De titel zegt genoeg lijkt me :p
Als iemand hem nog heeft liggen en hem graag wilt verkopen, dan hoor ik het graag van je.
Topic: [GEZ]PS3 Kingdom Hearts HD 1.5
22 december 2013om 13:13
De titel zegt genoeg lijkt me :p
Als iemand hem nog heeft liggen en hem graag wilt verkopen, dan hoor ik het graag van je.
Ik hoop dat je hem kan vinden, de Kingdom Hearts games zijn gewoon games die je niet kan laten liggen!
Ik heb hem wel voor je. Heb inmiddels mijn ps3 ingeruild voor ps4 dus kan hem toch niet meer spelen. Als je hem wilt is ie voor jou
[quote]Ik heb hem wel voor je. Heb inmiddels mijn ps3 ingeruild voor ps4 dus kan hem toch niet meer spelen. Als je hem wilt is ie voor jou[/quote]
wat wil je er voor hebben ?
Voor €15 mag je hem hebben
[quote]Voor €15 mag je hem hebben[/quote]
pm mij anders even? kunnen we de details bespreken en dergelijke.