kan iemand mij vertellen waarom ik een mail binnen heb gekregen van sony met daarin dat wij video unlimited in nederland hebben ?
het onderstegedeelte van de mail: [ATTACH]2487[/ATTACH]
kan iemand mij vertellen waarom ik een mail binnen heb gekregen van sony met daarin dat wij video unlimited in nederland hebben ?
het onderstegedeelte van de mail: [ATTACH]2487[/ATTACH]
Afbeelding is veel te klein om te er überhaupt iets op te kunnen zien.
[quote]Afbeelding is veel te klein om te er überhaupt iets op te kunnen zien.[/quote]
moet je een keer op klikken dan vergroot hij tenminste dat doet die bij mij ( ik gebruik google chrome dus miss dat het daar aan ligt)
http://www.psx-sense.nl/forum/attachment.php?attachmentid=2487&d=1387849739
Here you go!
[quote][url]http://www.psx-sense.nl/forum/attachment.php?attachmentid=2487&d=1387849739[/url]
Here you go![/quote]
thnx ik kreeg dat niet voorelkaar