Topic: Resogun Challenge, Jaar PSPlus winnen!

27 december 2013om 08:51

De OPC Forum heeft weer een mooie challenge geplaatst, maar je moet er wel snel bij zijn!
Hou drie poppetjes in de lucht, capture de video, en plaats die op het opc forum, en als jij een van de drie eersten bent, win je een jaar PSPLUS!

http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Games/The-Community-RESOGUN-Challenge/td-p/20364097

1 reactie

  1. User  avatar
    1299 XP

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14621-Jaarabonnement-PS-Plus-winnen-met-Resogun[/url]

    0