Topic: Bug in cod ghosts of hulp gevraagd!? *Spoilers*

16 december 2013om 13:20

Geachte gamers

Sinds gisteren ben ik met cod ghosts begonnen aan de sp. Als standaard rule: altijd op hoogste dificulty’s uitspelen. Dus veteraan…

Ik zit al aan missie 14. Maar ik heb een probleem
Spoiler-> [SPOILER] Als je gevangen wordt genomen samen met jouw ghost team. Krijg je een cut scène van 2 minuten. Opeens moet je 4kantje indrukken. Ik denk dat ik het juist doe. Ik tap snel…. Ipv traag

Maar vervolgens staat er naast dat 4kantje ook een handje. Wat moet je in Godsnaam doen?????

Ik geraak niet uit de stoel en krijg altijd de FUCKING cut scène opnieuw voorgeschoteld[/SPOILER]

Kan iemand mij aub hier mij mee helpen!!!!

6 reacties

  1. User  avatar
    386 XP

    handje?
    ik ben zelf nog niet zo ver maar misschien is het dat je met je touchpad op de controller iets moet doen?
    dat lijkt mij het meest voor de hand liggende….

    0
  2. User  avatar
    15 XP

    Ja, heb al uitgespeeld. Je moet het HARD indrukken:)

    0
  3. User  avatar
    5920 XP

    Idd ^

    0
  4. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Idd ^[/quote]

    Ik weet het maar op veteraan lijkt het wel mission impossible ^^

    0
  5. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Ik weet het maar op veteraan lijkt het wel mission impossible ^^[/quote]

    Wtf ik zit nog altijd vast! Heeft iemand de oplossing gevonden op veteraan!!!?
    Sebiet breek ik nog mijn controller… Van het te hard smashen. Fuck da jong

    Op veteraan is het echt wel stukken moeilijker… Komaan jong elke missie is easy maar dit FUCKING event verbreekt mijn experience 🙁

    Zojuist maar eens op hardend geprobeerd. Verbazend genoeg: van de eerste keer gelukt. Dus nu maar weer op veteraan proberen: take 27 ^^ 🙁

    0
  6. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Ik weet het maar op veteraan lijkt het wel mission impossible ^^[/quote]

    Wtf ik zit nog altijd vast! Heeft iemand de oplossing gevonden op veteraan!!!?
    Sebiet breek ik nog mijn controller… Van het te hard smashen. Fuck da jong

    Op veteraan is het echt wel stukken moeilijker… Komaan jong elke missie is easy maar dit FUCKING event verbreekt mijn experience 🙁

    Zojuist maar eens op hardend geprobeerd. Verbazend genoeg: van de eerste keer gelukt. Dus nu maar weer op veteraan proberen: take 27 ^^ 🙁

    Edit 3: YESS EINDELIJK GELUKT!!!

    Na deze video onder de knie te gekregen hebben: is het in de 2de keer gelukt!

    SOLUTION: echt megasnel smashen op veteraan en dat handje misleid je gewoon. Sommigen zeggen naar het pistool wijzen… Maar dat is allemaal onnodig! Gewoon mega hard smashen.

    Met deze techniek ging het stukken sneller, love youtube 😀
    … [video]http://youtu.be/ppDO4ZBiXuo[/video]

    0