Forum

Topic: Kerst Cadeau

Anoniem's avatar

Zijn er meer mensen die een mail gehad hebben van Sony met in te lossen codes voor een minie spelletje, 60 dagen gratis preminum music unlimited en nog wat andere dingen?

En hebben jullie net als ik alleen problemen met het inlossen van de gratis 60 dagen unlimited code. Bij mij pakt hij die code dus niet. Krijg steeds de wel bekende foutmelding dat die code niet meer bestaat of al ingelost is.

Gekke is dat al die andere codes dus wel gewoon werken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb niks gekregen.

  2. Mechromancer's avatar

    als je preminum music unlimited al hebt werkt het niet..

  3. 247 XP
    robinho123's avatar

    heb de codes wel en zal op het einde van de dag wel even kijken

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Mijn Music Unlimited code werkt niet…

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mochten mensen mijn codes willen hebben heb er een stuk of 4 misschien meer. De andere content zoals ps home, gratis game etc mag ook weg. 1 code per persoon. Misschien dat het dan wel lukt!

  6. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    heb die mail met codes ook gehad van Sony maar denk zelfs dat ik er niks mee ga doen
    enige die mij echt aansprak was de Sly Trilogy maar die heb ik dus al in bezit

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Mochten mensen mijn codes willen hebben heb er een stuk of 4 misschien meer. De andere content zoals ps home, gratis game etc mag ook weg. 1 code per persoon. Misschien dat het dan wel lukt!

    Mag ik er 1

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Hmmm heb nu 2 codes geprobeerd voor music unlimited die 60 dagen gratis. Maar alle 2 codes werken niet. Zou het dan komen omdat ik ooit al eens preminum gehad heb? Hebben de mensen waar de code ook niet bij werkt ook al eens preminum gehad?