Forum

Topic: Instant Game Collection

Anoniem's avatar

Het was toch zo dat er per maand 2 (gratis) games kwamen voor ps-plus? Of is dat nu nog alleen op de ps3?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Volgens mij is er nooit een vast aantal bevestigd maar reken er maar op dat er voor een aantal maanden nog niet veel games in de IGC komen voor de PS4.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het enige dat zeker is, is dat er 45+ gratis games bij PS Plus verschijnen. Momenteel zijn dat er 2 voor Vita, 2 voor PS3, en 1 voor PS4. Dat aantal zal de komende tijd (1-2 jaar) langzaam verschuiven van PS3 naar PS4. Uiteindelijk iets van 2 voor Vita, en 2-3 voor PS4.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    DriveClub komt ook gratis voor PS Plus

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    DriveClub komt ook gratis voor PS Plus

    Maar dit is niet de volledige versie ofwel?
    Dacht dat ik ooit zoiets gelezen had.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Klopt, beperkt in banen en voertuigen.

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Klopt, beperkt in banen en voertuigen.

    Dat maakt het gelijk al een stuk minder leuk. Ofja, ik ben zo iemand die hem dan helemaal wilt hebben.

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Dat maakt het gelijk al een stuk minder leuk. Ofja, ik ben zo iemand die hem dan helemaal wilt hebben.

    Volgens mij kon je hem voor een klein bedrag wel helemaal krijgen , maar dat weet ik niet zeker meer

  8. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ja zoeits inderdaad maar of het ook echt een “klein” bedrag is vraag ik me af.

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ja zoeits inderdaad maar of het ook echt een “klein bedrag is vraag ik me af”

    Ik ga er vanuit dat het zo 10@20Euro zou zijn ,

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Werkt via microtransacties, dus dat je credits ofzo koopt en daarmee banen unlockt, of gewoon voor een paar euro een banen-pack of iets dergelijks.

  11. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Dat maakt het gelijk al een stuk minder leuk. Ofja, ik ben zo iemand die hem dan helemaal wilt hebben.

    er is wel verteld dat je met de game platinum kunt halen zonder de ‘volledige’ versie te halen

  12. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ja dat zou wel een soort van kunnen betekenen dat het niet een héél uitgekleed spel is. En voorderest zullen spellen zoals flow gratis worden maar of je daar nou echt blij van word!? Hopelijk wordt driveclub iets uitgebreider omdat iedereen anders The Crew zal kopen, wat er ook tof uitziet! Doet me denken aan NFS U2.

  13. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja dat zou wel een soort van kunnen betekenen dat het niet een héél uitgekleed spel is. En voorderest zullen spellen zoals flow gratis worden maar of je daar nou echt blij van word!? Hopelijk wordt driveclub iets uitgebreider omdat iedereen anders The Crew zal kopen, wat er ook tof uitziet! Doet me denken aan NFS U2.

    The Crew zoals NFS U2? Seriously…? The Crew is gewoon een Test Drive Unlimited rip-off, alleen hopelijk niet zo slecht. Leuk concept, maar niet echt denderend. Misschien leuk voor Instant Game Collection 😉

  14. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    The Crew zoals NFS U2? Seriously…? The Crew is gewoon een Test Drive Unlimited rip-off, alleen hopelijk niet zo slecht. Leuk concept, maar niet echt denderend. Misschien leuk voor Instant Game Collection 😉

    Nouja…. Auto’s uitgebreid aanpassen en racen in een openwereld komt aardig in de buurt vind ik. Maarja het lijkt er niet precies op nee, zou ook een beetje raar zijn hè.

  15. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Het was toch zo dat er per maand 2 (gratis) games kwamen voor ps-plus? Of is dat nu nog alleen op de ps3?

    Er zijn nog niet zo veel PS4 games + ze zijn nog wel erg new.
    Don’t Starve komt in januari naar de PS4.

  16. 103 XP
    xleukx's avatar

    kom op zeg niet verwachten dat er nu al ps4 games bij plus komen duurt wel een jaar of twee voor de triple a games komen

  17. 362 XP
    Coelers's avatar

    Tuurlijk hoop ik ook op full games. Want op de ps3 speel ik nu eigenlijk niet meer. Maar snap dondersgoed dat dit voorlopig niet zal gebeuren. Gelukkig komen er ook toffe games uit op de vita.

  18. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    kom op zeg niet verwachten dat er nu al ps4 games bij plus komen duurt wel een jaar of twee voor de triple a games komen

    Wie had het over triple a spellen dan?

  19. 362 XP
    Coelers's avatar

    Is don’t starve eigenlijk al te downloaden?

  20. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    8 januari 2014 komt Don’t Stave naar de IGC voor PS4.

  21. 362 XP
    Coelers's avatar

    8 januari 2014 komt Don’t Stave naar de IGC voor PS4.

    Ah Thanks, had al een paar keer in de store gekeken.

  22. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ah Thanks, had al een paar keer in de store gekeken.

    Ik weet nog altijd niet wat het spel moet voorstellen..

  23. 8866 XP
    7th-son's avatar

    het enige wat ik weet (na een kort filmpje) is dat dont starve zich afspeelt op een random gegenereerde map (top-down) waar je naar voedsel moet zoeken, en zolang mogelijk moet zien te overleven

    word tijd dat ze de store eens net zo maken als die van amerika, ik vind het een regelrechte ramp hoe alles is ingedeelt op het moment

  24. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    het enige wat ik weet (na een kort filmpje) is dat dont starve zich afspeelt op een random gegenereerde map (top-down) waar je naar voedsel moet zoeken, en zolang mogelijk moet zien te overleven

    word tijd dat ze de store eens net zo maken als die van amerika, ik vind het een regelrechte ramp hoe alles is ingedeelt op het moment

    Ziet er naar uit als dat het me zoon 5 hele minuten zal interesseren.. Wat een vaag spel zeg haha

  25. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ziet er naar uit als dat het me zoon 5 hele minuten zal interesseren.. Wat een vaag spel zeg haha

    dat vind ik ook van minecraft, maar dat houdt mijn neefje van 7 ook uren bezig 🙂