Word er hier door de mods en admins uberhaupt wel eens in de forum toppics gekeken? In het trusted list toppic nu al paar keer aangegeven dat dat toppic de berichten weer opgeschoond kunnen worden, maar er word totaal niet gereageerd.
Vind toch dat daar beter op gelet moet worden. Valt me bij meer toppics wel op dat er soms gevraagd word om een slotje en dat het toppic ook lange tijd gewoon open blijft staan zonder dat het toppic op slot word gezet of verwijderd.

[quote]Word er hier door de mods en admins uberhaupt wel eens in de forum toppics gekeken? In het trusted list toppic nu al paar keer aangegeven dat dat toppic de berichten weer opgeschoond kunnen worden, maar er word totaal niet gereageerd.
Vind toch dat daar beter op gelet moet worden. Valt me bij meer toppics wel op dat er soms gevraagd word om een slotje en dat het toppic ook lange tijd gewoon open blijft staan zonder dat het toppic op slot word gezet of verwijderd.[/quote]
Heb ook al zn topic eens gemaakt, maar dan in de topic PS3 toendertijd, dat was ook zn zooitje.
Misschien hebben de mannen het wat te druk, zoek dan iemand die het leuk vindt om het forum gedeelte in de gaten te houden zodat het opgeschoond kan worden inderdaad.
[quote]Heb ook al zn topic eens gemaakt, maar dan in de topic PS3 toendertijd, dat was ook zn zooitje.
Misschien hebben de mannen het wat te druk, zoek dan iemand die het leuk vindt om het forum gedeelte in de gaten te houden zodat het opgeschoond kan worden inderdaad.[/quote]
Er is laatst al een sollicitatie ronde geweest: [url]http://www.psx-sense.nl/153827/psx-sense-is-op-zoek-naar-nieuwe-moderators/[/url]
Of er al iemand of meerdere personen aangenomen zijn weet ik niet. Maar hun snappen dus ook wel dat het op het forum niet goed gaat!
Ik vermoed dat ze dat weinig doen, ik heb ook al eens mensen willen reporten maar ze hebben de spam-knop gewon uitgezet, ook word er nooit gereageerd op nieuws-tips en dergelijke dus dat probeer ik al maanden niet meer.
Ik vind het wel een kwalijke zaak. Als beheerder kies je voor een site met een forum. Dus moet je ook zorgen dat de toppics netjes blijven. Het is ook jammer voor de site zelf want het oogt gewoon slordig.
Er wordt zeker op gelet! Excuses dat ik het aan me voorbij heb laten gaan en ik zal er even naar kijken. 😉
EDIT : Het is opgeschoond, als er nog dingen zijn die ik niet heb gemerkt, laat het even weten!
Er kunnen altijd nog PM’etjes gestuurd worden naar ons!
Ik zelf ben al een lange tijd wat minder aanwezig op het forum en spit dus ook niet alle topics door. Er zijn nieuwe mods aangesteld om de boel beter in de gaten te houden. Met een prive bericht doet ik altijd wat. Ik zal kijken of we de report knop terug kunnen halen.