ik heb vandaag de kontrolfreeks voor me ps4 gekregen maar er zat ook nog een setje bij voor de ps3 terwijl ik die al gekregen had. dus voor degene die er nog geen heeft. kan ze kopen van me
Topic: [TK]PS3 Kontrol Freek Phantom
24 december 2013om 15:18

hoeveel wil je ervoor?
[quote]hoeveel wil je ervoor?[/quote]
Ik zat aan 15 euro te denken
Voor 15 euro kan je ze net zo goed via amazon bestellen…
[spoiler][url]http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=kontrol+freek&sprefix=kontrol%2Caps%2C341[/url][/spoiler]
[quote]Voor 15 euro kan je ze net zo goed via amazon bestellen…
[url]http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=kontrol+freek&sprefix=kontrol%2Caps%2C341[/url][/quote]
dit zijn de nieuwste en ik heb ze zelf nog niet gebruikt en via amazon heb je verzenkosten
ik geef je er 5 euro voor
[quote]ik geef je er 5 euro voor[/quote]
voor het doosje bedoel je zeker.
[quote]dit zijn de nieuwste en ik heb ze zelf nog niet gebruikt en via amazon heb je verzenkosten[/quote]
ja met verzendingskosten zijn ze 15 voor de nieuwste.. Je zal wat aan je prijs moeten doen vrees ik
Meer dan 7,50 zal je ervoor niet krijgen.
ik geef je er 7 50 voor
productiekosten zijn 10 cent ofzo? lol..
[quote]ik geef je er 7 50 voor[/quote]
15 incl verzenlosten
hahhaahahahah nee!
Ben bang dat 15 teveel is. Maarja, zelf weten ;). Ik heb vorige week via KontrolFreek zelf besteld. Inclusief verzendkosten kwam ik uit op €24,- en dan heb ik de Phantom EN de Ultra besteld. Samen in totaal voor €24, inclusief verzendkosten….
[quote]Ben bang dat 15 teveel is. Maarja, zelf weten ;). Ik heb vorige week via KontrolFreek zelf besteld. Inclusief verzendkosten kwam ik uit op €24,- en dan heb ik de Phantom EN de Ultra besteld. Samen in totaal voor €24, inclusief verzendkosten….[/quote] ja had ik ook gedaan. denk dat ik er 10 voor ga vragen
[quote]Voor 15 euro kan je ze net zo goed via amazon bestellen…
[spoiler][url]http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=kontrol+freek&sprefix=kontrol%2Caps%2C341[/url][/spoiler][/quote]
Omdat je dan toch een online shop junkie bent: [spoiler][url]http://www.gamegear.be/controllers-128[/url][/spoiler]
[quote]Omdat je dan toch een online shop junkie bent: [url]http://www.gamegear.be/controllers-128[/url][/quote]
ben ik de enige die gek word van al die comments, reacties en opmerkingen van die Senor el Tigre?
[quote]ben ik de enige die gek word van al die comments, reacties en opmerkingen van die Senor el Tigre?[/quote]
Gek niet, maar wel storend….