Ik heb uiteindelijk toch maar mijn PlayStation opgestuurd nadat ik verschillende problemen ermee heb gehad. Eerst de partychat wat kraakte tijdens multitasking, dan de controller input lag van 1 a 2 seconden wat sporadisch op kwam zetten, tot aan een bericht openen van iemand en dan de melding krijgen dat de database gereconstrueerd werd.
Ik wil alle members van psx-sense die.meegedacht hebben bedanken, en hopelijk heb ik snel een werkende unit in mijn bezit.
ScantraxX26

Jammer man! Hopelijk krijg je snel een werkende terug!
Vervelende dingen! Laat je ons ook weten als je reactie krijgt? Wat er allemaal mankeerde aan je PS4? Of misschien dat er niks mankeerde, je weet t niet 😉
Das balen, denk je YES IK HEB ‘M, en dan moet je hem terugsturen wegens mankementen.
joepie om 12 uur had ik me vervangende playstation binnen YES snel aansluiten dat gaat mooi. zo power aan en ja hoorrrrr
de fan maakt ramelend geluid dacht gaat wel weg snel bf4 installeren en update en starten en toen? de cd bleef maar draaien en draaien en onder tussen van dat lekkere zoek geluiden van de cd hmmm klopt niet . naar home screen spel afsluiten en ja hoor cd blijft draaien en blazen houd niet op na 15 min nog niet . hmm killzone proberen het zelfde,, is alleen stil als je de cd eruit haalt . weer bellen met sony . mag nu via postnl versturen en moest urgent op de doos zetten . nu weg gebracht met goede hoop zaterdag me 3e ps4. PS4 FOR THE GAMERS laat me niet lachen ze kunnen niet eens een normale ps4 maken haha. grapje. dus nu maar weer wachten snik snik snik snik
Dankjewel mannen, hoop ook dat ik snel een werkende terug heb. Het leuke van alles is dat ik constant met dezelfde medewerker van Sony gebeld heb gehad de afgelopen 2 weken, en we kwamen allebei tot de conclusie dat het toch maar beter was hem nu op te sturen.
Desalniettemin ik blijf Sony fan, en dat zal ik ook blijven ook 😀 gelukkig kan ik nog partychatten met mn vita :p en mn oude ros is alweer aangesloten 😛
ook lekker 1e ps4 niet goed 2e gekregen via kiala ook niet goed contact gehad met sony moest hem opsturen viapostnl en urgent op de doos zetten dan konden ze meteen een nieuwe sturen zij de mevrouw. vanmorgen half 10 is de paket bij sony aangekomen . heb net gebeld om te vragen waneer ze een andere sturen, verteld die man dat ze hem eerst gaan onderzoeken zien wat het probleem is en als het en probleem is gaan ze een nieuwe testen en die opsturen . dat is mij niet verteld gister. lekker met de kerst dagen en oud en nieuw er tussen zie de bui al hangen dat ik me ps4 2014 pas heb, onder tussen loopt psplus wel door en ben nu 900 euro lichter en heb nog niks . bedankt sony.
Maar je hebt m desondanks dit verhaal toch opgestuurd?:
ScantraxX26
PSX-Sense Newbie
242 XP
Beste psx’ers,
Sony heeft mij er persoonlijk van op de hoogte gesteld, dat tijdens multitasking, met name de share knop indrukken met partychat actief, ervoor zorgt dat de partychat kraakt. Dit probleem zal via een firmware update getackled gaan worden. Mocht het zo zijn dat ik meer te horen krijg, dan horen jullie het hier ook!
ScantraxX26
[quote]Maar je hebt m desondanks dit verhaal toch opgestuurd?:
ScantraxX26
PSX-Sense Newbie
242 XP
Beste psx’ers,
Sony heeft mij er persoonlijk van op de hoogte gesteld, dat tijdens multitasking, met name de share knop indrukken met partychat actief, ervoor zorgt dat de partychat kraakt. Dit probleem zal via een firmware update getackled gaan worden. Mocht het zo zijn dat ik meer te horen krijg, dan horen jullie het hier ook!
ScantraxX26[/quote]
Dat klopt. Want als je ps4 uit zichzelf de database gaat reconstrueren klopt er echt iets niet 🙂