Ik wens iedereen op PSX-Sense een fijne kerst en een goed uit einde.
En natuurlijk veel game plezier in 2014 met veel moois op komst,
Topic: Vrolijk kerst feest and happy new year
23 december 2013om 19:39

Een leuk topic,
[i]Iedereen fijne feestdagen, en een gezond 2014 gewenst[/i].
http://www.hdwallpaperspick.com/wp-content/uploads/2013/12/01/7657.jpeg
Leuk dat je dit topic maakt 😀
Jij ook en iedereen hier op PSX-Sense, prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!
[b][i]iedereen hier op PSX-Sense, prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar![/i][/b]
http://25.media.tumblr.com/b1a9eaf823a4e3d737c77f7a67723a31/tumblr_my9taeFO8W1rjnp9wo1_500.gif
Hetzelfde!
En de rest ook allemaal fijne feestdagen en alvast ’n gelukkig nieuwjaar!
http://us.cdn282.fansshare.com/photos/christmas/merry-christmas-happy-new-year-horse-year-happy-1103087308.jpg
iedereen hier op PSX-Sense prettige kerst en een gelukkig 2014.
http://www.pieterman-detectors.nl/web/images/animaatjes-kerst-75788.jpg
Prettige feestdagen allemaal!
Hey dacht net aan het zelfde topic te plaatsen maar je bent me voor 😉 .
@ Allen van PSXsense , menbers ,gasten en de volledige Redactie .
Zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar .
En vele mooie games op ps4 en andere Playstation hardware voor ons allemaal .
Maar het belangrijkste een gezond en leuk 2014 .
En dat we van de vele tegenslagen in onze families gespaard blijven . 🙂 🙂 🙂
http://4.bp.blogspot.com/-gsbxzlcbqJI/TmtQmvnI6TI/AAAAAAAAcGE/033wdfe8TOc/s1600/funny+xmas+images.jpg
Leef en geniet
[quote][b]Link[/b]
Leef en geniet[/quote]
Maar vooral verantwoord !
Nog allemaal de beste wensen jongens!