Topic: Share button

15 december 2013om 23:48

Heeft iemand ervaring hoe die share button werkt? Het is me namelijk een paar keer overkomen dat hetgeen ik wilde sharen, niet in de upload stream stond. Zo ook vandaag. Ik wilde een fragment delen in bf4 en toen het potje afgelopen was, drukte ik op share.
Toen ik het filmpje wilde bewerken, kreeg ik fragmenten van het potje daarvoor te zien en niet het laatste half uur aan gameplay. Heeft iemand dezelfde ervaring en hoe heb je dat opgelost?

13 reacties

  1. User  avatar
    377 XP

    JA heb ik ook best irritant is dat denk je en leuk stukje te sharen staat het er niet tussen.
    En als je een minuut wacht ook nog niet heb dit overigens alleen bij BF4

    0
  2. User  avatar
    1157 XP

    zou dit dan bij de bug list horen? Net als dat er geen geluid werd toegevoegd aan het filmpje dat je sharede?

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    Laatste 15 min neemt ie op, niet half uur. Maar idd sommige stukjes staan er nog niet

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    Ik heb er ook last van.

    Als je twee keer op ‘share’ drukt gaat die opnemen… Maar dat doet die dus echt nooit. Ik heb nooit leuke gameplay filmpje!~
    Kan iemand mij uit leggen hoe ik het precies moet gebruiken?

    Correctie
    Ik heb hier mijn antwoord gevonden.. En die van jullie ook!
    [url]http://manuals.playstation.net/document/nl/ps4/share/videoclip.html[/url]

    0
  5. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Ik heb er ook last van.

    Als je twee keer op ‘share’ drukt gaat die opnemen… Maar dat doet die dus echt nooit. Ik heb nooit leuke gameplay filmpje!~
    Kan iemand mij uit leggen hoe ik het precies moet gebruiken?

    Correctie
    Ik heb hier mijn antwoord gevonden.. En die van jullie ook!
    [url]http://manuals.playstation.net/document/nl/ps4/share/videoclip.html[/url][/quote]

    Het is geen antwoord voor mijn probleem, want sharen gaat op zich wel. Het gaat erom dat automatisch de laatste 15 minuten aan gameplay moet opnemen. Dat doet ie dus niet altijd bij BF4 in ieder geval. Zoals bij mij werd het laatste potje niet opgenomen en het potje daar voor wel. Dat is dus niet in lijn met wat het manual zegt.

    0
  6. User  avatar
    554 XP

    [quote]Het is geen antwoord voor mijn probleem, want sharen gaat op zich wel. Het gaat erom dat automatisch de laatste 15 minuten aan gameplay moet opnemen. Dat doet ie dus niet altijd bij BF4 in ieder geval. Zoals bij mij werd het laatste potje niet opgenomen en het potje daar voor wel. Dat is dus niet in lijn met wat het manual zegt.[/quote]

    Ik heb hetzelfde probleem met ghosts en voornamelijk multiplayer.
    Je bent niet de enige met dit probleem er zijn er duizenden ,reddit staat er vol mee !
    Wat ik tegenwoordig vaak doe is dat ik voor een potje online begint ff 2x de share knop indrukken
    dan zie je rechtsboven een melding dat die aan het recorden is !

    Vergeet niet af en toe je bestanden te wissen , ze stapelen zich namelijk op en vreet al snel aardig wat geheugen op

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    [quote]ff 2x de share knop indrukken
    dan zie je rechtsboven een melding dat die aan het recorden is ![/quote]

    dat is inderdaad een oplossing, maar helaas beleef ik weinig momenten in BF4 waar ik trots genoeg op ben om te delen 🙂 Dus eigenlijk denk ik achteraf pas: Dit wil ik delen. Hopelijk wordt het snel gefixed want dit haalt de toegankelijkheid van sharen onderuit.

    0
  8. User  avatar
    554 XP

    [quote]dat is inderdaad een oplossing, maar helaas beleef ik weinig momenten in BF4 waar ik trots genoeg op ben om te delen 🙂 Dus eigenlijk denk ik achteraf pas: Dit wil ik delen. Hopelijk wordt het snel gefixed want dit haalt de toegankelijkheid van sharen onderuit.[/quote]

    Klopt ik snap je probleem en het frustrerende is dat bij mij vaak de thumbnail de juiste opname datum en tijd aangeeft dan klik ik er op en dan is t gameplay van enkele potjes ervoor.

    Ook had ik vandaag een probleem?!? met de stand-by functie van de ps4
    Die staat ingesteld op automatisch updaten.
    Ik neem aan dat die dat dan doet als het rode/oranje balk brand !
    Kom terug van werk , PlayStation aan zetten en toen begon die met het downloaden van need 4 speed update…
    Waarom doet die dat pas als ik de ps4 aanzet ?

    0
  9. User  avatar
    858 XP

    [quote][quote]dat is inderdaad een oplossing, maar helaas beleef ik weinig momenten in BF4 waar ik trots genoeg op ben om te delen 🙂 Dus eigenlijk denk ik achteraf pas: Dit wil ik delen. Hopelijk wordt het snel gefixed want dit haalt de toegankelijkheid van sharen onderuit.[/quote]

    Klopt ik snap je probleem en het frustrerende is dat bij mij vaak de thumbnail de juiste opname datum en tijd aangeeft dan klik ik er op en dan is t gameplay van enkele potjes ervoor.

    Ook had ik vandaag een probleem?!? met de stand-by functie van de ps4
    Die staat ingesteld op automatisch updaten.
    Ik neem aan dat die dat dan doet als het rode/oranje balk brand !
    Kom terug van werk , PlayStation aan zetten en toen begon die met het downloaden van need 4 speed update…
    Waarom doet die dat pas als ik de ps4 aanzet ?[/quote]

    Kan zijn dat die feature nog niet optimaal draait? Of nog aangezet moet worden oid? Omdat Sony het één en ander heeft uitgezet voor de launch om het opstarten van je console door middel van beperkte functies soepel te laten verlopen voor iedereen.

    0
  10. User  avatar
    1157 XP

    Dat updaten is me ook opgevallen. Bij mijn ps3 had ik altijd een aantal update berichten of download berichten,maar dat heb ik hier nog niet gezien volgens mij. Alleen tijdens het gamen.

    0
  11. User  avatar
    2036 XP

    [quote]Ik heb hetzelfde probleem met ghosts en voornamelijk multiplayer.
    Je bent niet de enige met dit probleem er zijn er duizenden ,reddit staat er vol mee !
    Wat ik tegenwoordig vaak doe is dat ik voor een potje online begint ff 2x de share knop indrukken
    dan zie je rechtsboven een melding dat die aan het recorden is !

    Vergeet niet af en toe je bestanden te wissen , ze stapelen zich namelijk op en vreet al snel aardig wat geheugen op[/quote]

    Hoe wis je bestanden uit je Share menu?

    0
  12. User  avatar
    1140 XP

    Beter fixen ze gewoon het sharen zodat er bij dubbelklikken gewoon wordt BEGONNEN met opnemen in plaats van dan een einde aan de laatste minuten te breien. De logica is vaak ver te zoeken. Sorry dat ik ouwe koeien uit de sloot haal maar ik wilde dit nog even kwijt.

    0
  13. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Beter fixen ze gewoon het sharen zodat er bij dubbelklikken gewoon wordt BEGONNEN met opnemen in plaats van dan een einde aan de laatste minuten te breien. De logica is vaak ver te zoeken. Sorry dat ik ouwe koeien uit de sloot haal maar ik wilde dit nog even kwijt.[/quote]

    je kunt toch instellen wat je share knop doet?

    0