Topic: Instant Game Collection

22 december 2013om 14:13

Het was toch zo dat er per maand 2 (gratis) games kwamen voor ps-plus? Of is dat nu nog alleen op de ps3?

25 reacties

  1. User  avatar
    2317 XP

    Volgens mij is er nooit een vast aantal bevestigd maar reken er maar op dat er voor een aantal maanden nog niet veel games in de IGC komen voor de PS4.

    0
  2. User  avatar
    1508 XP

    Het enige dat zeker is, is dat er 45+ gratis games bij PS Plus verschijnen. Momenteel zijn dat er 2 voor Vita, 2 voor PS3, en 1 voor PS4. Dat aantal zal de komende tijd (1-2 jaar) langzaam verschuiven van PS3 naar PS4. Uiteindelijk iets van 2 voor Vita, en 2-3 voor PS4.

    0
  3. User  avatar
    1140 XP

    DriveClub komt ook gratis voor PS Plus

    0
  4. User  avatar
    1042 XP

    [quote]DriveClub komt ook gratis voor PS Plus[/quote]

    Maar dit is niet de volledige versie ofwel?
    Dacht dat ik ooit zoiets gelezen had.

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    Klopt, beperkt in banen en voertuigen.

    0
  6. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Klopt, beperkt in banen en voertuigen.[/quote]
    Dat maakt het gelijk al een stuk minder leuk. Ofja, ik ben zo iemand die hem dan helemaal wilt hebben.

    0
  7. User  avatar
    351 XP

    [quote]Dat maakt het gelijk al een stuk minder leuk. Ofja, ik ben zo iemand die hem dan helemaal wilt hebben.[/quote]Volgens mij kon je hem voor een klein bedrag wel helemaal krijgen , maar dat weet ik niet zeker meer

    0
  8. User  avatar
    577 XP

    Ja zoeits inderdaad maar of het ook echt een “klein” bedrag is vraag ik me af.

    0
  9. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Ja zoeits inderdaad maar of het ook echt een “klein bedrag is vraag ik me af”[/quote]

    Ik ga er vanuit dat het zo 10@20Euro zou zijn ,

    0
  10. User  avatar
    1140 XP

    Werkt via microtransacties, dus dat je credits ofzo koopt en daarmee banen unlockt, of gewoon voor een paar euro een banen-pack of iets dergelijks.

    0
  11. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Dat maakt het gelijk al een stuk minder leuk. Ofja, ik ben zo iemand die hem dan helemaal wilt hebben.[/quote]

    er is wel verteld dat je met de game platinum kunt halen zonder de ‘volledige’ versie te halen

    0
  12. User  avatar
    577 XP

    Ja dat zou wel een soort van kunnen betekenen dat het niet een héél uitgekleed spel is. En voorderest zullen spellen zoals flow gratis worden maar of je daar nou echt blij van word!? Hopelijk wordt driveclub iets uitgebreider omdat iedereen anders The Crew zal kopen, wat er ook tof uitziet! Doet me denken aan NFS U2.

    0
  13. User  avatar
    544 XP

    [quote]Ja dat zou wel een soort van kunnen betekenen dat het niet een héél uitgekleed spel is. En voorderest zullen spellen zoals flow gratis worden maar of je daar nou echt blij van word!? Hopelijk wordt driveclub iets uitgebreider omdat iedereen anders The Crew zal kopen, wat er ook tof uitziet! Doet me denken aan NFS U2.[/quote]

    The Crew zoals NFS U2? Seriously…? The Crew is gewoon een Test Drive Unlimited rip-off, alleen hopelijk niet zo slecht. Leuk concept, maar niet echt denderend. Misschien leuk voor Instant Game Collection 😉

    0
  14. User  avatar
    577 XP

    [quote]The Crew zoals NFS U2? Seriously…? The Crew is gewoon een Test Drive Unlimited rip-off, alleen hopelijk niet zo slecht. Leuk concept, maar niet echt denderend. Misschien leuk voor Instant Game Collection ;)[/quote]

    Nouja…. Auto’s uitgebreid aanpassen en racen in een openwereld komt aardig in de buurt vind ik. Maarja het lijkt er niet precies op nee, zou ook een beetje raar zijn hè.

    0
  15. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Het was toch zo dat er per maand 2 (gratis) games kwamen voor ps-plus? Of is dat nu nog alleen op de ps3?[/quote]

    Er zijn nog niet zo veel PS4 games + ze zijn nog wel erg new.
    Don’t Starve komt in januari naar de PS4.

    0
  16. User  avatar
    95 XP

    kom op zeg niet verwachten dat er nu al ps4 games bij plus komen duurt wel een jaar of twee voor de triple a games komen

    0
  17. User  avatar
    352 XP

    Tuurlijk hoop ik ook op full games. Want op de ps3 speel ik nu eigenlijk niet meer. Maar snap dondersgoed dat dit voorlopig niet zal gebeuren. Gelukkig komen er ook toffe games uit op de vita.

    0
  18. User  avatar
    577 XP

    [quote]kom op zeg niet verwachten dat er nu al ps4 games bij plus komen duurt wel een jaar of twee voor de triple a games komen[/quote]

    Wie had het over triple a spellen dan?

    0
  19. User  avatar
    352 XP

    Is don’t starve eigenlijk al te downloaden?

    0
  20. User  avatar
    544 XP

    8 januari 2014 komt Don’t Stave naar de IGC voor PS4.

    0
  21. User  avatar
    352 XP

    [quote]8 januari 2014 komt Don’t Stave naar de IGC voor PS4.[/quote]

    Ah Thanks, had al een paar keer in de store gekeken.

    0
  22. User  avatar
    213 XP

    [quote]Ah Thanks, had al een paar keer in de store gekeken.[/quote]

    Ik weet nog altijd niet wat het spel moet voorstellen..

    0
  23. User  avatar
    9970 XP

    het enige wat ik weet (na een kort filmpje) is dat dont starve zich afspeelt op een random gegenereerde map (top-down) waar je naar voedsel moet zoeken, en zolang mogelijk moet zien te overleven

    word tijd dat ze de store eens net zo maken als die van amerika, ik vind het een regelrechte ramp hoe alles is ingedeelt op het moment

    0
  24. User  avatar
    577 XP

    [quote]het enige wat ik weet (na een kort filmpje) is dat dont starve zich afspeelt op een random gegenereerde map (top-down) waar je naar voedsel moet zoeken, en zolang mogelijk moet zien te overleven

    word tijd dat ze de store eens net zo maken als die van amerika, ik vind het een regelrechte ramp hoe alles is ingedeelt op het moment[/quote]

    Ziet er naar uit als dat het me zoon 5 hele minuten zal interesseren.. Wat een vaag spel zeg haha

    0
  25. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Ziet er naar uit als dat het me zoon 5 hele minuten zal interesseren.. Wat een vaag spel zeg haha[/quote]

    dat vind ik ook van minecraft, maar dat houdt mijn neefje van 7 ook uren bezig 🙂

    0