte houden …… en misschien installeer ik hem wel opnieuw. Weet jij of er een mogelijkheid is om een cutscene over te slaan, want misschien is het daar dan ook mee verholpen en kijk de cutscene wel op youtube 😉

    0
  12. User  avatar
    377 XP

    Nee is mij ook nog niet gelukt.
    Lijkt wel als of de game tijdens cutscene het level laad of zo.

    0
  13. User  avatar
    1157 XP

    Ik heb net even de cutscene gekeken bij een walktrough van theradbrad (leuke channel btw) en volgens mij wordt het nog leuker na deze scene. Infiltreren bij de helgast lijkt me wel een uitdaging.

    0
  14. User  avatar
    377 XP

    [quote]Ik heb net even de cutscene gekeken bij een walktrough van theradbrad (leuke channel btw) en volgens mij wordt het nog leuker na deze scene. Infiltreren bij de helgast lijkt me wel een uitdaging.[/quote]
    ja zeker maar wel pittig ben zelf al halve wegen dat level maar voor je het weet heb je 8 om je heen.
    wil dan nog wel eens van me stoel springen,
    en met de controller in me handen de kogels proberen te ontwijken.
    Dat heeft overigens nog niet echt geholpen maar ja wat doe je er aan.

    Vind dat de game wel een lekkere opbouw heeft.
    Had in het begin wel zo iets van kom er niet door op normaal.
    Maar dat was meer gewenning denk ik .
    Toen ik een maal met me OWL over weg kon begon het echt leuk te worden.
    En knalde ik we er zo door heen.

    0