Forum

Topic: [TK]PS Vita (1 okt 2013 gekocht) inc 32G geheugenkaart en spellen

Anoniem's avatar

Ik verkoop mijn PS Vita omdat ik 24/7 op mn PS4 speel. Hij is in perfecte staat, inc doos en toebehoren.

Vita Killzone Mercenary bundle. gekocht op 01 okt 2013. Bon aanwezig.
– Inc 32G geheugenkaart twv 60,-
– Inc Vodafone 3G simkaart (12,50 Inet tegoed na activeren)
– Inc Vita game Unit 13 (shooter)
– Inc Killzone Mercenary

Bundelprijs INC verzenden: 180,-

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Let op met verkopen van digitale content
    Aangezien de content verbonden is met je account

    Ik denk niet dat er mensen zijn die op jou account willen spelen, of dat mensen iets met jou account gaan aankopen in de store..

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Dit klopt idd, als ze hun eigen account aan jouw vita koppelen, zijn de games als verloren te beschouwen, ze staan uiteraard wel op de memorycard maar zijn dan versleuteld en onspeelbaar.

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    ik bied €25 voor de 32gb memcard

  4. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Bericht aangepast.
    @Senor El Tigre: Ik wil nog even kijken of ik de hele bundel kan verkopen, voordat ik losse dingen ga verkopen.

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Bericht aangepast.
    @Senor El Tigre: Ik wil nog even kijken of ik de hele bundel kan verkopen, voordat ik losse dingen ga verkopen.

    ik zou de digitale content er af halen, tenzij je van plan bent om het te verkopen inclusief je account
    wel een mooie koop trouwens

  6. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    ik zou de digitale content er af halen, tenzij je van plan bent om het te verkopen inclusief je account
    wel een mooie koop trouwens

    Ik heb m weer aangepast..1ste keer was de wijziging niet doorgevoerd…

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Bericht aangepast.
    @Senor El Tigre: Ik wil nog even kijken of ik de hele bundel kan verkopen, voordat ik losse dingen ga verkopen.

    ok, laat maar weten indien je ze los verkoopt, heb wel interesse in de geheugenkaart.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb m weer aangepast..1ste keer was de wijziging niet doorgevoerd…

    excuus kerel, wist niet dat dat het geval was 🙂
    succes met de verkoop!