Topic: [TK]PS Vita (1 okt 2013 gekocht) inc 32G geheugenkaart en spellen

25 december 2013om 11:17

Ik verkoop mijn PS Vita omdat ik 24/7 op mn PS4 speel. Hij is in perfecte staat, inc doos en toebehoren.

Vita Killzone Mercenary bundle. gekocht op 01 okt 2013. Bon aanwezig.
– Inc 32G geheugenkaart twv 60,-
– Inc Vodafone 3G simkaart (12,50 Inet tegoed na activeren)
– Inc Vita game Unit 13 (shooter)
– Inc Killzone Mercenary

Bundelprijs INC verzenden: 180,-

8 reacties

  1. User  avatar
    9970 XP

    Let op met verkopen van digitale content
    Aangezien de content verbonden is met je account

    Ik denk niet dat er mensen zijn die op jou account willen spelen, of dat mensen iets met jou account gaan aankopen in de store..

    0
  2. User  avatar
    1140 XP

    Dit klopt idd, als ze hun eigen account aan jouw vita koppelen, zijn de games als verloren te beschouwen, ze staan uiteraard wel op de memorycard maar zijn dan versleuteld en onspeelbaar.

    0
  3. User  avatar
    544 XP

    ik bied €25 voor de 32gb memcard

    0
  4. User  avatar
    58 XP

    Bericht aangepast.
    @Senor El Tigre: Ik wil nog even kijken of ik de hele bundel kan verkopen, voordat ik losse dingen ga verkopen.

    0
  5. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Bericht aangepast.
    @Senor El Tigre: Ik wil nog even kijken of ik de hele bundel kan verkopen, voordat ik losse dingen ga verkopen.[/quote]

    ik zou de digitale content er af halen, tenzij je van plan bent om het te verkopen inclusief je account
    wel een mooie koop trouwens

    0
  6. User  avatar
    58 XP

    [quote]ik zou de digitale content er af halen, tenzij je van plan bent om het te verkopen inclusief je account
    wel een mooie koop trouwens[/quote]

    Ik heb m weer aangepast..1ste keer was de wijziging niet doorgevoerd…

    0
  7. User  avatar
    544 XP

    [quote]Bericht aangepast.
    @Senor El Tigre: Ik wil nog even kijken of ik de hele bundel kan verkopen, voordat ik losse dingen ga verkopen.[/quote]

    ok, laat maar weten indien je ze los verkoopt, heb wel interesse in de geheugenkaart.

    0
  8. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Ik heb m weer aangepast..1ste keer was de wijziging niet doorgevoerd…[/quote]

    excuus kerel, wist niet dat dat het geval was 🙂
    succes met de verkoop!

    0