ik heb van meerder retailers vernomen dat ze komende week een nieuwe lading ps4’s verwachten. ze weten zoals gewoonlijk niet hoeveel. met een beetje geluk krijgen ze de ps4 maandag nog. maar waarschijnlijk word het pas na de kerst.
Topic: Nieuwe levering ps4’s deze week
21 december 2013om 19:38

Heb op verschillende forums gelezen dat de hoeveelheid PS4’s in de 3e levering 3 keer geen drol is. Ik schat hooguit dat alle pre-orders tot eind september geleverd kunnen worden.
Pfff. Wil er een uit de winkels kopen. .. suf marketing spelletje zou je bijna zeggen 🙂
Ik heb begrepen dat er 20 nieuwe binnen komen bij de saturn in heerhugowaard. en er staan maar 4 bestellingen. ik heb nog even gewacht met pre-orderen. Ben namelijk aan het twijfelen of ik hem nu al wil. ik heb namelijk nog genoeg plezier aan mijn PS3. pre orderen was trouwens vrijblijvend! dus voor degene die niet kunnen wachten is dit een mooie kans.
Bart Smit meld via hun Officiële Twitter account dat het om een “vet” grote lading gaat! Maar wat is in hun ogen groot is dan maar weer de vraag?
[quote]Ik heb begrepen dat er 20 nieuwe binnen komen bij de saturn in heerhugowaard. en er staan maar 4 bestellingen. ik heb nog even gewacht met pre-orderen. Ben namelijk aan het twijfelen of ik hem nu al wil. ik heb namelijk nog genoeg plezier aan mijn PS3. pre orderen was trouwens vrijblijvend! dus voor degene die niet kunnen wachten is dit een mooie kans.[/quote]
Woensdag kon een jongen daar mij niks vertellen. Maandag dus maar ff langs
[quote]Woensdag kon een jongen daar mij niks vertellen. Maandag dus maar ff langs[/quote]
Anders moet je vandaag even bellen, ik ben er gister langs geweest en kreeg toen deze informatie mee.
[quote]Anders moet je vandaag even bellen, ik ben er gister langs geweest en kreeg toen deze informatie mee.[/quote]
Heb er al 1 maar zal een vriend van me aansporen hem te securen xD
[quote]Bart Smit meld via hun Officiële Twitter account dat het om een “vet” grote lading gaat! Maar wat is in hun ogen groot is dan maar weer de vraag?[/quote]
als zij er 1000 binnen krijgen lijkt dat mischien groot, maar als jedat verdeelt onder alle winkels en webshop stelt het niks voor
We hebben al vaker zulke berichten gehoord. Dus we moeten maar gewoon afwachten hoe groot de lading is. Want bij de 2e levering werd ook gezegt dat het gigantisch veel ps4’s zou leveren. Maar achteraf stelde het ook niks voor.
Gewoon blijven afwachten dus.
Intertoys Haren krijgt er maar liefst 1, heb gelukkig sind 28 September gepreordered bij MediaMarkt
Kom zojuist van mediamarkt Breda af, daar werd mij verteld dat de 3e levering 99% zeker in 2014 pas zal komen. Heb zelf mijn pre-order sinds 17 november bij bol.com staan, dus verwacht mijn PS4 pas midden/eind januari.
[quote]Kom zojuist van mediamarkt Breda af, daar werd mij verteld dat de 3e levering 99% zeker in 2014 pas zal komen. Heb zelf mijn pre-order sinds 17 november bij bol.com staan, dus verwacht mijn PS4 pas midden/eind januari.[/quote]
an wie heb je het gevraagd dan? gewoon een mederwerker die bij de games staat, weet niet beter. maar als je naar een managar gaat die kan je er meer over zeggen
[quote]an wie heb je het gevraagd dan? gewoon een mederwerker die bij de games staat, weet niet beter. maar als je naar een managar gaat die kan je er meer over zeggen[/quote]
Loop dan de volgende keer zelf de mediamarkt binnen en vraag naar de manager? Ik denk niet dat de ‘managar’ tijd heeft voor elke wachtende gamer met een ‘klein vraagje’.
