Topic: Video unlimited

24 december 2013om 02:34

kan iemand mij vertellen waarom ik een mail binnen heb gekregen van sony met daarin dat wij video unlimited in nederland hebben ?

het onderstegedeelte van de mail: [ATTACH]2487[/ATTACH]

4 reacties

  1. User  avatar
    890 XP

    Afbeelding is veel te klein om te er überhaupt iets op te kunnen zien.

    0
  2. User  avatar
    625 XP

    [quote]Afbeelding is veel te klein om te er überhaupt iets op te kunnen zien.[/quote]

    moet je een keer op klikken dan vergroot hij tenminste dat doet die bij mij ( ik gebruik google chrome dus miss dat het daar aan ligt)

    0
  3. User  avatar
    625 XP

    [quote][url]http://www.psx-sense.nl/forum/attachment.php?attachmentid=2487&d=1387849739[/url]

    Here you go![/quote]

    thnx ik kreeg dat niet voorelkaar

    0