Topic: [TK]PS4 controller inclusief verzending €55

16 december 2013om 13:39

Ik heb een originele PS4 controller te koop, ik had er al een extra gekocht omdat ik er vanuit ging dat ik een kale PS4 kreeg. Maar deze is omgezet door de gamemania naar de Killzone Bundel.

Dus hierbij te koop: Ja ik ben een newbie hier, maar eigenlijk niet. Voordat het PSX-Sense is geworden zat ik al jaren op PSFOCUS dus ”ja ik ben te vertrouwen”.

Voor foto’s even melden, ben nu niet in de gelegenheid om er een op te zetten.

Thanks…

6 reacties

1. User  avatar
    1508 XP

Hee, de terugkeer van een oud-PS Focusser! Welkom terug!

Edit: Duh.. Titel niet gelezen..

0
  2. User  avatar
    290 XP

Voor minder wil ik hem wel overnemen, 55 is namelijk ook gewoon de nieuwprijs in winkels

0
  3. User  avatar
    1100 XP

[quote]Voor minder wil ik hem wel overnemen, 55 is namelijk ook gewoon de nieuwprijs in winkels[/quote]

Oja waar dan…bijna overal 60 euro.Maar je moet uitkijken met 2e handse controllers ook al zijn ze nieuw,ivm garantie.Die dinge gaan best snel kapot of knopjes blijven vastzitten.

0
  4. User  avatar
    10 XP

[quote]Oja waar dan…bijna overal 60 euro.Maar je moet uitkijken met 2e handse controllers ook al zijn ze nieuw,ivm garantie.Die dinge gaan best snel kapot of knopjes blijven vastzitten.[/quote]

Yuuup maar alles zit erbij, bonnetje en doosje ook nog helemaal nieuw!

PS €50 ook prima inclusief natuurlijk..

[quote]Hee, de terugkeer van een oud-PS Focusser! Welkom terug!

Edit: Duh.. Titel niet gelezen..[/quote]

Haha weer terug van weggeweest, wel altijd gelezen op de site hoor dagelijks nooit echt de drang gehad om weer een nieuwe account aan te maken. Toch maar weer gedaan toch 😛

0
  5. User  avatar
    3028 XP

Welkom terug. 🙂

0
  6. User  avatar
    2317 XP

Welkom terug :D, hoop dat je, je controller binnenkrot kwijt bent 😛

0