Topic: [TK]PS3 Kontrol Freek Phantom

24 december 2013om 15:18

ik heb vandaag de kontrolfreeks voor me ps4 gekregen maar er zat ook nog een setje bij voor de ps3 terwijl ik die al gekregen had. dus voor degene die er nog geen heeft. kan ze kopen van me

17 reacties

  1. User  avatar
    12 XP

    hoeveel wil je ervoor?

    0
  2. User  avatar
    469 XP

    [quote]hoeveel wil je ervoor?[/quote]

    Ik zat aan 15 euro te denken

    0
  3. User  avatar
    544 XP

    Voor 15 euro kan je ze net zo goed via amazon bestellen…

    [spoiler][url]http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=kontrol+freek&sprefix=kontrol%2Caps%2C341[/url][/spoiler]

    0
  4. User  avatar
    469 XP

    [quote]Voor 15 euro kan je ze net zo goed via amazon bestellen…

    [url]http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=kontrol+freek&sprefix=kontrol%2Caps%2C341[/url][/quote]

    dit zijn de nieuwste en ik heb ze zelf nog niet gebruikt en via amazon heb je verzenkosten

    0
  5. User  avatar
    95 XP

    ik geef je er 5 euro voor

    0
  6. User  avatar
    469 XP

    [quote]ik geef je er 5 euro voor[/quote]

    voor het doosje bedoel je zeker.

    0
  7. User  avatar
    12 XP

    [quote]dit zijn de nieuwste en ik heb ze zelf nog niet gebruikt en via amazon heb je verzenkosten[/quote]

    ja met verzendingskosten zijn ze 15 voor de nieuwste.. Je zal wat aan je prijs moeten doen vrees ik

    0
  8. User  avatar
    1100 XP

    Meer dan 7,50 zal je ervoor niet krijgen.

    0
  9. User  avatar
    95 XP

    ik geef je er 7 50 voor

    0
  10. User  avatar
    247 XP

    productiekosten zijn 10 cent ofzo? lol..

    0
  11. User  avatar
    469 XP

    [quote]ik geef je er 7 50 voor[/quote]

    15 incl verzenlosten

    0
  12. User  avatar
    95 XP

    hahhaahahahah nee!

    0
  13. User  avatar
    544 XP

    Ben bang dat 15 teveel is. Maarja, zelf weten ;). Ik heb vorige week via KontrolFreek zelf besteld. Inclusief verzendkosten kwam ik uit op €24,- en dan heb ik de Phantom EN de Ultra besteld. Samen in totaal voor €24, inclusief verzendkosten….

    0
  14. User  avatar
    469 XP

    [quote]Ben bang dat 15 teveel is. Maarja, zelf weten ;). Ik heb vorige week via KontrolFreek zelf besteld. Inclusief verzendkosten kwam ik uit op €24,- en dan heb ik de Phantom EN de Ultra besteld. Samen in totaal voor €24, inclusief verzendkosten….[/quote] ja had ik ook gedaan. denk dat ik er 10 voor ga vragen

    0
  15. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Voor 15 euro kan je ze net zo goed via amazon bestellen…

    [spoiler][url]http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=kontrol+freek&sprefix=kontrol%2Caps%2C341[/url][/spoiler][/quote]

    Omdat je dan toch een online shop junkie bent: [spoiler][url]http://www.gamegear.be/controllers-128[/url][/spoiler]

    0
  16. User  avatar
    475 XP

    [quote]Omdat je dan toch een online shop junkie bent: [url]http://www.gamegear.be/controllers-128[/url][/quote]

    ben ik de enige die gek word van al die comments, reacties en opmerkingen van die Senor el Tigre?

    0
  17. User  avatar
    1793 XP

    [quote]ben ik de enige die gek word van al die comments, reacties en opmerkingen van die Senor el Tigre?[/quote]

    Gek niet, maar wel storend….

    0