Topic: Vrolijk kerst feest and happy new year

23 december 2013om 19:39

Ik wens iedereen op PSX-Sense een fijne kerst en een goed uit einde.
En natuurlijk veel game plezier in 2014 met veel moois op komst,

[img]http://www.nieuwsuitdelden.nl/wp-content/uploads/2012/12/Kerstboom.jpg[/img]

10 reacties

  1. User  avatar
    53 XP

    Een leuk topic,

    [i]Iedereen fijne feestdagen, en een gezond 2014 gewenst[/i].

    http://www.hdwallpaperspick.com/wp-content/uploads/2013/12/01/7657.jpeg

    0
  2. User  avatar
    2317 XP

    Leuk dat je dit topic maakt 😀

    Jij ook en iedereen hier op PSX-Sense, prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!

    0
  3. Mechromancer's avatar

    [b][i]iedereen hier op PSX-Sense, prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar![/i][/b]

    http://25.media.tumblr.com/b1a9eaf823a4e3d737c77f7a67723a31/tumblr_my9taeFO8W1rjnp9wo1_500.gif

    0
  4. User  avatar
    1042 XP

    Hetzelfde!

    En de rest ook allemaal fijne feestdagen en alvast ’n gelukkig nieuwjaar!
    http://us.cdn282.fansshare.com/photos/christmas/merry-christmas-happy-new-year-horse-year-happy-1103087308.jpg

    0
  5. User  avatar
    377 XP

    iedereen hier op PSX-Sense prettige kerst en een gelukkig 2014.

    http://www.pieterman-detectors.nl/web/images/animaatjes-kerst-75788.jpg

    0
  6. User  avatar
    955 XP

    Prettige feestdagen allemaal!

    0
  7. User  avatar
    5761 XP

    Hey dacht net aan het zelfde topic te plaatsen maar je bent me voor 😉 .
    @ Allen van PSXsense , menbers ,gasten en de volledige Redactie .
    Zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar .
    En vele mooie games op ps4 en andere Playstation hardware voor ons allemaal .
    Maar het belangrijkste een gezond en leuk 2014 .
    En dat we van de vele tegenslagen in onze families gespaard blijven . 🙂 🙂 🙂

    0
  8. User  avatar
    150 XP

    [quote][b]Link[/b]

    Leef en geniet[/quote]

    Maar vooral verantwoord !

    0
  9. User  avatar
    3388 XP

    Nog allemaal de beste wensen jongens!

    0