Forum

Topic: ps vita ruimte

Anoniem's avatar

op mijn ps vita heb ik 3 games staan. FIFA 14. the walking dead. en de terraria demo. voor de rest heb ik nog de youtube app en wat filmpjes bij de videos staan. ik heb een 8gb kaartje en als ik een game wou downloaden van 2485 mb staat er dat ik nog iets van 2350 mb ruimte moet maken. hoe kan dat want ik heb maar 3 games en heb nauwelijks iets erop. ik weet niet wat zoveel ruimte in beslag neemt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 58 XP
    SunKillMoon's avatar

    Waarschijnlijk heeft dat ding ruimte nodig om het te downloaden. Vervolgens wordt het geïnstalleerd en wordt de download weer verwijderd.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Sowieso blijft er van die 8 wat minder over door de Vita firmware ed. Meestal ergens rond de 7GB.
    Fifa 14 is 2,9 GB groot en The Walking Dead 2,3 GB.

    Die 2350 MB is dus helemaal niet gek, zeker als je bedenkt dat youtube filmpjes ook best groot kunnen zijn.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    EVen je browsercache en overbodige saves/filmpje wissen. Anders sparen voor een 16gb

  4. 9117 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Iemand enig idee waar ik een 32 GB versie kan krijgen?

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja leuk, budgetgaming. Maar geen enkele site die daar op staat heeft ze nu op.voorraad. Sommige sites geven zelf een levertijd van 4 weken aan… Niet erg verkrijgbaar op het moment.

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Whoops, sorry. My bad, toen ik 2 weken terug ofzo daar keek was ie nergens op voorraad.

  7. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Als je ruimte wilt besparen kan je de installfile ook op je ps3 downloaden en rechtstreeks overzetten naar je Vita, dan hoef je geen 5GB vrij te hebben voor een game van 2,5GB installatie… Zo doe ik het ook tegenwoordig. 🙂 Succes!

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Als je ruimte wilt besparen kan je de installfile ook op je ps3 downloaden en rechtstreeks overzetten naar je Vita, dan hoef je geen 5GB vrij te hebben voor een game van 2,5GB installatie… Zo doe ik het ook tegenwoordig. 🙂 Succes!

    Hoe doe je dat, want als ik hierop google dan kom ik steeds op homebrew uit.

    Moet het ook perse een officieel kaartje zijn of kun je het ook vervangen door een micro sd kaartje? Of hebben die een andere maat?

    Laat maar, uitgebreid onderzoek heeft uitgewezen dat een micro sd kaart niet gaat werken 😉