Topic: Jaarabonnement PS Plus winnen met Resogun

17 december 2013om 10:05

Goed nieuws: het OPC (Officiele Playstation Community) Forum houdt momenteel een wedstrijd waarbij je 12 maanden PSPlus, of PS4 goodies kan winnen!

Deze en de komende drie weken is er elke week een challenge die gerelateerd is aan Resogun. Ben jij de beste/snelste die de challenge uit kan voeren, dan win je!

Er zijn nog niet zo heel veel deelnemers, dus grijp je kans!
[url=”http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Games/The-Community-RESOGUN-Challenge/m-p/20364097#M14″]OPC Forum Resogun Challenge[/url]

6 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    Nice, en het is echt een geweldig spel!

    0
  2. User  avatar
    10 XP

    Ben nog altijd aan het wachten op PS plus abbo van Bol maar nog niks ontvangen dus geen Resogun helaas 🙁

    PS mensen voeg me toe 😉

    0
  3. User  avatar
    543 XP

    Oei… het is wel een erg lastig spel.
    Toch maar een poging wagen vanavond 🙂

    0
  4. User  avatar
    9970 XP

    Moet te doen zijn, heb zelf al een platinum binnen

    0
  5. User  avatar
    139 XP

    damn, enkel voor nederland

    0
  6. User  avatar
    734 XP

    Waarom is alles via Facebook??

    Vind het zo onzin dat dit er voor word gebruikt.
    Maak er zelf geen gebruik van.

    Is het ook mogelijk om via mijn vriendin’s account te sharen?
    Iemand een idee?

    0