Hallo,
Ik ben gebeld dat ik me ps4 vanmiddag kan ophalen,maar ze hadden alleen bundel met Killzone voor me. En ik weet nu al dat killzone niks voor mij is. Heb de vorige delen namelijk allemaal gespeeld.
Ik kan de game in de seal naar iemand toe sturen. Voor €40 incl verzendkosten?
Voor de duidelijkheid het gaat om Killzone Shadow Fall op de playstation 4.
Ps: als er nog een trusted list is daar sta ik dan ook nog op. Kijk daar even voor op het forum.
De game ophalen mag ook.
Mvg
Koen
Mollie01

door welke winkelben je gebeld?
Intertoys Castricum
KZ wordt al op veel forums voor 30 euro aangeboden,meer is die ook niet waard.Iedereen heeft hem al 🙂
Marktplaats ben ik de goedkoopste deze is nieuw he.
op marktplaats zijn ze ook nieuw en jij bent zeker niet de goedkoopste, de goedkoopste op marktplaats is 20 euro en gesealed, en die woont ook nog toevallig bij mij om doe hoek
[quote]op marktplaats zijn ze ook nieuw en jij bent zeker niet de goedkoopste, de goedkoopste op marktplaats is 20 euro en gesealed, en die woont ook nog toevallig bij mij om doe hoek[/quote]
Mee eens, alleen toen ik dit melde werd er raar op gereageerd.
Maar 20-25 euro is de prijs op marktplaats.
Luister hij geeft aan killzone 40 euro met verzenden. Thats is.. take it or leave it.
Zo jezus irritant die mannetjes die heel internet afstruinen voor de goedkoopste spot, en dan hier iemands post mee gaan vernachelen.. Koop je toch lekker van markplaats.
Maar laat die gozer zijn verkoop post voor wat het is.