[quote]Loop dan de volgende keer zelf de mediamarkt binnen en vraag naar de manager? Ik denk niet dat de ‘managar’ tijd heeft voor elke wachtende gamer met een ‘klein vraagje’.[/quote]
ik bedoel meer iemand die er meer vanaf weet. niet een student die alleen maar er staat om geld te verdienen en verder niks te maken heeft met de bestellingen.
[quote]ik bedoel meer iemand die er meer vanaf weet. niet een student die alleen maar er staat om geld te verdienen en verder niks te maken heeft met de bestellingen.[/quote]
Snap wat je bedoelt, had hier helaas niet echt de behoefte aan / tijd voor, omdat ik eigenlijk alleen wat kerstinkopen kwam doen.
[quote]Snap wat je bedoelt, had hier helaas niet echt de behoefte aan / tijd voor, omdat ik eigenlijk alleen wat kerstinkopen kwam doen.[/quote]
Er komt zoiezo een nieuwe levering deze week, manager Intertoys haren is namelijk een vriendin van mijn moeder en deze zei dat hun filiaal er deze week 1 kreeg. Er zijn dus niet hele grote leveringen.
We gaan het zien, zolang ze maar komen, hoe langzaam het ook is. 🙂
[quote]We gaan het zien, zolang ze maar komen, hoe langzaam het ook is. :)[/quote]
Denk dat dat het belangrijkst is.
klopt maandag was er een nieuwe lading bij bart smit. en ik krijg hem vrijdag waarschijnlijk. het gaat hier om internet. de winkel zelf weet ik niet.
Nou ik ga me dr niet meer om stressen , ik wacht t wel gewoon af :@
Ik heb mijn ps4 vandaag op kunnen halen bij de mm!
Geloof het of niet, maar heb em al binnen, 2 dagen na m’n order :’D
[quote]Geloof het of niet, maar heb em al binnen, 2 dagen na m’n order :’D[/quote]
Waar ??
[quote]Waar ??[/quote]
Saturn Heerhugowaard
En nog altijd wacht ik op het bericht van bol.com over de 3e levering.
Op twitter meld @playstationNL dat ze deze week de retailers weer gaan voorzien van leveringen. (Aantallen is per retailer anders)
Maarja de week is al bijna over..
Edit voor mijn post hier direct boven:
Heb een mail gehad van bol.com en zit helaas ook al niet bij de 3e levering.
Ben benieuwd tot en met welke datum ze met de 3e levering kunnen voldoen.
Dit stuurde bol.com mij:
[i]Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com[/i]
Kan ik hieruit opmaken dat ze mijn order (zodra ze de 4e lading binnen krijgen) kunnen verwerken, en dus met de 4e levering de console bij mij kunnen afleveren?
Of vat ik het bericht verkeerd op?
[quote]Edit voor mijn post hier direct boven:
Heb een mail gehad van bol.com en zit helaas ook al niet bij de 3e levering.
Ben benieuwd tot en met welke datum ze met de 3e levering kunnen voldoen.
Dit stuurde bol.com mij:
[i]Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com[/i]
Kan ik hieruit opmaken dat ze mijn order (zodra ze de 4e lading binnen krijgen) kunnen verwerken, en dus met de 4e levering de console bij mij kunnen afleveren?
Of vat ik het bericht verkeerd op?[/quote]
Dit vat je verkeerd op, in het mailtje na de 2e levering stond namelijk exact het zelfde.
[quote]Dit vat je verkeerd op, in het mailtje na de 2e levering stond namelijk exact het zelfde.[/quote]
Niet daar stond in dat leveringen tot en met 10 september worden voldaan.
En hier staat geen datum in.
[quote]
Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
[/quote]
Ik zou bovenstaande ook opvatten als bevestiging dat je bij de volgende levering zit, maar zou ff mailen/tweeten voor de zekerheid.