Hallo alle,
Wanneer ik online wil gaan krijg ik steeds een foutmeldin foutcode 10602
iemand hier ook last van gehad ?
Heb gewoon Playstation Plus
Hallo alle,
Wanneer ik online wil gaan krijg ik steeds een foutmeldin foutcode 10602
iemand hier ook last van gehad ?
Heb gewoon Playstation Plus
onderhoud, niemand weet waarom… kan niet online met cod, ook geen ps plus
Nope ik ook niet!
PSN is/was een beetje druk met al die januari-deals, plus de PS Plus games die los gekomen zijn. Dat zorgt meestal voor wat slechtere performance op PSN. Inmiddels is alles alweer normaal…
Welke killzone?
Er is maar 1 killzone voor de ps4.
Ik had het vandaag ook. Het online gedrag ik minder stabiel sinds de update.
Een aantal keren proberen en anders een keer SEN afmelden en weer aanmelden.
Sinds de [url=http://www.psx-sense.nl/155558/enorme-januari-uitverkoop-in-de-playstation-store-start-vandaag] januari sales[/url], zijn de servers denk ik overbelast geraakt :p
Misschien dat Sony daarom een emergency maintenance heeft gehouden.