Topic: PS VITA actie Dixons

19 december 2013om 18:17

Voor slechts 109 euro! En het is ook nog eens de 3g model!

[url]http://www.dixons.nl/tradetracker/?tt=750_12_103495_&r=https%3A%2F%2Fwww.dixons.nl%2Fgames-software%2Fplaystation-vita%2Fconsoles%2F15297009%2Fsony-black-vita-3g-1104-vf-simcard.html[/url]

9 reacties

  1. User  avatar
    483 XP

    Mooie aanbieding!

    0
  2. User  avatar
    1469 XP

    zelfs 99 euro als je een gulle gift code hebt 🙂 Morgen ofzo ff bestellen als kerstcadeaudtje 🙂

    0
  3. User  avatar
    373 XP

    Hmm inderdaad een interessante aanbieding 😉

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    [quote]zelfs 99 euro als je een gulle gift code hebt 🙂 Morgen ofzo ff bestellen als kerstcadeaudtje :)[/quote]

    Nu doen, bijna op

    0
  5. User  avatar
    1469 XP

    je kan hem ook in de winkel kopen 🙂 [quote]Nu doen, bijna op[/quote]

    0
  6. User  avatar
    2610 XP

    Bij mij in Amsterdam alle winkels uitverkocht maar wil er echt 1:(

    0
  7. User  avatar
    554 XP

    Was er op tijd bij , ik heb er nu ook 1 !
    Moet wel zeggen dat ik totaal niet over weg kan met die controller
    De stickjes zijn te klein en omdat ik grote handen heb raak ik altijd het touchpad aan de achterkant aan
    Maakt niet uit hoe ik hem probeer vast te houden..
    Mmm kwestie van wennen of echt gewoon te klein voor mijn handen :-/

    0
  8. User  avatar
    625 XP

    [quote]Was er op tijd bij , ik heb er nu ook 1 !
    Moet wel zeggen dat ik totaal niet over weg kan met die controller
    De stickjes zijn te klein en omdat ik grote handen heb raak ik altijd het touchpad aan de achterkant aan
    Maakt niet uit hoe ik hem probeer vast te houden..
    Mmm kwestie van wennen of echt gewoon te klein voor mijn handen :-/[/quote]

    ik ken het probleem mijn handen zijn ook maat reus ik heb er een controller grip voor gekocht zodat die in me handen ligt als een ps3 controller en ik eindelijk met me handen de touchpad niet meer raak

    0
  9. User  avatar
    352 XP

    Grip is inderdaad een aanrader! Heb er 1 uit hong kong besteld voor een euro of 6. Echt een wereld van verschil.

    0