Topic: Nintendo 3ds code Nintendo Club

27 december 2013om 00:33

hallo Forum,

ik heb een vraagje aan jullie. is er iemand van jullie die een Nintendo 3DS bezit zo ja.

Is er iemand zo vrijgevig genoeg om een ongebruikte code voor de Nintendo club de aan mij af te willen staan. Ik vraag dus naar de code voor een nintendo 3ds niet van een spelletje

je kan deze code vinden in het rode boekje dat er bij wordt geleverd
deze ziet er zo uit.

[img]http://c139491.r91.cf0.rackcdn.com/photos/3063713/medium.JPG?1310664937[/img]

bijvoorbaad dank.

vriendelijke groeten,
Solit_J

7 reacties

  1. User  avatar
    280 XP

    je wil zeker mario 3d land downloaden

    0
  2. User  avatar
    356 XP

    [quote]je wil zeker mario 3d land downloaden[/quote]

    ja dat klopt inderdaad

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    [quote]ja dat klopt inderdaad[/quote]

    Die krijg je toch gratis als je 1 game en 1 3DS registreert… en niet meer bij 2 games?.

    0
  4. User  avatar
    356 XP

    [quote]Die krijg je toch gratis als je 1 game en 1 3DS registreert… en niet meer bij 2 games?.[/quote]

    het probleem is ik heb me 3ds zolang geleden geregistreerd dat hij buiten de actie valt…

    0
  5. User  avatar
    4682 XP

    Ik vind dat Nintendo het erg slecht doet met hun kleuter games, daardoor kon ik niet aan die actie meedoen van bij 2games krijg je 1 game gratis. Tot nu toe heb ik alleen nog maar twee Zelda’s en één Resident Evil game gespeeld (en 4 GameBoy advance games). Het eclusieve wiiu/3DS aanbod is om te huilen.. geen nieuwe Zelda of Zelda Majora’s Mask HD..maar Zelda The Windwaker HD die veel Zelda fans al lang een keer hebben gespeeld, ook geen nieuwe Mario Galaxy game voor de wiiu of 3ds.

    0
  6. User  avatar
    356 XP

    [quote]Ik vind dat Nintendo het erg slecht doet met hun kleuter games, daardoor kon ik niet aan die actie meedoen van bij 2games krijg je 1 game gratis. Tot nu toe heb ik alleen nog maar twee Zelda’s en één Resident Evil game gespeeld (en 4 GameBoy advance games). Het eclusieve wiiu/3DS aanbod is om te huilen.. geen nieuwe Zelda of Zelda Majora’s Mask HD..maar Zelda The Windwaker HD die veel Zelda fans al lang een keer hebben gespeeld, ook geen nieuwe Mario Galaxy game voor de wiiu of 3ds.[/quote]

    Niet echt de reden van dit topic maar oke, Majora’s mask remake komt er nog aan. maybe that makes you happy

    0
  7. User  avatar
    2442 XP

    [quote]hallo Forum,

    ik heb een vraagje aan jullie. is er iemand van jullie die een Nintendo 3DS bezit zo ja.

    Is er iemand zo vrijgevig genoeg om een ongebruikte code voor de Nintendo club de aan mij af te willen staan. Ik vraag dus naar de code voor een nintendo 3ds niet van een spelletje

    je kan deze code vinden in het rode boekje dat er bij wordt geleverd
    deze ziet er zo uit.

    [url]http://c139491.r91.cf0.rackcdn.com/photos/3063713/medium.JPG?1310664937[/url]

    bijvoorbaad dank.

    vriendelijke groeten,
    Solit_J[/quote]

    Als iemand die code geeft is die wel heel vrij gevig! Krijg je 1000 sterren toch voor? Ik heb mijn sterren al lang geleden ingeruild :P. Hopelijk kan je iemand vinden die je de code wilt geven :).

    0