hallo alle, mijn ps4 maakt echt een harde geluid telkens, heeft iemand hier ook last van?
Topic: ps4 ventilator
23 december 2013om 10:54
hallo alle, mijn ps4 maakt echt een harde geluid telkens, heeft iemand hier ook last van?
Misschien moet je iets duidelijker zijn. Kun je aangeven op welke momenten dit gebeurd?
Misschien krijgt je PS4 niet genoeg ruimte om af te koelen? Ook last van freezes?
Heb hier zelf ook last van, maar dit is alleen tijdens opstarten als die helemaal uit staat.
[quote]Heb hier zelf ook last van, maar dit is alleen tijdens opstarten als die helemaal uit staat.[/quote]
Als de ps4 opstart hoor je de blu ray speler, en niet de ventilator
Bij mij dan tenminste
[quote]Als de ps4 opstart hoor je de blu ray speler, en niet de ventilator
Bij mij dan tenminste[/quote]
Volgens mij heb jij gelijk, bij mij hoor ik ook de blu ray speler, niet de ventilator.
[quote]Als de ps4 opstart hoor je de blu ray speler, en niet de ventilator
Bij mij dan tenminste[/quote]
Dit heeft denk ik iedereen. Dit hoor je ook een tijdje als je een spel op disc voor het eerst speelt. Dit is omdat hij de game dan nog op de HDD aan het installeren is.
ja ik ken dat. mijn 2e ps4 is ook terug gestuurd vond hem aardig blazen en cd bleef maar draaien en dat komt volgens sony door dat een spel ongeveer 40gig moet instaleren dat duurt een dik uur ongeveer.dat doet de game terwel je speelt. maar ze hebben de mijne gestest en bleek goed te zijn. maar de fan maakte ook een tikkent geluidzij konde niks horen vreemd. maar ja morgen terug als het goed is.
mijn oplossing voor geluid van de ps4 en zekers bij kilzone is?
Me tv kast staat naast de muur van de trap kast. heb daar een mooi plankje gemaakt met veel ruimte er omheen voor koeling en aan de andere kant van de trap kast zit mijn meterkast met moden en stopcontact even de stroom kabbel en internet kabel er door heen getrokken 2 min werk . heb nog 5 meter hdmi 1.4 liggen kan ook door een bestaand gat. en klaar. nu denkt iedereen waarom doet ie dat
punt 1 tv kast waar de ps4 moet staan heeft bijna een gesloten vak waar ie kan staan maar heel weinig ventilatie en naast de tv of voor de tv vind ik niet mooi is vrij groot… en ik wissel toch niet vaak van game als ik bf4 speel speel ik die en volgende dag ac black flag er in .
vande bank naar de tv 2,5 meter naar de trap kast 3 meter moet alleen 2 deuren open doen boeie.https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1474497_1392789684302933_524945423_n.jpg
zo dus.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1014251_1392781324303769_288048569_n.jpg
Te groot voor naast je tv?
Je had ook een vertikale standaard kunnen kopen, scheelt een hoop ruimte, en scheelt ook een hoop temperatuur
Heb er zelf ook één, en me Ps4 staat nu netjes naast mijn ps3
[quote]Te groot voor naast je tv?
Je had ook een vertikale standaard kunnen kopen, scheelt een hoop ruimte, en scheelt ook een hoop temperatuur
Heb er zelf ook één, en me Ps4 staat nu netjes naast mijn ps3[/quote]
ja ik vind hem best groot naast de tv . en ik ga geen 20 euro uit geven voor een stuk plastic en lees op bepaalde sites ook dan vertikale stand niet altijd even goed is.
+ me vrouwtje vind de ps4 spuug lelijk haha en ik vind het zelf ook wel mooi dat de ps4 uit het zicht is. en we zijn toch op zoek naar nieuwe meubels kleinere tv kast en geen ikea spul meer
[quote]ja ik vind hem best groot naast de tv . en ik ga geen 20 euro uit geven voor een stuk plastic en lees op bepaalde sites ook dan vertikale stand niet altijd even goed is.
+ me vrouwtje vind de ps4 spuug lelijk haha en ik vind het zelf ook wel mooi dat de ps4 uit het zicht is. en we zijn toch op zoek naar nieuwe meubels kleinere tv kast en geen ikea spul meer[/quote]
Ik vind de de PS4 alleen in horizontale stand lelijk staan ‘maar verticaal zonder voet vind ik hem wel mooi staan’. Op dit moment staat hij bij mij achter de TV omdat ik hem niet naast mijn TV wil hebben staan, en horizontaal onder mij tv staat hij niet ‘daar staat mijn zilver PS3 veel mooier naast mijn aluminium apparatuur’.
Mijn ps4 BR-drive maakt ook geluiden en soms gaat bij mij de fan ook iets harder draaien, maar niet zo dat het echt stoort.
als ik de tests zie dan zit ik er wat tussen in meer de hoge kant op qua geluid in DB
en vind het best wel hard
[url]http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hardware-test-playstation-4[/url]
[url]http://tweakers.net/reviews/3318/5/playstation-4-de-volgende-generatie-begint-nu-warmte-energie-en-geluid.html[/url]
zo playstation weer gebeld en geluidsfilmpje gemaild mag nu weer omruilen
[quote]zo playstation weer gebeld en geluidsfilmpje gemaild mag nu weer omruilen[/quote]
Pff, zit je niet echt mee , hopen dat het nu eindelijk eens goed gaat voor je
ik heb voor dit probleem een mail gestuurd naar playstation. kreeg dit als tips hoop dat het helpt.
Trek alle stekkers uit de console, houdt vervolgens de aan/uit knop 10 sec. ingedrukt. Nu wordt de console volledig ontladen. Hierna kun je de stekkers er weer in steken. Vervolgens kun je de power button 7 seconden ingedrukt houden, zodat de console in de veilige modus komt. Kies vervolgens optie 6, en de console zal daarna weer normaal opgestart worden. Vergeet niet een back-up te maken als dat nog mogelijk is, alvorens deze actie uit te voeren, anders zal alles verloren gaan.
Vervolgens kun je weer inloggen met je account, en heb je de beschikking over al je aankopen.
Mocht dit niet geholpen hebben, dan kun je nog proberen met een stofzuiger de ventilatie openingen proberen uit te zuigen.