Topic: Nieuwe levering ps4’s deze week

21 december 2013om 19:38

ik heb van meerder retailers vernomen dat ze komende week een nieuwe lading ps4’s verwachten. ze weten zoals gewoonlijk niet hoeveel. met een beetje geluk krijgen ze de ps4 maandag nog. maar waarschijnlijk word het pas na de kerst.

29 reacties

  1. User  avatar
    247 XP

    Heb op verschillende forums gelezen dat de hoeveelheid PS4’s in de 3e levering 3 keer geen drol is. Ik schat hooguit dat alle pre-orders tot eind september geleverd kunnen worden.

    0
  2. User  avatar
    1947 XP

    Pfff. Wil er een uit de winkels kopen. .. suf marketing spelletje zou je bijna zeggen 🙂

    0
  3. User  avatar
    9 XP

    Ik heb begrepen dat er 20 nieuwe binnen komen bij de saturn in heerhugowaard. en er staan maar 4 bestellingen. ik heb nog even gewacht met pre-orderen. Ben namelijk aan het twijfelen of ik hem nu al wil. ik heb namelijk nog genoeg plezier aan mijn PS3. pre orderen was trouwens vrijblijvend! dus voor degene die niet kunnen wachten is dit een mooie kans.

    0
  4. User  avatar
    35 XP

    Bart Smit meld via hun Officiële Twitter account dat het om een “vet” grote lading gaat! Maar wat is in hun ogen groot is dan maar weer de vraag?

    0
  5. User  avatar
    1053 XP

    [quote]Ik heb begrepen dat er 20 nieuwe binnen komen bij de saturn in heerhugowaard. en er staan maar 4 bestellingen. ik heb nog even gewacht met pre-orderen. Ben namelijk aan het twijfelen of ik hem nu al wil. ik heb namelijk nog genoeg plezier aan mijn PS3. pre orderen was trouwens vrijblijvend! dus voor degene die niet kunnen wachten is dit een mooie kans.[/quote]

    Woensdag kon een jongen daar mij niks vertellen. Maandag dus maar ff langs

    0
  6. User  avatar
    9 XP

    [quote]Woensdag kon een jongen daar mij niks vertellen. Maandag dus maar ff langs[/quote]

    Anders moet je vandaag even bellen, ik ben er gister langs geweest en kreeg toen deze informatie mee.

    0
  7. User  avatar
    1053 XP

    [quote]Anders moet je vandaag even bellen, ik ben er gister langs geweest en kreeg toen deze informatie mee.[/quote]

    Heb er al 1 maar zal een vriend van me aansporen hem te securen xD

    0
  8. User  avatar
    469 XP

    [quote]Bart Smit meld via hun Officiële Twitter account dat het om een “vet” grote lading gaat! Maar wat is in hun ogen groot is dan maar weer de vraag?[/quote]

    als zij er 1000 binnen krijgen lijkt dat mischien groot, maar als jedat verdeelt onder alle winkels en webshop stelt het niks voor

    0
  9. User  avatar
    1042 XP

    We hebben al vaker zulke berichten gehoord. Dus we moeten maar gewoon afwachten hoe groot de lading is. Want bij de 2e levering werd ook gezegt dat het gigantisch veel ps4’s zou leveren. Maar achteraf stelde het ook niks voor.
    Gewoon blijven afwachten dus.

    0
  10. User  avatar
    17 XP

    Intertoys Haren krijgt er maar liefst 1, heb gelukkig sind 28 September gepreordered bij MediaMarkt

    0
  11. User  avatar
    247 XP

    Kom zojuist van mediamarkt Breda af, daar werd mij verteld dat de 3e levering 99% zeker in 2014 pas zal komen. Heb zelf mijn pre-order sinds 17 november bij bol.com staan, dus verwacht mijn PS4 pas midden/eind januari.

    0
  12. User  avatar
    469 XP

    [quote]Kom zojuist van mediamarkt Breda af, daar werd mij verteld dat de 3e levering 99% zeker in 2014 pas zal komen. Heb zelf mijn pre-order sinds 17 november bij bol.com staan, dus verwacht mijn PS4 pas midden/eind januari.[/quote]

    an wie heb je het gevraagd dan? gewoon een mederwerker die bij de games staat, weet niet beter. maar als je naar een managar gaat die kan je er meer over zeggen

    0
  13. User  avatar
    247 XP

    [quote]an wie heb je het gevraagd dan? gewoon een mederwerker die bij de games staat, weet niet beter. maar als je naar een managar gaat die kan je er meer over zeggen[/quote]

    Loop dan de volgende keer zelf de mediamarkt binnen en vraag naar de manager? Ik denk niet dat de ‘managar’ tijd heeft voor elke wachtende gamer met een ‘klein vraagje’.

