Topic: Weggeven:MUSIC Unlimited 60 dagen voucher

26 december 2013om 20:31

Beste PSX-leden, Ik geef een Music Unlimited (Is een Belgische code, DUS NIET ZEKER OF DEZE WERKT IN NEDERLAND!!) 60 dagen voucher weg, dit omdat ik zelf geen credit card gelinkt heb. Maar ik wil hier een soort van wedstrijd aan koppelen. Jullie moeten mij zeggen waarom jij deze code verdient. Het meest unieke antwoord wint de code. De wedstrijd eindigt zaterdagavond. Daarna maak ik de winnaar bekent.

Veel succes !

12 reacties

  1. User  avatar
    858 XP

    Zo’n mooie prijs is het ook weer niet om er een wedstrijdje van te maken:p en bijna iedereen met een psn account heeft een mailtje gekregen, ik ook, ik ga de code ook weggeven. Ondertussen wil ik niet je wedstrijdje verpesten hoor 🙂 just saying..

    0
  2. User  avatar
    1042 XP

    Leuk bedacht, maar ik doe ook niet mee 🙂

    0
  3. User  avatar
    544 XP

    Ik wil em wel, maar volgens mij kan ik er geeneens gebruik van maken omdat ik al gebruik heb gemaakt van de 30 dagen trial die ik gratis kreeg bij de PS4. Volgens mij is dat ook de rede dat ik die code niet heb gekregen.

    Mensen die de 30 dagen trial al hebben gebruikt zullen die code niet krijgen, omdat ze die trial sowieso niet nog een keer kunnen gebruiken. Dus voor die mensen heeft het geen zin om mee te doen.

    Mensen die de 30 dagen trial niet hebben gebruikt zijn waarschijnlijk degene die nu een 60 dagen trial code hebben gekregen. Ook voor hen heeft het geen zin om mee te doen aangezien zij zelf ook deze code hebben.

    0
  4. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Zo’n mooie prijs is het ook weer niet om er een wedstrijdje van te maken:p en bijna iedereen met een psn account heeft een mailtje gekregen, ik ook, ik ga de code ook weggeven. Ondertussen wil ik niet je wedstrijdje verpesten hoor 🙂 just saying..[/quote]

    Dan niet he. De manier waarop sommige mensen hier een topic kunnen verpesten is onmenselijk en onwenselijk! Er is hier van de 3 reacties, al 1 reactie die bullshit is. Dus zet er maar een slotje op. degene die hem wil kan me een PM sturen. Ik word het echt moe dat sommige mensen zinloos commentaar geven op een topic en er zelf totaal geen baat bij hebben.

    0
  5. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Dan niet he. De manier waarop sommige mensen hier een topic kunnen verpesten is onmenselijk en onwenselijk! Er is hier van de 3 reacties, al 1 reactie die bullshit is. Dus zet er maar een slotje op. degene die hem wil kan me een PM sturen. Ik word het echt moe dat sommige mensen zinloos commentaar geven op een topic en er zelf totaal geen baat bij hebben.[/quote]

    hahaha, sir nigell zegt er toch bij dat hij je wedstrijdje niet wil verpesten?
    Ik moet trouwens wel om je reactie lachen, want iedereen mag gewoon zijn ei kwijt hier.
    Daarom heet het ook een discussie-forum en geen ‘laten we met z’n alle doen alsof we het helemaal TOP vinden’-forum

    0
  6. User  avatar
    63 XP

    ik hoop dat ik de code krijg want ik heb er zelf geen een gekregen. ik vind muziek erg leuk en het is natuurlijk even leuk om te testen of het wat voor je is. ik woon wel in nederland en weet ook niet of het werkt. maar als ik win zal ik het wel zien. ik hoop dat ik win.

    0
  7. User  avatar
    1039 XP

    [quote]hahaha, sir nigell zegt er toch bij dat hij je wedstrijdje niet wil verpesten?
    Ik moet trouwens wel om je reactie lachen, want iedereen mag gewoon zijn ei kwijt hier.
    Daarom heet het ook een discussie-forum en geen ‘laten we met z’n alle doen alsof we het helemaal TOP vinden’-forum[/quote]

    Ja dat weet ik wel, maar soms zijn er toch wel belachelijke reacties ook he. En dan nog is het de bedoeling on-topic te blijven, wat jullie niet doen.

    [quote]ik hoop dat ik de code krijg want ik heb er zelf geen een gekregen. ik vind muziek erg leuk en het is natuurlijk even leuk om te testen of het wat voor je is. ik woon wel in nederland en weet ook niet of het werkt. maar als ik win zal ik het wel zien. ik hoop dat ik win.[/quote]

    Bekijk je berichten, jij krijgt de code 🙂 !
    Hierbij mag dit topic gesloten worden.

    0
  8. User  avatar
    858 XP

    [quote]Dan niet he. De manier waarop sommige mensen hier een topic kunnen verpesten is onmenselijk en onwenselijk! Er is hier van de 3 reacties, al 1 reactie die bullshit is. Dus zet er maar een slotje op. degene die hem wil kan me een PM sturen. Ik word het echt moe dat sommige mensen zinloos commentaar geven op een topic en er zelf totaal geen baat bij hebben.[/quote]

    ‘Onmenselijk’, grove uitspraken hoor. Nu is het mijn schuld dat je wedstrijdje niet van de grond is gekomen? :p
    Maar goed, ik neem alle schuld op me, niemand kon voorkomen dat deze wedstrijd zo abrupt werd verstoord en daarmee ook beeindigd! Kom op zeg..

    [quote]hahaha, sir nigell zegt er toch bij dat hij je wedstrijdje niet wil verpesten?
    Ik moet trouwens wel om je reactie lachen, want iedereen mag gewoon zijn ei kwijt hier.
    Daarom heet het ook een discussie-forum en geen ‘laten we met z’n alle doen alsof we het helemaal TOP vinden’-forum[/quote]

    Mooi gesproken, en zo is het ook.

    0
  9. User  avatar
    1039 XP

    [quote]’Onmenselijk’, grove uitspraken hoor. Nu is het mijn schuld dat je wedstrijdje niet van de grond is gekomen? :p
    Maar goed, ik neem alle schuld op me, niemand kon voorkomen dat deze wedstrijd zo abrupt werd verstoord en daarmee ook beeindigd! Kom op zeg..

    Mooi gesproken, en zo is het ook.[/quote]

    Naar mijn weten heb ik geen specifieke personen aangewezen, en het woord onmenselijk was gericht aan andere topics die verpest worden door domme commentaren, maar zoals reeds gezegd dit topic mag gesloten worden.

    0
  10. User  avatar
    40 XP

    Toch benieuwd, als het ‘onmenselijk’ is, zijn het dan toch die robotjes uit Playroom die hier steeds reageren? Dan zal ik stanby toch maar eens deactiveren op mijn ps4!

    0
  11. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Toch benieuwd, als het ‘onmenselijk’ is, zijn het dan toch die robotjes uit Playroom die hier steeds reageren? Dan zal ik stanby toch maar eens deactiveren op mijn ps4![/quote]

    Wat lig jij nu toch te lullen man!

    Topic mag dicht.
    [b]LOCK[/b]

    0
  12. User  avatar
    496 XP

    Bepaalde mensen hier zijn diep triest.

    0