Forum

Topic: The Walking Dead (A Telle Tale games)

Anoniem's avatar

PSX Mensen, ik had een vraagje.

Ik hoor zoveel mensen over The Walking Dead game, dat die goed is,goede story.
Toen kwam ik The Walking Dead 2 demo tegen in de store, gedownload.
Heel kort gespeeld, zolang is de demo niet, maar wat is het nu voor game.. ben er nog niet helemaal achter.

Krijg beetje het gevoel dat ik een game als Heavy Rain/Beyond Two Souls aan het spelen ben, je kan uit een aantal zinnen/vragen kiezen, druk naar rechts/links/voor/achter en ga zo maar door.
Ik heb nog geen idee wat voor game het is,gameplay op youtube gezocht,wordt je ook niet wijzer van.

En hoe zit het me de episode’s , je moet ze dus allemaal los kopen.
In de winkel kwam ik The Walking Dead 1 Complete Edition voor weining tegen, die is dus compleet met alle episode’s ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 137 XP
    Iguana_'s avatar

    Als je The Walking Dead op deze site intikt bij de games en de review(s) leest, zijn al je vragen beantwoord!

  2. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik zou gewoon season 1 kopen en lekker gaan spelen. Is een aanrader en zal nu niet zoveel meer kosten.

    http://www.psx-sense.nl/89777/review-the-walking-dead-episode-1-a-new-day/

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het is inderdaad een interactief verhaal in de stijl van Heavy Rain. Als je die leuk vindt, vind je dit ook wel wat. (En andersom)