    0
  14. User  avatar
    469 XP

    [quote]Loop dan de volgende keer zelf de mediamarkt binnen en vraag naar de manager? Ik denk niet dat de ‘managar’ tijd heeft voor elke wachtende gamer met een ‘klein vraagje’.[/quote]
    ik bedoel meer iemand die er meer vanaf weet. niet een student die alleen maar er staat om geld te verdienen en verder niks te maken heeft met de bestellingen.

    0
  15. User  avatar
    247 XP

    [quote]ik bedoel meer iemand die er meer vanaf weet. niet een student die alleen maar er staat om geld te verdienen en verder niks te maken heeft met de bestellingen.[/quote]

    Snap wat je bedoelt, had hier helaas niet echt de behoefte aan / tijd voor, omdat ik eigenlijk alleen wat kerstinkopen kwam doen.

    0
  16. User  avatar
    17 XP

    [quote]Snap wat je bedoelt, had hier helaas niet echt de behoefte aan / tijd voor, omdat ik eigenlijk alleen wat kerstinkopen kwam doen.[/quote]

    Er komt zoiezo een nieuwe levering deze week, manager Intertoys haren is namelijk een vriendin van mijn moeder en deze zei dat hun filiaal er deze week 1 kreeg. Er zijn dus niet hele grote leveringen.

    0
  17. User  avatar
    2317 XP

    We gaan het zien, zolang ze maar komen, hoe langzaam het ook is. 🙂

    0
  18. User  avatar
    1042 XP

    [quote]We gaan het zien, zolang ze maar komen, hoe langzaam het ook is. :)[/quote]
    Denk dat dat het belangrijkst is.

    0
  19. User  avatar
    3062 XP

    klopt maandag was er een nieuwe lading bij bart smit. en ik krijg hem vrijdag waarschijnlijk. het gaat hier om internet. de winkel zelf weet ik niet.

    0
  20. User  avatar
    316 XP

    Nou ik ga me dr niet meer om stressen , ik wacht t wel gewoon af :@

    0
  21. User  avatar
    2 XP

    Ik heb mijn ps4 vandaag op kunnen halen bij de mm!

    0
  22. User  avatar
    9 XP

    Geloof het of niet, maar heb em al binnen, 2 dagen na m’n order :’D

    0
  23. User  avatar
    316 XP

    [quote]Geloof het of niet, maar heb em al binnen, 2 dagen na m’n order :’D[/quote]

    Waar ??

    0
  24. User  avatar
    9 XP

    [quote]Waar ??[/quote]

    Saturn Heerhugowaard

    0
  25. User  avatar
    1042 XP

    En nog altijd wacht ik op het bericht van bol.com over de 3e levering.
    Op twitter meld @playstationNL dat ze deze week de retailers weer gaan voorzien van leveringen. (Aantallen is per retailer anders)
    Maarja de week is al bijna over..

    0
  26. User  avatar
    1042 XP

    Edit voor mijn post hier direct boven:

    Heb een mail gehad van bol.com en zit helaas ook al niet bij de 3e levering.
    Ben benieuwd tot en met welke datum ze met de 3e levering kunnen voldoen.
    Dit stuurde bol.com mij:

    [i]Beste klant,

    Je PlayStation 4 is een level later

    Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

    Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
    Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

    Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com[/i]

    Kan ik hieruit opmaken dat ze mijn order (zodra ze de 4e lading binnen krijgen) kunnen verwerken, en dus met de 4e levering de console bij mij kunnen afleveren?
    Of vat ik het bericht verkeerd op?

    0
  27. User  avatar
    247 XP

    [quote]Edit voor mijn post hier direct boven:

    Heb een mail gehad van bol.com en zit helaas ook al niet bij de 3e levering.
    Ben benieuwd tot en met welke datum ze met de 3e levering kunnen voldoen.
    Dit stuurde bol.com mij:

    [i]Beste klant,

    Je PlayStation 4 is een level later

    Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

    Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
    Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

    Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com[/i]

    Kan ik hieruit opmaken dat ze mijn order (zodra ze de 4e lading binnen krijgen) kunnen verwerken, en dus met de 4e levering de console bij mij kunnen afleveren?
    Of vat ik het bericht verkeerd op?[/quote]

    Dit vat je verkeerd op, in het mailtje na de 2e levering stond namelijk exact het zelfde.

    0
  28. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Dit vat je verkeerd op, in het mailtje na de 2e levering stond namelijk exact het zelfde.[/quote]

    Niet daar stond in dat leveringen tot en met 10 september worden voldaan.
    En hier staat geen datum in.

    0
  29. User  avatar
    829 XP

    [quote]
    Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
    [/quote]

    Ik zou bovenstaande ook opvatten als bevestiging dat je bij de volgende levering zit, maar zou ff mailen/tweeten voor de zekerheid.

    0