Forum

Topic: Nintendo 3ds code Nintendo Club

Anoniem's avatar

hallo Forum,

ik heb een vraagje aan jullie. is er iemand van jullie die een Nintendo 3DS bezit zo ja.

Is er iemand zo vrijgevig genoeg om een ongebruikte code voor de Nintendo club de aan mij af te willen staan. Ik vraag dus naar de code voor een nintendo 3ds niet van een spelletje

je kan deze code vinden in het rode boekje dat er bij wordt geleverd
deze ziet er zo uit.

bijvoorbaad dank.

vriendelijke groeten,
Solit_J

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 288 XP
    shooterman100's avatar

    je wil zeker mario 3d land downloaden

  2. 357 XP
    Solit_J's avatar

    je wil zeker mario 3d land downloaden

    ja dat klopt inderdaad

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ja dat klopt inderdaad

    Die krijg je toch gratis als je 1 game en 1 3DS registreert… en niet meer bij 2 games?.

  4. 357 XP
    Solit_J's avatar

    Die krijg je toch gratis als je 1 game en 1 3DS registreert… en niet meer bij 2 games?.

    het probleem is ik heb me 3ds zolang geleden geregistreerd dat hij buiten de actie valt…

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik vind dat Nintendo het erg slecht doet met hun kleuter games, daardoor kon ik niet aan die actie meedoen van bij 2games krijg je 1 game gratis. Tot nu toe heb ik alleen nog maar twee Zelda’s en één Resident Evil game gespeeld (en 4 GameBoy advance games). Het eclusieve wiiu/3DS aanbod is om te huilen.. geen nieuwe Zelda of Zelda Majora’s Mask HD..maar Zelda The Windwaker HD die veel Zelda fans al lang een keer hebben gespeeld, ook geen nieuwe Mario Galaxy game voor de wiiu of 3ds.

  6. 357 XP
    Solit_J's avatar

    Ik vind dat Nintendo het erg slecht doet met hun kleuter games, daardoor kon ik niet aan die actie meedoen van bij 2games krijg je 1 game gratis. Tot nu toe heb ik alleen nog maar twee Zelda’s en één Resident Evil game gespeeld (en 4 GameBoy advance games). Het eclusieve wiiu/3DS aanbod is om te huilen.. geen nieuwe Zelda of Zelda Majora’s Mask HD..maar Zelda The Windwaker HD die veel Zelda fans al lang een keer hebben gespeeld, ook geen nieuwe Mario Galaxy game voor de wiiu of 3ds.

    Niet echt de reden van dit topic maar oke, Majora’s mask remake komt er nog aan. maybe that makes you happy

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    hallo Forum,

    ik heb een vraagje aan jullie. is er iemand van jullie die een Nintendo 3DS bezit zo ja.

    Is er iemand zo vrijgevig genoeg om een ongebruikte code voor de Nintendo club de aan mij af te willen staan. Ik vraag dus naar de code voor een nintendo 3ds niet van een spelletje

    je kan deze code vinden in het rode boekje dat er bij wordt geleverd
    deze ziet er zo uit.

    http://c139491.r91.cf0.rackcdn.com/photos/3063713/medium.JPG?1310664937

    bijvoorbaad dank.

    vriendelijke groeten,
    Solit_J

    Als iemand die code geeft is die wel heel vrij gevig! Krijg je 1000 sterren toch voor? Ik heb mijn sterren al lang geleden ingeruild :P. Hopelijk kan je iemand vinden die je de code wilt geven :).